Benim arkadaşın 2010 Auris D4D'sinde de devridaim pompası garantiden değişmiş. Bana da ilginç geldi aytaç, çok şükür ben hiçbir toyota'm da böyle bir sorun yaşamadım, şans olsa gerek....
Euro 5 Aurislerin bir kısmında hatalı üretime sahip devirdaimler vardı, servis bültenindeki şasi numarası aralığında ise garantiden değiştirmeleri gayet normal. Sorun başa dert açacak bir durum değil sadece ses yapıyordu.
Dolar böyle giderse parça fiyatları daha da uçacak Mehmet. Söylediğin fiyat diğer ithal araçlarda da aşağı yukarı aynıdır.
Tahminin doğru Aytaç, sistemde her gün kalem kalem zam girişleri oluyor. Ülkemizde zaten petrol, dolar, euro fark etmez hangisi artarsa artsın maliyetlere yansıdığından zam kaçınılmaz oluyor, olan yine vatandaşa oluyor.
Trigeri zincirli olduğundan olsa gerek. Genelde kayışlı alman grubunda triger seti ile birlikte devir daimide değiştiriyorlar. Toyota sorunsuz vs. Ama parça fiyatları beni epey ürküttü. Misal 2005 Corollaya rot kolu (ismi yanlış sölemiş olabilirim) sordum orjinale 330 tl dediler 40 tl yan sanayi almak zorunda kaldık.
20-30 lira daha fazla verip Japon malı alabilirdiniz, ömür konusunda da orjinalini aratmazdı.