Gönderen Konu: Volkswagen işin suyunu çıkarttı  (Okunma sayısı 19719 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • we celebrate life with house...
    • facebook - instagram - twitter/mstty
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 182000
  • Model Yılı: '07
  • 19 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #40 : Mayıs 17, 2015, 04:15:57 »
ciddi ciddi vw kötüleyenler var ya şaşırıyorum.dsg şanzumanda kronik bi arıza vardı ama adamlar bi çok arabanın kini ücretsiz değiştidi bu bir.ikincisi bu araçların düz vitesi de var.sadece tek bi ürün gamını komple markaya bindirmek yalnış.üçünücüsü adamlar şanzumanda kronik arıza yaşıyolar.peki hardcore toyota fanları bende 2007 elegant var.bundaki teyipke alakalı olan kronik sorundan neden bahsetmiyosunuz.50 tl lik teyip bile daha stabil çalışıyo.yada direksiyon milindeki kronik sıkıntıdan ? yada dizellerde hız sabitleyicisini yapamamalarından yada en full donanımlı arabamda bile dört cam otomatik olmamasından.corolla ve auris teki otomatik vitesin ne denli saçma çalışıp ne kada çok vites geçişlerinde yığılma yaptığını? abi at gözlüğü olmaması gerek.uzun ömürlü motor = toyota ama konfor yada performans diyince kimsenin zoruna gitmesin vw.araba artık sadece bi yerden bi yere giderken kullanılan bi araç olmaktan çıktı.heleki istanbuldaki trafik göz önüne alınırsa.araba akan insan artık konfor da istiyo.bence artık toyota dünyaca ünlü firma oldğunu falan bırakıp biraz müşterilerinin isteklerine yönelsin.benim sahip olduğum 2007 elegant corollaya çok değil 100 tl lik daha yalıtım yapmaya tenezzül etseymiş toyota bu araba ciddi manada kullanıcısına en az %60-70 daha fazla keyif verirdi.bu arada satılan dsg ve tsi lerin %70 i yakıttan dolayı.sallamaya gerek yok o dabizim ülkemizin vergi sistemyle alakalı burda hiç bir firmanın suçu yok
Lütfen ama lütfen kaybettiğimiz vicdanlarımızı yeniden kazanalım. Keza bu ülkenin tutanacağı son dal vicdanlarımızdır.

мυѕтαƒα αяı

Toyota Club Türkiye

Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #40 : Mayıs 17, 2015, 04:15:57 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #41 : Mayıs 17, 2015, 11:38:03 »
ciddi ciddi vw kötüleyenler var ya şaşırıyorum.dsg şanzumanda kronik bi arıza vardı ama adamlar bi çok arabanın kini ücretsiz değiştidi bu bir.ikincisi bu araçların düz vitesi de var.sadece tek bi ürün gamını komple markaya bindirmek yalnış.üçünücüsü adamlar şanzumanda kronik arıza yaşıyolar.peki hardcore toyota fanları bende 2007 elegant var.bundaki teyipke alakalı olan kronik sorundan neden bahsetmiyosunuz.50 tl lik teyip bile daha stabil çalışıyo.yada direksiyon milindeki kronik sıkıntıdan ? yada dizellerde hız sabitleyicisini yapamamalarından yada en full donanımlı arabamda bile dört cam otomatik olmamasından.corolla ve auris teki otomatik vitesin ne denli saçma çalışıp ne kada çok vites geçişlerinde yığılma yaptığını? abi at gözlüğü olmaması gerek.uzun ömürlü motor = toyota ama konfor yada performans diyince kimsenin zoruna gitmesin vw.araba artık sadece bi yerden bi yere giderken kullanılan bi araç olmaktan çıktı.heleki istanbuldaki trafik göz önüne alınırsa.araba akan insan artık konfor da istiyo.bence artık toyota dünyaca ünlü firma oldğunu falan bırakıp biraz müşterilerinin isteklerine yönelsin.benim sahip olduğum 2007 elegant corollaya çok değil 100 tl lik daha yalıtım yapmaya tenezzül etseymiş toyota bu araba ciddi manada kullanıcısına en az %60-70 daha fazla keyif verirdi.bu arada satılan dsg ve tsi lerin %70 i yakıttan dolayı.sallamaya gerek yok o dabizim ülkemizin vergi sistemyle alakalı burda hiç bir firmanın suçu yok
50liralik teybi 25bin liralik sansimanla karsilastirmissiniz ya helal olsun. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '14
  • 305 kere teşekkür etti
  • 312 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #42 : Mayıs 17, 2015, 12:13:28 »
Arkadaslar daha önce iki tane vw aracim oldu.ilki 2007 model golf 1.6 fsi goal modeliydi.arabama yaklaşık 25.000km kadar binebildim.yakıt tüketimi oldukça yüksekti.o yüzden satmak zorunda kaldım.ikinci aracim ise 2011 model seat leon'du.60.000km'de enjektör arızası yaptı.enjektörlerle beraber egr valfinim de değişmesini ve yakıt pompasının yeniden ayarlanması gerektiğini söylediler.iki araçta da aradığımı ne yazik ki bulamadim.tekrar sorun yaşamamak adina 2014 model corolla 1.4 dizel advance aldim.şuan aracim 5000km'de.aracımın hem yakıtından hem de konfor ve donanımından çok memnunum.gerek toyota çalışanların ilgisi,gerekse toyota markasının imaji beni corolla almaya itti.kisacası önemli olan küçük motor hacimlerinden yüksek beygir güçleri çikarmak değil.önemli olan sorunsuz bir ürün ortaya koyup, onu uygun fiyata pazarlamak.Toyota'da yıllardır bu işi bence ustaca yerine getiriyor.o yüzden de yaklaşık 3 yıldır dünyanın en çok satan otomobil üreticisi.belki vw 1 litreden 272bg güç çıkarıyor ama toyota da geleceğin motor teknolojisi olan hybrit ve fullcell motor teknolojilerinde emin adimlarla ilerliyor.

