Gönderen Konu: Volkswagen Skandalının Çözümü  (Okunma sayısı 3152 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen Skandalının Çözümü
« Yanıtla #20 : Aralık 03, 2015, 08:28:01 »
Abi ülkemiz bu araçlardan ciddi vergiler alıyor . Alırken ötv+kdv+ ötv nin kdv si veya kdv nin ötv si , kullanırken yakıttan alınan yine ötv,kdv yetmiyor yılda iki kere mtv . Hal böyle iken neden denetim yapsınlar . Alan memnun satan memnun .
Ülkemiz vergi sistemi sayesinde ayakta dışarıya sattığımız bir malımız yok ki. Sebze meyve fındık dışında. Zaten bu kadar otv mtv kadv vermeye de alıştık oda artık pek sorun olmaktan çıktı.
Ama şimdi wv de bu sekil bur sorun çıktı ne malum diğer araba firmalarının da başka türlü seytanliklar yapmadığı.
 kullanılan malzeme kanserojen mi şasi yapısı uygun mu motor hacmi uygun mu bunun gibi aracı komple inceleyip vatandaşınin hakkını  hukukunu koruma amaçlı ve herhangi  bi hata yakaladığı zaman yaptırım gücü yüksek  kurum neden yok bunu demek istiyorum.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Toyota Club Türkiye

Ynt: Volkswagen Skandalının Çözümü
« Yanıtla #20 : Aralık 03, 2015, 08:28:01 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 180
  • Model Yılı: '14
  • 175 kere teşekkür etti
  • 129 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen Skandalının Çözümü
« Yanıtla #21 : Aralık 03, 2015, 12:37:45 »
...Şimdi bu arabalar egzoz muanesinden nasıl geçti veya nasil gececek orası da ayrı bi muamma...
Egsoz değerleri bu haliyle bile Türkiye şartlarına uygun maalesef.
ABD' de ise araçların belirli bir emisyon değerinde olması zorunluluğu yok. Tabii ki alan kişi yüksek emisyona göre vergi ödemekte. VW' nin ABD' de yaptığı bayağı vergi kaçırmak. O nedenle bu kadar üzerine düşülüyor ABD' de.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen Skandalının Çözümü
« Yanıtla #22 : Aralık 03, 2015, 13:49:13 »
Egsoz değerleri bu haliyle bile Türkiye şartlarına uygun maalesef.
ABD' de ise araçların belirli bir emisyon değerinde olması zorunluluğu yok. Tabii ki alan kişi yüksek emisyona göre vergi ödemekte. VW' nin ABD' de yaptığı bayağı vergi kaçırmak. O nedenle bu kadar üzerine düşülüyor ABD' de.
Zaten türk milletinin canının bi kıymeti yok ki ne araştıran var nede hesap soran.
Bizim izmit körfezine gelen yabancı gemiler bile bütün zehirli atık tanklarını boşaltıp öyle gidiyorlar.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu