Benimde aklima gelmedi degil. Yapiskanli oldugu icin sokup bakmadim. Dugmeden, ecudan, gaz kesiciden olabilir gibi gorunuyor. Ecu arizali oldugunu bilsem mscsi tamir ediyormus ama bilmiyorum ki
Kızılcahamamda onlaın yeri, yakınsa direk gidiledebilir konuşarak. Aklınızda kalacağına bir baktırırsınız. İnşallah kısa zamanda az masrafla sorununuz çözülür
Kızılcahamamda onlaın yeri, yakınsa direk gidiledebilir konuşarak. Aklınızda kalacağına bir baktırırsınız. İnşallah kısa zamanda az masrafla sorununuz çözülür 
Kizilcahamam bulundugum ilceye 375 km. Kablo alip deneyecegim artik. Tesekkur ederim ilginize.
Bu gün 2016 corollasi olan arkadaşım geldi.0 km araca landirenzo taktırmis. Arıza lambasi yanıyor dedi p0171 hatası galiba. 0 araçtan soğudum dedi. Daha önce kablo al gel ayarını yapayım dedim.bu gün 15 dakikalık yol ayari yaptım. Araç yüzde 35 fakir çalışıyor. Yahu bu kadar mi ayar yoksunu olunur. Farklı bir lpg ci ye göstermiş 300 liraya çözerim demis.cok şükür haritayı düzenledim lamba söndü.
Arkadaşın dediği şu oldu ben bu aracı şimdi kullanıyorum dedi. Bundan önce cansız ve tepkisizdi dedi. Bi Allah razı olsun kazandım. Yüzde 30 fakir çalışan araçtan ne performansı beklersin ki.
Landirenzoyu nedense hiç sevemedim. Hem pahalı hem sorunlu. Bmw gibi.
Landirenzoyu nedense hiç sevemedim. Hem pahalı hem sorunlu. Bmw gibi.
Açıkçası bu işin uzmanı değilim lakin montaja baktım. Enjektorlere yakın yerden delinmiş ve enjektör hortumları çok kısaydı yani mantıken yapılabilecek en iyi uygulama yapılmış. Lakin ayar yapmayı bilmeyen usta yüzünden adamı illallah ettirmiş çözümü çok basitti tabi
BEndede landirenzo var istanbulda ayar yaparım ben diyen bir arkadaşımız varsa kablomu alıp yanına gelebilirim

Bu araca landirenzoyu nerde taktırmış 0 alırken efe plazadamı taktırmış ankaradaki ?
BEndede landirenzo var istanbulda ayar yaparım ben diyen bir arkadaşımız varsa kablomu alıp yanına gelebilirim 
Boluya gel [emoji28] bedava yaparız [emoji56]
Kizilcahamam bulundugum ilceye 375 km. Kablo alip deneyecegim artik. Tesekkur ederim ilginize.
Mustafa Bey bence gaza geçiş ayarlarınızda bir sıkıntı var. Mehmet Özenç Ustadan alıntı : "lpg deponuzdaki gaz basıncı azaldığında sistem otomatik olarak benzine geçiş yapar. Bu geçiş için minimum delta P değeri 500 mbar olmalıdır.Sizin aracınızda bu değer daha yüksek girilmiş ya da standart değer olan 700 mbarda bırakılmış olabilir. Tavsiyem servisinize gidip geçiş ayarları bölümünden minimum delta P değerini 500 Mbar ve bekleme süresini 1 saniye olarak değiştirmeniz şeklinde olacaktır." Ecu da sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Masraflı işlere girmeden önce kendiniz lpg kablosuyla yukardaki ayarlara göz atmanızı öneririm. Kolay gelsin.