Ben her markaya karşı olumlu yaklaşan bir insanım.Aldığınız VAG gurubu araçlar sıfır km miydi ? Değilse sıfır km bir araçla ikinci el araçları kıyaslamak ne kadar doğru ?

Bir adet vw golf 1.4TSİ 2007 model manuel 180.000km'de
Bir adet vw jetta 1.6TDİ 2011 model DSG 250.000km'de
Bir adet Toyota Corolla 1.6 2008 model manuel 122.000km'de
Bir adet Toyota Auris 1.6 2014 model MultiDrive-S 14.000km'de

Sadece auris ve jettayı sıfır km almıştık.Şuanda bu araçların hepsinden oldukça memnunuz.2. el aldığımız araçlar alır almaz ilk yıl içinde aşağı yukarı 1000TL masraf gördü sıfır aldığımız araçlarda herhangi bir masraf çıkmadı.Araba kullananın nasıl kullandığına göre arıza yapıyor bu benim gerçeğim.
VW Golf 1.6 TDI & DSG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • we celebrate life with house...
    • facebook - instagram - twitter/mstty
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 182000
  • Model Yılı: '07
  • 19 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #43 : Mayıs 17, 2015, 15:54:40 »
50liralik teybi 25bin liralik sansimanla karsilastirmissiniz ya helal olsun. :)

1) sorun sorundur.
2) ufacık şeyi bile stabil yapamayan bi firma kalkıp şanzumana laf etmemeli bence
3) bunu daha önce yazdığım için yazım silinmişti ama toyotanın debriyaj uzunluğundan dolayı binlerce arabayı geri çağırmasını nasıl unuturuz. yada lexus ve toyotanın yine debriyaj vs. aksamından dolayı müşteri hizmetleriyle konuşarak ölen amerikan subayı veya başka ölenler...

öncelikler insan yapımı herşeyde hata olur.biz allah değiliz.bize düşen işin sahibi isek düzeltmek kullanıcısı isek objektif olarak eleştirmek...




örnek olarak ayrıca extra yerlere gitmeyede gerek yok http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=67967.0
Lütfen ama lütfen kaybettiğimiz vicdanlarımızı yeniden kazanalım. Keza bu ülkenin tutanacağı son dal vicdanlarımızdır.

