Gönderen Konu: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı  (Okunma sayısı 9307 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 745 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« : Eylül 06, 2015, 00:23:47 »
Youtubede frene hızlıca basınca devreye girdigini gösteriyor denedim oldu fakat  bunu sürekli mi yapmamız gerekiyor yaptım kalktı kacırmadan tekrar denedigimde ise kacırdı devre dısı oluyor sanırım. Bunu nasıl sürekli devrede tutarız ?

Toyota Club Türkiye

1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« : Eylül 06, 2015, 00:23:47 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #1 : Eylül 06, 2015, 00:42:07 »
sürekli devrede tutma diye bir şey yok yokuşta durdugunuz zaman  veya normal düz yolda durdugunuz zaman freni köklemeniz lazim devreye girmesi için aksi halde devreye girmez
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 16100
  • Model Yılı: '13
  • 6 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #2 : Eylül 06, 2015, 07:58:11 »
Surekli malesef durmuyor. Devreye alip, ayaginizi frenden cekerseniz 2 sn sonra devreden cikiyor.
2013 Corolla 1.6 Premium MultiDrive S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 158000
  • Model Yılı: '07
  • 422 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #3 : Eylül 06, 2015, 09:39:43 »
Sürekli devrede olmasını veya otomatik devreye girmesini emin olun istemezsiniz, daha önce tartışıldı.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '16
  • 23 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #4 : Eylül 06, 2015, 10:05:40 »
Tum markalarda aynı sekilde 2 sn kadar. Devreye girdikten sonra en hafif sekilde ayagınızı frende tutarsanız cekene kadar devrede kalır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '11
  • 3 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #5 : Eylül 06, 2015, 10:43:55 »
Sürekli devrede olduğunda emin olun devre dışı nasıl bırakılır diye araştırmaya başalardınız. 2011 avensis sahibiyim sizdeki gibi özellik olsaydı diye iç çekiyorum şahsen

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #6 : Eylül 06, 2015, 12:00:22 »
Sürekli devrede olmasının ne gibi sakıncası var ki?
A4,Leon,Crafter ve Passat'ta her daim aktifti ve sıkıntı da yoktu.Ve gayette memnundum.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 37000
  • Model Yılı: '14
  • 31 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #7 : Eylül 28, 2015, 21:44:12 »
surekli devrede olmasının yolu eski usulde kaldı o usulde tabii ki el freni  :rofl:
satıs danısmanı bana 4-5 kere yapınca ısınmadan kaynaklanan kendini korumaya alıp devre dısı bıraktıgı yonunde bir acıklama yapmıstı
2014 Corolla Touch (navisiz :( ) 1,6 Manuel

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • EN İYİ PERFORMANS UZUN ÖMÜRLÜ OLANDIR.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 239 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #8 : Eylül 30, 2015, 22:09:08 »
araç 1. viteste,eğim yukarı ,debriyaj basılı,frene sonuna kadar basın devreye girer.yukarıdakilerden biri yoksa devreye girmez....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3397 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #9 : Ekim 01, 2015, 06:09:39 »
araç 1. viteste,eğim yukarı ,debriyaj basılı,frene sonuna kadar basın devreye girer.yukarıdakilerden biri yoksa devreye girmez....

Egim algısı Toyotalarda yok, düz yoldada devreye giriyor.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #10 : Ekim 01, 2015, 08:53:22 »
Eğim algısı Toyotalarda yok
Bu da mı yok? 
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3397 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #11 : Ekim 01, 2015, 09:04:09 »
Bu da mı yok?

Maalesef,  düz yolda vites boşta iken bile bassan devreye giriyor.
Vites algısıda yok ki olamamalıda, çünkü geri geri belki rampa çıkacaksın.  ;)
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #12 : Ekim 01, 2015, 09:11:38 »
Bütün araçlarda hemen hemen böyle ışık yandığı sürece devrede oluyor, tabi zaman kısa. Eleştirilse de manuel araçlar için yine de kolaylık sağlıyor. Eskiden bunlarda yoktu.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ŞAMPİYON GALATASARAY
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 4000
  • Model Yılı: '15
  • 166 kere teşekkür etti
  • 107 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #13 : Ekim 01, 2015, 10:10:54 »
Düz bir yolda yokuş kalkış desteğini devreye sokacak kadar frene KÖKLEMEK büyük başarı bence.
.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2108 kere teşekkür edildi
1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #14 : Ekim 01, 2015, 17:28:49 »
Düz bir yolda yokuş kalkış desteğini devreye sokacak kadar frene KÖKLEMEK büyük başarı bence.

Yoo aslında basit, otomatiklerde çalıştırmak için frene zaten basılıyor d ye alıp el frenini indirip basılıyor. Yalnız bir sorum var sonuna kadar basınca tıııs gibi bi his oluşuyor bende. Ses değil çünkü diğer yolcular duymuyor. Bu nedir?


Maalesef,  düz yolda vites boşta iken bile bassan devreye giriyor.
Vites algısıda yok ki olamamalıda, çünkü geri geri belki rampa çıkacaksın.  ;)

Abi ben Civic otomatikte denedim eğim aşağı doğruyken geri geri tırmanmam gerekiyordu freni bırakınca araç olduğu yerde kaldı eğim sensöründen dolayı. Vitese göre davranabiliyor diye anladım yanlış mı?
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #15 : Ekim 01, 2015, 17:56:55 »
honda'da grade logic system diye bir şey var ki sadece 1 ve geri viteste çalışmıyor. örneğin araç eğimli yolda ilerlerken gereksiz yere vites düşürmüyor ya da yükseltmiyor. tırmanırken ya da inerken manuel kullanıma geçmek durumunda kalmıyorsunuz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #16 : Ekim 02, 2015, 08:35:10 »
Eskiden bunlarda yoktu.
Crafter'da yokuş kalkış desteğine o kadar çok alışmıştım ki bir gün Safranbolu'da dik bir yokuşta normal bir arabayı üç denememde anca kaldırabilmiştim :D :islik:
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #17 : Ekim 02, 2015, 12:37:19 »
Ben ilk denemede çalıştıramazsam ikincide hiç olmuyor. Fren şiştiği için sonuna kadar basamıyorum. O yüzden ilk seferde var gücümle basıp devreye girmesini sağlıyorum. Yoksa iş el frenine kalıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Yaratılanı sev! Yaratandan ötürü.
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 1400
  • Model Yılı: '14
  • 2 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #18 : Ekim 15, 2015, 20:52:22 »
  2015 makyajlı kasada artık frene kökleyince değil, normal olması gerektiği gibi çalışıyor. Öncekilerde yaptığı doğru olsaydı, bunda düzeltmezdi. Frene kökleyince çalışması mahareti değil, birkaç sensör ve yeni yazılımın maliyetinden kaçması, sonrakilere ekleyecek özellik bırakması.
  Be adam yapıyorsun madem kamyon şöförü gibi neden frene abanmak zorunda bırakıyorsun. Bayan şöförün bu sistemi çalıştırması imkansız.

 
Mekanikci

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 4800
  • Model Yılı: '15
  • 5 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.33 yokuş kalkış desteği saçmalığı
« Yanıtla #19 : Ekim 20, 2015, 14:00:20 »
Benim aracım 2015 model ancak bir türlü devreye sokamadım gitti şu yokuş kalkış desteğini