Gönderen Konu: Arızası Giderilemeyen ve Garantisi Devam Eden Toshiba Hakkında..Sorumlu Toshiba.  (Okunma sayısı 1113 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Arnavut Keyifli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 136500
  • Model Yılı: '17
  • 277 kere teşekkür etti
  • 277 kere teşekkür edildi
Arkadaşlar herkese merhaba, 24 senedir bilişim sektöründeyim.Benim arkadaşıma sattığım laptop'tur.Onun malı,benim malım veya başkasının malı, farketmez...
Yapılan haksızlık olduğu için,sonuna kadar işi götüreceğiz.. Bu kadar senede ticaret'te başımıza neler geldi,çok şükür hepsini hallettik gibi...
Aşağıdaki yazıyı arkadaşlarımı bilinçlendirmek için yazıyorum.  Paylaşabilirsiniz,siz de başkalarını uyandırabilirsiniz...


Garantili, Arızası Giderilemeyen ve Değişim Yapılmayan Toshiba Laptop Hakkında..

Bir arkadaşımızın satın aldığı Toshiba Laptop, Garantili olduğu için,1 sene içinde Toshiba Yetkili Servisine 7 defa gitti..
4 defa saçma sapan parçaları değiştirip,onarıldı diye geri yollandı,3 defa'da anakart değişti fakat ürün müşterimizin eline geçince 10 dk sonra tekrar arızalandı.Ürünü tekrar Toshiba'ya yolladı fakat parça bekliyor denildi..Bütün servis formları elinde mevcut,değişen parçaların listesi elde kayıtlı..
Beceriksiz Toshiba işi çözemiyor,cihazı onaramıyor,3 defa aynı anakartı değişen cihaz hala arızalı,arkadaşımız değişim istemesine rağmen,talebe kulak bile asılmıyor.
Bilgi için paylaşıyorum, bir ürün garanti dahilinde 3 defa aynı arızadan servise giderse,o ürün aynısı veya muadili ile değiştirilmek zorundadır..
Avukat arkadaşlarımı da göreve çağırıyorum..Bu yazıyı paylaşabilirsiniz,ben bütün arkadaşlarıma,kurumsal,şahsi bütün müşterileme bilgi maili atıyorum.. Toptancılarımıza da durumu bildirdik,bundan sonra Toshiba ürünü satmamak için de ayrı çaba göstereceğiz..
Forumda beni şahsen tanıyanlar da var,Arnavut dediğini yapar,yapacak ta..
Sonucu mutlaka sizinle de paylaşırım arkadaşlar.....
I'll make you an offer you can't refuse.

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Bülent bey garanti kimin toshiba distribütör  garantisi altinda mi.Yada telefondaki.gibi paralel ithalat mi.
Kaymakamlik larda hakem heyeti var.Oraya basvurun kesin.lehinize çıkar. Ürünün kullanilmasini engel teşkil eden bir sürü ariza olmus.
Müşteri hizmeleri ile görüşün.Insallah sizi yormadan çözer. Hakem heyetindeki sonuç uzun sürüyor ama.lehinize sonuclanir.
Dilekçe servis faturasi raporlari.ile basvurursaniz çözülür.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Arnavut Keyifli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 136500
  • Model Yılı: '17
  • 277 kere teşekkür etti
  • 277 kere teşekkür edildi
Bülent bey garanti kimin toshiba distribütör  garantisi altinda mi.Yada telefondaki.gibi paralel ithalat mi.
Kaymakamlik larda hakem heyeti var.Oraya basvurun kesin.lehinize çıkar. Ürünün kullanilmasini engel teşkil eden bir sürü ariza olmus.
Müşteri hizmeleri ile görüşün.Insallah sizi yormadan çözer. Hakem heyetindeki sonuç uzun sürüyor ama.lehinize sonuclanir.
Dilekçe servis faturasi raporlari.ile basvurursaniz çözülür.


Ürün Toshiba Türkiye garantisinde, o konuda sorun yok.. Emin olun, türkiye'de nezaket bu tip durumlarda işe yaramıyor, sesini biraz yükseltince
işleme alıyorlar.. Gelişmeleri bildiririm bilgi için,arkadaşlar.. Sağolun
I'll make you an offer you can't refuse.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Yaş : 24
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '12
  • 106 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
3  defa aynı parça yada 5 defa farklı parça değiştiğinde birebir değişim yada para iadesi yapmak zorundalar.

Asus laptobımın para iadesini aldım. Mahkemeye falan gerek kalmadı. Benimkide 5 kez servise gitti 3 kez arıza yok diye geri geldi. 2 kez parça değişti. Çözemedikleri sorunu video ile anlattım. Cd ye yükleyip geri gönderdim. Ben Vatandan almıştım. Oradaki teknisyende sağlam diye onay vermişti. Onada gösterdim. Artık videomu işe yaradı yoksa teknisyenmi utanıp çözdü işi bilmiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Beraber çalıştığım arkadaşım da aynı olayı yaşadı. Tüketici mahkemesi değişim kararı verdi. Toshiba yokuş yapsada sonunda yenisini verdi.
"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."