мυѕтαƒα αяı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #44 : Mayıs 17, 2015, 16:39:31 »
bmw - audi   çift kavramalı şanzıman kullanıyor ama vosvos kadar sorun çıkarmıyor. ford ve hyndai cvt kullanıyor ve forumlarında cvt yi kötülüyorlar.  parçayı kimin ürettiği de çok önemli.
diğer yandan, dizel araca çip takıp beygir tork arttırıp motoru ezip  satarken de çipi sökup tertemiz araba diye ilan açan kullanıcıdan, dsg yi bozup turboyu patlatıp masrafları ağır gelince satmaya kalkan kullanıcıdan  ben nasıl güvenerek araç alıyım ?

evet siz aracınızı düzgün ve yormadan teknik bilgi ile kullanıyor olabilirsiniz peki ben sizin aracı nasıl kullandığınızı nerden bileceğim. turbolu - çift kavramalı - dizel motorlu ikinci elde alırken neye dayanarak alacağım ? aldıktan sonra mı anlayacağım araca ne olduğu nu ?
 hal böyleyken atmosferik - tork konvektörlu - cvt li araç tercih etmek daha makul.

teknolojisini beygirini torkunu çok bğeğenip tsi  motor alanlar neden hep lpg nin peşinde koşuyorlar anlamıyorum ? ? ?
sahibinden ilanlarında 2011-2013 ford  ilanlarına bir bakın -- LPG Lİ ARAÇ SEVMEDİĞİM İÇİN LPG Yİ SÖKTÜRDÜM--   bende yedim ! ! !
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #45 : Mayıs 17, 2015, 18:14:35 »
Ya Volkswagen işi bilmiyor.Dandik firma diyelim.Bitsin gitsin.Ne uğraşıyoruz ya.Bura Toyota sitesi Toyota Made ın Turkey. :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #46 : Mayıs 17, 2015, 18:49:18 »
toyota akrabalarıma ait değil..
işime gelen aracı tercih ederim. burdaki sorun milletin bağnazca körü körüne kulaktan duyma saplantıları.
değişeni  yok boyası yok orjinal.   ama araba alttan yoldaki mantara vurmuş motor dağıtmış. oorjiiinallll.
otomatikte en iyisi honda ve bmw ---   honda cazz-city-accord  cvt   bi dönem i-hift - robotize sorunlu civic ler tork konvektörlu çember sistem sorunsuz ..... --- bunu diyen hondanın robotize  kullandığını duymamıştır bile.

sorarım size aracın kapısı değişse ne değişmese ne ? ,,,,,
1000 kişi ye sor 990 kişi mazda kral araba der ama 10 kişi alır, neden  işte bu bağnaz zihniyet yuzunden.
volvo dunyanın en sağlam arabası diye nam salar ama volvo servisleri debriyaj sorunuyla başa çıkmaya çalışır. baskı balata yüke dayanamaz

bizde biliyoruz bmw nin mercedesin iyi araç olduğunu ama çoğumuz alt gelir sınıfındanız kendi isteklerimize göre değilde piyasanın istekleri uzere araba alıyoruz.

sıfır aldığım arabanın saçma sapan yerlerin zırıltı dinlemek çok mu hoşuma gidiyor...   zırıltısı yok diye de her an elimde patlayabilecek bir markaya da girmem.
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #47 : Mayıs 17, 2015, 19:00:40 »
Tamam Arif Bey...

Çevrimiçi (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #48 : Mayıs 17, 2015, 19:40:14 »
toyota akrabalarıma ait değil..
işime gelen aracı tercih ederim. burdaki sorun milletin bağnazca körü körüne kulaktan duyma saplantıları.
değişeni  yok boyası yok orjinal.   ama araba alttan yoldaki mantara vurmuş motor dağıtmış. oorjiiinallll.
otomatikte en iyisi honda ve bmw ---   honda cazz-city-accord  cvt   bi dönem i-hift - robotize sorunlu civic ler tork konvektörlu çember sistem sorunsuz ..... --- bunu diyen hondanın robotize  kullandığını duymamıştır bile.

sorarım size aracın kapısı değişse ne değişmese ne ? ,,,,,
1000 kişi ye sor 990 kişi mazda kral araba der ama 10 kişi alır, neden  işte bu bağnaz zihniyet yuzunden.
volvo dunyanın en sağlam arabası diye nam salar ama volvo servisleri debriyaj sorunuyla başa çıkmaya çalışır. baskı balata yüke dayanamaz

bizde biliyoruz bmw nin mercedesin iyi araç olduğunu ama çoğumuz alt gelir sınıfındanız kendi isteklerimize göre değilde piyasanın istekleri uzere araba alıyoruz.

sıfır aldığım arabanın saçma sapan yerlerin zırıltı dinlemek çok mu hoşuma gidiyor...   zırıltısı yok diye de her an elimde patlayabilecek bir markaya da girmem.

