0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Mehmet Bey,Wıkıpedıadan baktım orda da durum karışık.Motor tipi vay anam vay.Buraya kopyalasam da bir şey anlaşılacak gibi değil.
Toyota ZZ motor ailesi bir olan düz 4 pistonlu motor serisi. ZZ serisi döküm alüminyum silikon silindir gömlekleri ile alüminyum motor bloğu ve alüminyum kullanan DOHC 4-valf silindir başları, Toyota için bir ilk. [ 1 ] eksantrik mili olan zincir tahrikli . aile, 1ZZ ve 2ZZ, iki 1.8 L üyeleri farklı kullanımı deliği ve inme . Eski ekonomi ve için optimize edilmiş tork ikinci yüksek RPM gücü için optimize edilmiş bir "kare" tasarım ise,. ZZ ailesi son derece popüler dökme demir blok yerine 4A motorları.
Mehmet Bey,durum bu. Malum TOYOTA motorları çeliği boş verin arslandır.
Evet dikkat etmeniz gerekir. Aracınız için en uygun olanı kırmızı antifriz dir.1ZZ motor 1.4 olan model. 2ZZ olan 1.8 olan 3ZZ olan model ise 1.6 olan motorlardır.
1ZZ 1.8 VVT-İ2ZZ 1.8 VVLT-İ 3ZZ 1.6 VVT-İ4ZZ 1.4 VVT-İ2ZZ haricindeki 3 motorun motor bloğu piston çapı ve subapları aynı, krank mili dolayı ile strok boyları farklı ve hacim farkı strok boyu ile sağlanır.
Benim araçta yedi yıldır aynı antifiriz ,bome ölçümü sonuç süper.Üzerine biraz ekledik.Galiba yenilemek lazım.7 yıl çok değil mi?
Bu dediğinizi yapan kişiler mevcut.Ancak 2ZZ çok farklı,fabrika çıkışı redline 7800d/d, devir kesici 8400 d/d
T-sport 2zz mi oluyor ozaman