Isıdan kasıt sıcaklık demek istediğinizi varsayıyorum.
Aynı devir fakat farklı viteslerde hızlar da farklı olacaktır. Vites arttıkça hızı sabit tutmak için gerekli tork da artacaktır, bu da gönderilen yakıtın artması demektir. Aynı zamanda yüksek viteste yani yüksek hızda radyatör motordan gelen sıcaklığı daha etkili bir biçimde alacaktır. Daha fazla soğutacaktır.
Yani bundan çıkan sonuç aynı devir, vites arttıkça hızı sabit tutmak için gereken tork artıyor, artan tork için fazla yakıt püskürtmek gerek, bu da daha fazla sıcaklık demek, fakat radyatörün soğutma kapasitesi de artıyor, sıcaklık pek değişmiyor. Hız arttıkça yakıt tüketiminin azalmasının sebebi, 100 km.de yakılan cinsten gözükmesidir, e hız arttığı için de daha hızlı varılacağından yakılan yakıt miktarı düşük vitese göre fazla olsa da 100km.de yakılan yakıt daha azdır.
Subapların yanmasının sebebi de, (gerçekten yanma değil) lpgnin yanma süresi fazla olduğundan ve gaz fazından olduğundan volümetrik veriminin az olmasından dolayı devir yükseldikçe yanma süresinin egzos zamanına kaymasından kaynaklı egzos subaplarını alevin bir nevi yalamasıdır.
Her viteste her devirde aynı oranda yakıt gönderilmez, sağ ayağınıza bakar ne kadar yakıtın gönderileceği.