Çoğuna katılıyorum Arif Bey, haklısınız boya önemli değil, fakat milletimiz bu lokal boya abi diyenlerin araçlarında airbag açmış olduğundan böyle bir paranoya oluşuyor. Şeffat değiliz ki, işimiz doğru düzgün anlatmak değil ki. Ben aracıma gül gibi baktım. Sattığım kişi ardımdan sövmesin diye. Yağını suyunu eksik etmedim, manuel şanzımanda yağ değişmez derler, ben değiştirdim.
Gittim şimdi mazda aldım. Aracımı almadan önce Tokatta bir galericiye sordum. Abi sadece lokal boya var dedi. Dedim çok güzel yarın geliyorum dedim. Bir de sorgulatayım dedim, ne göreyim araç yandan darbe yemiş hava yastığı açmış. Bu araç hava yastığı patlattıysa direklerde işlem de vardır. Aradım gelemicem dedim, niye dedi hava yastığı açmış bu araç dedim. Adamın söylediği, hııı nerden öğrendiniz detay mesajından mı. Sen lokal boya kusursuz diye keklemeye çalışıyorsun milleti, şerefsizlik bu. Bunun gibiler yüzünden bu milletin paranoyası. Yoksa boya ile bir şey olmaz.

Millet arabayı metal yığını olarak görüyor. Yağını, suyunu değiştirmemeyi kâr olarak görecek kadar, sıkıntı çıkartırsa nasılsa satarım diyecek kadar ahmaklaştı.

Aldığım araç da gerçekten güzel, içi güzel kullanılmış, lokal boya var sıkıntı yok. Fakat hidrolik bir sızıntı var. Büyük ihtimal sol aks keçesinden. Şimdi adam bunu niye değiştirmemiş? Ben aracımdan ses geldiğinde rahatsız olurken diğer araç sahipleri araç terleme yaparken nasıl rahat ediyor? Milletimizin çoğu malının kıymetini bilmiyor. Daha hava basıncını kontrol etmeyi, yağ seviyelerini, su seviyelerini kontrol etmeyi bilmeyen birinin aracı alınır mı? İstediği kadar servis bakımlı olsun...

Mazda konusunda katılıyorum. Gerçekten kaliteli araç yapmışlar. En bozuk yolda bile tıkırtı ses yok. Demek ki istenirse yapılabilirmiş. En baz donanımında bile bir çok özellik var. Ayna elektrikli kapanıp açılabiliyor, kendinden karartmalı dikiz aynası, çift yönlü dijital klima... Ama her güzelin bir sıkıntısı var. Mazda'nınki yakıt içmesi. :) Toyota da az yakıyor ama iç trim sesi.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '19
  • 109 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #49 : Mayıs 18, 2015, 09:13:59 »
Sedat Bey Toyota yaş tahtaya basmaz Volkswagen mi basar?☺

basar basar hatta kayıt düşmüşlüğü de var geçmişte :)
2019 Corolla Hybrid Passion X-Pack e-CVT

