Direksiyonu turunun sonuna kadar çevirmemek lazım, sona gelirse çok az geri boşaltmak.
Her çevirişte mi ses oluşuyor, çevrimin sonunda mı?
Araç ilerlerken sağa dönüşte ses hangi bölgede oluşuyor, cam açıkken dinlenebilir.
Araç
Sesin tam kaynağına bakılmalı, rotlarda boşluk varsa olabilir ama araç temiz kullanıldı ise bu km de beklenmez rotta problem. Keza amortisör takozu da direksiyon çevirişte ses yapabilir ama araç km si düşük, gerisi kullanım ile alakalı. Direksiyon mafsalı da kontrol edilebilir. En ağır ihtimal de arkadaşların da belirttiği gibi direksiyon kutusu kalıyor. Genel kontrolü iyi olur, diğer aksamların kontrolünden sonra. Tabi direksiyon hidrolik mi, elektrı-hidrolik mi onu bilen söyleyecektir. Eğer kayış ile tahrik oluyorsa kayış kontrolü de iyi olur.