0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
@MUHAMMET YAMAÇ (7862) Arkadaşa bakıp çıkmak olmaz, foruma yıllık aidatını yatırdın mı?
Çok teşekkür ederim Muhammet Bey @MUHAMMET YAMAÇ (7862) , sağolun, Allah daha iyilerini sizlere de nasip etsin. Mesaj Birleştirildi: Nisan 16, 2015, 09:27:41Hocam bu aidatı bende yatırmamıştım ama... bu kadar masrafın üzerine onu da yatırırız ne yapalım.
sn @Aytaç Hut (27127) ödemeyi gönderdim fakat ıban no ile hesab ismi tutmadığından eft geri gelmiş ))
araca hayırlı olsun demek için foruma giremiyorum araya bizim aidatıda sıkıştırarak öderseniz sevinirim ))