Efsaneler ölmez şekil değiştirir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 102000
  • Model Yılı: '15
  • 371 kere teşekkür etti
  • 131 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #50 : Haziran 02, 2015, 11:50:54 »
Ben ülkemizdeki araç arızalarının bir kısmının da kullanıcıların gereken özeni göstermemelerinden kaynaklandığını düşünüyorum. Ancak yollarımız da özellikle şehir içindeki asfalt kalitesi ve yamalar göz önüne alındığında berbat durumda, hatta berbat ötesi. Biz sayfalarca da yazsak da tartışsak da bu gerçek değişmeyeceğe benziyor. Bana göre ikinci el araba alırken söylenen yalanlarla, yollara dökülen asfaltlar arasında da hiçbir  fark yok. Yani ikinci el alırken -2 puanla başlıyoruz. Sıfır alanlar -1 ile başlıyor. Test etmediğimiz araçlar hakkında yorum yapmak da bence yanlış ve yanıltıcı bir tutum. Ben hem otomatik dsg ve hem de cvt hibrid kullanan biri olarak her iki aracı da büyük keyifle kullanıyorum. 40.000 km olan dsg aracımız da şu ana kadar hiç sorun yaşamadık. Yaris yeni olduğundan sorun yok doğal olarak ancak o da apayrı bir keyif. Hem 1.5 lt 100 hp lik güç, hem de tasarruf ayağınızın ucunda.
Yani sonuç olarak alman ve japon teknolojileri farklı teknolojiler de olsa ikisi de çok keyifli ve faklı bir tecrübe sunuyor. Rekabetin artması tüketici lehine olursa daha keyifli olur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne Mutlu Türküm Diyene
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: '13
  • 5 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #51 : Eylül 06, 2015, 12:09:35 »
bukadar yüklenilen 1.0 motorlar sorunsuz bi 100 bin km yapar mı arkadaşlar.. sanmam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #52 : Eylül 06, 2015, 15:20:01 »
bukadar yüklenilen 1.0 motorlar sorunsuz bi 100 bin km yapar mı arkadaşlar.. sanmam
Pek tabi yapar. 1.6 litre 800 küsür beygirlik F1 motorları rahat bir şekilde 3 yarış çıkarabiliyor. 1.0 litrelik motorun da pratikte bir ömür sıkıntısı olacağını sanmam.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne Mutlu Türküm Diyene
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: '13
  • 5 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #53 : Eylül 07, 2015, 00:43:13 »
Pek tabi yapar. 1.6 litre 800 küsür beygirlik F1 motorları rahat bir şekilde 3 yarış çıkarabiliyor. 1.0 litrelik motorun da pratikte bir ömür sıkıntısı olacağını sanmam.

3 yarış o bi ölçü mü? yarış arabası için yapılan bir motorla seri üretim bir mi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #54 : Eylül 07, 2015, 11:51:48 »
3 yarış o bi ölçü mü? yarış arabası için yapılan bir motorla seri üretim bir mi?
Değil mi? 3 defa 305 km'lik yarış boyunca o motorlar sürekli redline'da kullanılıyor. Yarış dediysem bunun içinde sıralama turları falan da var. Ama yine de yarışı baz alırsak 3x305=915 km. 915 km F1 motoru için uzun bir ömürdür. Yani F1'de bile ömür sıkıntısı yaşanmıyorsa binek araçta hiç yaşanmaz bence. Ayriyeten o motorlar da yol aracı motoru kadar olmasa da seri üretim statüsünde. %100 el yapımı F1 motorları artık eskide kaldı. Üreticiler isterse 1.0 litre 200 beygirlik motor üretebilirler, fakat en başta emisyon normları gibi çevresel unsurları göz önüne almaları lazım. Bunun içinde AR-GE, dolayısıyla maliyet gerekir. F1 motorlarının binek araç motorlarından en büyük farkı "çevreye zarar verme endişesi" nin çok büyük oranda az tutulması. Hatta şu anki F1 motorlarında bile bu endişe F1 gibi bir motor sporuna yakışmayacak derecede yüksek. Yoksa 1.5 litre 1000 beygir motorlara 1970'li yıllarda ulaşılmıştı. Kısacası yeter ki kısıtlamalar olmasın, binek araçlarda fındık içi kadar motordan 200+ beygir rahatlıkla elde edilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 905 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #55 : Eylül 07, 2015, 12:02:20 »
1,0 motordan o güçleri almak bence zor ama hadi aldılar diyelim .Km garantisi ne olacak bu motorların.Turbosuz dizel motorlar için 1 -1,5 milyon km ömür biçilirken günümüzde 1.5-1.6 turbo beslemeli dizel motorların birçoğu 200-250 bin km releri görmüyor bile bence Turbonun olayı bu .
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #56 : Eylül 07, 2015, 12:18:00 »
1,0 motordan o güçleri almak bence zor ama hadi aldılar diyelim .Km garantisi ne olacak bu motorların.Turbosuz dizel motorlar için 1 -1,5 milyon km ömür biçilirken günümüzde 1.5-1.6 turbo beslemeli dizel motorların birçoğu 200-250 bin km releri görmüyor bile bence Turbonun olayı bu .
O güçleri almak kolay, güçlü bir turbo ile mümkün. Motor ömrünü de daha dayanıklı malzemeler kullanarak rahatlıkla çözebilirler. İş maliyet kısmında darboğaza giriyor. Yoksa 1.0 200 beygir motorlar emin olun ki imkânsız değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3227 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #57 : Eylül 07, 2015, 13:52:12 »
 Verim günümüzde dayanımdan daha önemli. Dayanımdan biraz feragat edilip, verim önemli oranda artıyor. Tabi zararlı emisyonlar da düşüyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #58 : Aralık 27, 2015, 20:09:00 »
o motorun ömrü gerçekten fazla olmayacağına eminim bu birincisi , onuda geçtim örnek olarak 1.4 TSI 140 hp yada 1.4 TSI 150 hp ACT  leonlarda bile yağ yakma sorunu var hatta kitapçıkta bile yazar 1000 km de bir yağı kontrol edin diye , DSG çok seri bir şanzıman tamam onu kabul ediyorum fakat sorun yaşayan çok , servisler derseniz samimi söylüyorum herkes şikayetçi seatta resmen üvey evlat muammelesi var doğuşun servislerinde , tabiri caizse 5 para değil 1 para etmez ..!