Atiker gold icin ayari kendiniz yapabilir miyiz
Atiker gold icin ayari kendiniz yapabilir miyiz
Prins ve güncel brc hariç tüm kitlerde kendi ayarinizi yapabilirsiniz kablosu ortalama 35 40tl program bedava(landirenzo evo hariç)
Atiker gold icin ayari kendiniz yapabilir miyiz
Opel Astrasi olan bir abimde var. Menusunde ltft stft degerleri ve obd duzeltmesi gorunuyor. Kolay bir sekilde ayar yapabilirsiniz.
Mustafa Bey bence gaza geçiş ayarlarınızda bir sıkıntı var. Mehmet Özenç Ustadan alıntı : "lpg deponuzdaki gaz basıncı azaldığında sistem otomatik olarak benzine geçiş yapar. Bu geçiş için minimum delta P değeri 500 mbar olmalıdır.Sizin aracınızda bu değer daha yüksek girilmiş ya da standart değer olan 700 mbarda bırakılmış olabilir. Tavsiyem servisinize gidip geçiş ayarları bölümünden minimum delta P değerini 500 Mbar ve bekleme süresini 1 saniye olarak değiştirmeniz şeklinde olacaktır." Ecu da sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Masraflı işlere girmeden önce kendiniz lpg kablosuyla yukardaki ayarlara göz atmanızı öneririm. Kolay gelsin.
Tesekkur ederim Ali bey. Mscsi den kablo aldim. Sonra sorunumu anlattim. Video gonderdim falan. İsiklar sondugu icin kabloyla baglanamazsiniz denildi. Ecu da ariza oldugunu soylediler. Bende ecuyu soktum yarin gondericem.
Selam arkadaşlar artık lpg len dikya bizi de merak saldı . Anladığım kadarı ile benim araca takılan seguent 32 kitine kendimiz ayara bakılamıyor .Gerçi daha 4 gün oldu takılalı da bir yerde okudum kafa takıldı şimdi enjektörtörler manifolta olacağı en yakın mesafede fakat bu hortum bağlantıları konusunda kafam takıldı normalde hortumların aynı boyda olması gerekir diye düşünüyorum fakat hepsi aynı boyda değil belki aşırı fark yok ama farklı boylarda olduğu aşikar. Bu nun bir zararı var mı . Performansa bir etkisi olur mu .Veya motora bir zararı olur mu .?Ben ustaya sorduğum zaman önemli olan enjektörlerin açılma kapama zamanı oda 3ms dedi hiçbir çekiş farkı yaşamazsın dedi .
Anladigim kadari ile ustaniz sizinle baya bi ilgilenmiş. Yol ayarida yapmis. Ayrıca yeni nesil brc niz obd destekli. Yani + - 7 8 gibi hatalarida obd tolere edecek hayiflanacak pek bir durum yok diye düşünüyorum. 500-1000 km sonra ayar için geri cagirmistir sizi o zaman tam ayarlarinizda oluşur.
Ayrıca siz kiti yeni taktirdiniz yeni yazilim var size bayi haricindeki kablo su an icin olmuyor.
ben ayarları yaptım benzin gaz enjektör süreleri eşitledim 3 gün sonra baktım benzin 2.45 gaz 3.02 arkadaşlar normal dediler.
Ustam sağ olsun ilğilendi hakkını yiyemem sadece kafa takılan bir kaç konu var .Oda dediğim gibi enjektörle manifolt arasında akışı sağlayan hortumların boylarının eşit olmaması.Bakalım çok takıntı edersem 1000 km ayarına gidince takıldığım noktaları düzelttireceğim .
