Gönderen Konu: toyota merkezden çağrı  (Okunma sayısı 2523 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • en iyi otomobil kendi otomobilindir
    • www.erginboy.8m.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
toyota merkezden çağrı
« : Aralık 24, 2008, 14:05:11 »
bugün toyota dan aradılar ve aracımı en yakın toyota yetkili servisine direksiyon sisteminin kontrolü için götürmem gerektiğini söylediler......

sanırım bu kontrol değilde herhalde sorunlu bir parçanın değişikliği için yapılan bir çağrı olduğunu tahmin ediyorum

yeni nesil corolla sahipleri , size böyle bir telefon geldi mi ???? eğer gelmediyse bence servisinizi arayarak böyle bir durum var mı yok mu diye bir sorun.
2008 Corolla 1,4 d4d

Toyota Club Türkiye

toyota merkezden çağrı
« : Aralık 24, 2008, 14:05:11 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #1 : Aralık 24, 2008, 14:50:38 »
aynı arabadan bende de var, aramazlar inş.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #2 : Aralık 24, 2008, 14:52:45 »
aynı arabadan olduğunu şasi numarasına bakmadan bilemezsiniz ;)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #3 : Aralık 24, 2008, 14:56:45 »
Deme yahu . Şase numarasaymış, aynı arabadan kastını anlamadınmı sen?

   Arkadaşlar bende 20.000 bakımını yaptım faturada bu değişiklik vardı bende. Direksiyonda bi şe mili dediler içinde boşluk genişmişde dar olmasımı gerekiyomuş bi şe dediler unuttum. İşde o nedenle o parçayı değişiyolar ama demiyorlar yol mazot paranızda bizden ve ya benzin. Benim servisime gidiş gelişim 150 km bu da 20-30 ytl mazot harcamak demek hıza göre. 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #4 : Aralık 24, 2008, 15:05:17 »
evet şasi numarası,

iki farklı fabrikadan çıkan 8-9 (belki daha fazla) farklı model var "yeni kasa corolla" diye bilinen
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #5 : Aralık 24, 2008, 17:58:18 »
  Evet, sonuçta araçlar aynı olsa bile (görünüşte) aksamları değişik fabrikalardan geliyor olabilir. Bunun yüzden emin olmak için şase no. ya bakmak en doğrusu.
 
 Not: Karadeniz bölgesindeki disel Corollalar'a artık sadece Marmara bölgesinde servis hizmeti verilecekmiş. :) Sakın bunu gerçek zannedip polemik başlatmayın, bu İsmail arkadaşıma ufak bir şaka. Bugünde muzipliğim üstümde. :)  :rofl: :dans3: :hurra:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #6 : Aralık 25, 2008, 12:13:47 »
aynı arabadan olduğunu şasi numarasına bakmadan bilemezsiniz ;)
evet şase numarası,

Araba "aynı" olmayabilir, ama görünen o ki Alper Bey de aynı değil. Hangisi doğru, şasi mi şase mi, yoksa hiçbiri mi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #7 : Aralık 25, 2008, 13:02:34 »
Alıntı
şasi   Fr. châssis

is. 1. Fotoğrafçılıkta içine duyarlı bir cam veya kâğıt konulan, yassı, ışık geçirmez kutu. 2. Yapı işlerinde sürme çerçeve. 3. Motorlu kara taşıtlarının iskelet bölümü.
 Güncel Türkçe Sözlük

Alıntı
şase   Fr. sachet

is. İçine mendil, gecelik vb. şeyleri koymaya yarayan, çeşitli büyüklükte, kumaştan koruncak.
 Güncel Türkçe Sözlük

düzeltiyorum :) İsmail uşağım yanlış yönlendirdi :D
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #8 : Aralık 25, 2008, 14:50:03 »
Valla Hakan'ım yolluk - yevmiyemi versinler İsviçre'ye fabrikayada giderim bakımlara :)  :D La olsun la gelir seni görürüm hiç değil. Canın sağolsun :)

   Valla Alper bu durumda konuyu açan arkadaşla benim ki aynı o zaman. Aynı fabrikadan çıkmışlar. Ben bu kadar olduğunu bilmiyodum. Çok ilginç bi mevzu, görünüşde hepsi aynı ama farklılar yani. Vay be :) demekki yakıt sarfiyatları da belki bundan dolayı değişiyo.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #9 : Aralık 25, 2008, 15:11:46 »
aynı fabrikadan çıkan araçların da içlerinde zamanla değiştirilmiş parçalar, düzeltilmiş hatalar var. Bu yüzden servise çağırırken şasi numaranızdan hangi dönemde üretildiğine bakılarak çağırırlar.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A+
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #10 : Aralık 26, 2008, 03:07:21 »
Toyota, 120 bin otomobili geri çağıracak 