linkini paylaşmıyorum buradan ama arkadaşın birinin başından geçen olayı aynen kopyalıyorum

EPC ve Emisyon hatası
Selamlar,

2015 model leon aracımda dün itibari ile EPC ve emisyon kontrol sisteminde arıza ikaz ışıkları yanmaya başladı,EPC ışığı arada bir kaybolsa da
emisyon ikazı devamlı olarak yanıyor,bu konuda bilgisi tecrübesi olan arkadaşım var mıdır?
Servis ile görüştüm bir sonraki ay için arayıp randevu almam gerektiğini mümkünse de aracı kullanmamam gerektiği söylendi.
Aracım 24 bin km de. ve aracın 2. sahibiyim.Araç benden önce 15 bin bakıma da girmiş.
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

bu nasıl bir saçmalıktır yorumu size bırakıyorum ..! hem hemen bakmıyorlar hemde mümkünse kullanmayın diyorlar şimdi bu kullanıcı ne yapsın
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • merhaba toyota ailesi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '15
  • 11 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen işin suyunu çıkarttı
« Yanıtla #59 : Aralık 28, 2015, 15:17:39 »
Arkadaşlar ben sıfır araç almak için yaklaşık 5 ay araştırma yaptım.
Fordun 1.0 ecobost motoru harika bir motor.1400 devirden sonra 170 torku sabit olarak veriyor.Motor çok az benzin yakıyor.Rampada bile gaza basınca araba hızlanıyor.
Fakat şikayetvar.com sitesine girip bir bakarsanız,bu motor hakkında turbo besleme rekorlarının patlamasından ötürü 10000-20000 km'deki araçların motor indirdiğini ve firmanın da sıfır motor takmak yerine tamir yoluna gittiğini,bundan ötürü de açılmış dünya kadar davanın olduğunu göreceksiniz.
wolswagen grubu araçların gerek malzeme kalitesi,gerekse yakıt tüketimi gayet iyi.Bir ara şanzıman sıkıntısı yaşadılar,fakat şuan bu sorun aşılmış durumda.Ama benim bütçem passat almaya yetmedi.Jetta ise corollaya göre daha dar bir araç olduğundan almadım.Ayrıca bu motorlara tüp takılamaması da cabası.
Tüp olayı basite alınmamalı bence.Çünkü şuan sıfır alınmış wwgolf,ww passat , toyota corolla ve mercedes b serisi otomatik araçlarımız var.Arkadaşlarla kıyaslama yapıyoruz.passatın yakıtı adamın belini bükmüş.Mercedes daha ayını doldurmadığından bekliyoruz.Golf 50 litreyle 650 km yol yapıyor.corolla 46 litre ile 450 km yol yapıyor.Ben şubatta servise gittiğimde tüp taktıracağım.Ama onlar takamayacak.golf 210 Tl benzin ile 650 km yol yaparken ben 150 TL lpg ile 700 km yol yapacağım
Ama donanım,malzeme kalitesi ,hızlanma,yalıtım(ford daha kötü) noktasında gerek ford,gerekse wolswagen toyotadan çok daha iyi.