İstanbulda atiker seafast kite ayar yapabilecek birisi var mı ? Bi arkadaşımıza lazım nereye isterseniz gelir.
arkadaşlar bir şeyy soracağım bu kadar insan lpg ayarını kendisi yapıyosa elbette filtreyide kendisi değiştiriyordur, aşşa yukarı çoğu firma benzer filtre kullanıyor, siz filtrenizi nereden alıyorsunuz, netten sipariş vereceğimde aldığınız yer varmı?
birde benim bildiğim kadarıyla lpg ayarında arac benzindeyken ki benzin ms si, lpg ye geçince artıyorsa araç fakir karışımda , düşüyorsa zengin karışımda çalışıyordu, ayarda buna dikkat edin derim
arkadaşlar bir şeyy soracağım bu kadar insan lpg ayarını kendisi yapıyosa elbette filtreyide kendisi değiştiriyordur, aşşa yukarı çoğu firma benzer filtre kullanıyor, siz filtrenizi nereden alıyorsunuz, netten sipariş vereceğimde aldığınız yer varmı?
birde benim bildiğim kadarıyla lpg ayarında arac benzindeyken ki benzin ms si, lpg ye geçince artıyorsa araç fakir karışımda , düşüyorsa zengin karışımda çalışıyordu, ayarda buna dikkat edin derim
Ben burdan filtre ve enjektör aldim.
http://www.lpgkablo.com/lpg-yedek-parca.aspx?pageID=17&CatID=72
arkadaşlar bir şeyy soracağım bu kadar insan lpg ayarını kendisi yapıyosa elbette filtreyide kendisi değiştiriyordur, aşşa yukarı çoğu firma benzer filtre kullanıyor, siz filtrenizi nereden alıyorsunuz, netten sipariş vereceğimde aldığınız yer varmı?
birde benim bildiğim kadarıyla lpg ayarında arac benzindeyken ki benzin ms si, lpg ye geçince artıyorsa araç fakir karışımda , düşüyorsa zengin karışımda çalışıyordu, ayarda buna dikkat edin derim
Aynen 5 tl ye kendim aldım bir dahakine kendim değiştireceğim hatta 2 adet aldım kablo alırken ikisi en az 50 bin götürür 25 binde değiştiririm ben ya da 20 binde
Benzin ms konusunda ise aracınız obd girişe varsa ms falan direkt yanlış bilgi veriyor. En doğrusu ltf stft bakmak. Çünkü yabancı kaynaklar da aynı şeyi söylüyor
Talat hocam bu konuda azi yananlardan. Gunlerce ms uzerine dayali ayar yapti ama istenilen sonucu alamadi. Ne zamanki ltft stft dayali ayar yapti o zaman dogru yolu buldu.
dün 45 km gidiş 45 km geliş tek şeritli uzun yol yaptım az rampalı genelde düz bir yol. suruç-şanlıurfa arası.
giderken yol boyu gözlemlerim, gaza bastığım zaman, dip gaz da dahil ltf -3,9 limitinde kaldı -2,1 ile -3,9 idi gazı bırakıp kendi kendine gittiği zaman +5,4 sınırında idi motor yuksuz yani kendi giderken ltf +1,6 ile +5,4 civarı idi gaza basınca -3,9 u geçmedi. urfa girişinde rampa iniş var inişte araç kompresöre bindi cut ofta idi yakıt sıfır ken ltf nin gösterdiği -7 idi gaza basınca -3,9 oluyordu bırakınca -7 oluyordu
gelirken ltf rampanın çıkışında dip gazda bile -2,3 ü geçmedi yol boyunca da -1,8 ile -2,3 aralığında idi gazı bırakınca ve yüksüz giderken ise ltf +2 ve +4 civarında idi
yorumlarınızı bekliyorum, ayrıca biz bu ayarları yaparken gaza bastığımız zamanı mı yani motor yukte iken olan durumu mu dikkate alacağız, çünki araç inişlerde ve motoro yük binmediğinde ltf + ya dönüyor
Mesaj Birleştirildi: 28 Mar, 2016 00:31
aklıma gelen bir diğer konu da. brc programında benzin haritası ve gaz haritası yapılan yerde sadece ne olduğunu görmek için açmıştım ve dikkatimi çekti. araç lpg rölantide iken mavi mavi bıraktığı noktalar ile benzinde bıraktığı turuncu turuncu noktalar farklı yerlerde. yanlış hatırlamıyorsam lpg de iken 640 satırında benzinde iken 680 satırında. neden acaba?