    Toyota, direksiyon kontrolünün kaybedilmesiyle sonuçlanan bir sorun nedeniyle 120 bin otomobili geri çağıracak.
    Toyota ile Çinli FAW Grubunun ortak teşebbüsü olan Tianjin FAW Toyota Motor Co, yarından başlayarak 121 bin 930 aracı geri çağırmaya başlayacağını duyurdu.
    Soruna neden olan üretim hatalarının bulunduğu araçların 2005 ve 2006'da üretilen lüks sedan modeller Crown ve Reiz, 2004 ile 2006 arasında üretilen Lexus modelleri olduğu ifade edildi.   
    Üretimden kaynaklanan sorunun, araçların, elektrikli direksiyon kontrol sisteminde arızalanmaya neden olduğu bildirildi. Geri çağırmanın, diğer ülkelerdeki aynı modeller için geçerli olup olmadığı ise netlik kazanmadı.

 Mynet 26/12/2008 internet sitesinden alınmıştır. AA Haberidir.
 Arkadaşlar sorununuza sanırım bu haber gerekli yanıtı veriyordur. Zaten Toyota yetkilileri ilgili kişilere tebliğ ederek gerekli araçları çağıracaktır sanıyorum. Selamlar...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #11 : Aralık 26, 2008, 17:19:51 »
Bende dün bu haberi okumuştum. modellerin artabileceğini söylüyorlar. Başka haberlerde

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #12 : Aralık 26, 2008, 18:28:16 »
Ne guzel, hatalarini kapatip ortme yoluna gitmeyip, duzeltmek istiyorlar. Bu yuzden Toyota basarili zaten...
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
120 bin Toyota geri çağrılıyor!!!
« Yanıtla #13 : Aralık 26, 2008, 18:39:20 »
Toyota direksiyon kontrolünün kaybedilmesiyle sonuçlanan bir sorun nedeniyle 120 bin otomobili geri çağıracak. Toyota ile Çinli FAW Grubu'nun ortak teşebbüsü olan Tianjin FAW Toyota Motor Co, yarından başlayarak 121 bin 930 aracı geri çağırmaya başlayacağını duyurdu. Soruna neden olan araçların 2005 ve 2006'da üretilen lüks sedan modeller Crown ve Reiz, 2004 ile 2006 arasında üretilen Lexus modelleri olduğu ifade edildi.

Alıntı:www.haberturk.com

Dikkatimi çekti, konuyu sizlerle paylaşmak istedim. Umarım doğru yerde açmışımdır...
2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: 120 bin Toyota geri çağrılıyor!!!
« Yanıtla #14 : Aralık 26, 2008, 18:41:46 »
Keşke konuyu açmadan önce bir arama yapsaydım. Varmış bu haber forumda. Özür diliyorum... :(

2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: 120 bin Toyota geri çağrılıyor!!!
« Yanıtla #15 : Aralık 26, 2008, 18:43:16 »
Toyota'da hata, ne vardi da Cin'e bu isi yaptiracak... :)
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #16 : Aralık 26, 2008, 18:47:38 »
Geri çağrılınca ne oluyor? Bilmemek değil öğrenmemek ayıp demişler :) Arabanın yenisini mi veriyorlar, düzeltip geri mi veriyorlar, yoksa parasını iade edip araçları trafikten mi kaldırıyorlar?
2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota merkezden çağrı
« Yanıtla #17 : Aralık 26, 2008, 19:53:44 »
  Porsche'nin bile geri çağırdığı vakalar olmuştu. Şunu çok iyi ayrıt etmek lazım, hani hep derler ya Toyota sorunsuzdur diye. Aslında durumu kısaca analiz edeyim izninizle.
 Bildiğim kadarı ile yeni piyasaya sürülen modeller içinde Toyota o kadar da az sorunlu sayılmaz diğer modellere göre. Ama 5-6 yıl sonra diğer mmodellerde sorunların oranı çok büyük oranlarda artarken Toyota'da çok daha küçük oranlarda artıyor bildiğim kadarı ile. Yani Toyota'da ortaya çıkan sorunlar genelde garanti süresi içinde zaten kendini belli ediyor. Aslında bende bunu tercih ederim. Tabi birde çıkan sorunları kriterlere ayırmak lazım. Ön konsul gıcırtısı (bildiğim kadarı ile iki farklı yüzey arasına yalıtkan bir bant konması gerekiyor) da bir sorun iken, elektronik aksamlarda sorun teşkil edebiliyor. İkisininde olmaması lazım ama hangisinin çözümünün daha zor olduğu açık.
 Aslında ADAC, vb. arıza verilerini yıllara göre (yaşa) dağılımını bulursam (bulan varsa paylaşırsa sevinirim) daha net verilerle yorum yapabiliriz.