Gönderen Konu: Performans Kıyaslaması  (Okunma sayısı 4199 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Aşk-ı Derun
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '00
  • 11 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #20 : Nisan 12, 2015, 15:08:34 »
bence 1,4 dizel alıp chip attırın bizim bi arkadaş uygulatmıştı düz yolda 1,5 meganla nerdeyse kafa kafaya gitti kapışmada
Onlara: Yeryüzünde fesat çıkarmayın, denildiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.
Şunu bilin ki, onlar bozguncuların ta kendileridir, lâkin anlamazlar.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #20 : Nisan 12, 2015, 15:08:34 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #21 : Nisan 12, 2015, 16:17:06 »
bence 1,4 dizel alıp chip attırın bizim bi arkadaş uygulatmıştı düz yolda 1,5 meganla nerdeyse kafa kafaya gitti kapışmada
1.5 megane 2 yi orjinal haliyle de tokatladik hic sorun yok 2-3 boy farkini koydu Auris.[emoji6]
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #22 : Nisan 12, 2015, 16:23:52 »
Birazdan yöneticiler gelip alayınızı tokat manyağı yapacak, demedi demeyin. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Aşk-ı Derun
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '00
  • 11 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #23 : Nisan 12, 2015, 19:14:28 »
1.5 megane 2 yi orjinal haliyle de tokatladik hic sorun yok 2-3 boy farkini koydu Auris.[emoji6]

bilmem birader megan 3 tü ben gördüğümü söyledim
Onlara: Yeryüzünde fesat çıkarmayın, denildiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.
Şunu bilin ki, onlar bozguncuların ta kendileridir, lâkin anlamazlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #24 : Nisan 13, 2015, 01:32:18 »
Megane 3 ün 1.5 dci  90 lık ve 110 luk iki adet dizel seçeneği var,110 bg.olanı çok seri..Şimdide 1.6 dci 130hp.lisi var .Nissan ve mersedese aynı motoru tedarik ediyor..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #25 : Nisan 13, 2015, 02:18:35 »
bence 1,4 dizel alıp chip attırın bizim bi arkadaş uygulatmıştı düz yolda 1,5 meganla nerdeyse kafa kafaya gitti kapışmada
1.4tsi alıp chip atsınlar :))  , 3.0 dizellerle bile uğraşmasınlar, ben tem otoyolunda 40-120 kmh arası ivmelenmede 3.0lt dizellerden hızlıyım.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Yaş : 24
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '12
  • 106 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #26 : Nisan 13, 2015, 04:18:01 »
Megane 3 ün 1.5 dci  90 lık ve 110 luk iki adet dizel seçeneği var,110 bg.olanı çok seri..Şimdide 1.6 dci 130hp.lisi var .Nissan ve mersedese aynı motoru tedarik ediyor..

Yeni mercedes c200 de 1.6 dci kullanılıyor artık. Yavaş yavaş her modeline alıyor mercedes. 1.6 dci 160 hp modelinide tanıtmışlardı eğerki oda gelirse renault modellerine piyasayı süpürür :)

Mercedesin otomobil dünyamda testi var isteyen izleyebilir.

Konuya gelecek olursak belli bir bütce ile. Benzinde honda-toyota dizelde ise renaultdan vazgeçmezdim. Toyotanın küçük hacimli dizel motorları pek güzel değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #27 : Nisan 13, 2015, 08:57:56 »
 :nija:

1.5 megane 2 yi orjinal haliyle de tokatladik hic sorun yok 2-3 boy farkini koydu Auris.[emoji6]
Kumda mı, çimde mi Mustafa?


Megane 3 ün 1.5 dci  90 lık ve 110 luk iki adet dizel seçeneği var,110 bg.olanı çok seri..Şimdide 1.6 dci 130hp.lisi var .Nissan ve mersedese aynı motoru tedarik ediyor..
105 Hp liği de var onun Mustafa.  130 Hp değil de Ps olması lazım yanlış bilmiyorsam. Zaten d4d 'de 90 Ps diye biliyorum.


 Herkesin belirttiği gibi, aralarında belli farklar var ancak bunu normal sürüşlerde çok aşırı farketmezsiniz bu sınıftaki araçlarda, sonuçta 4 kapı ve binek olarak imal edilmiş araçlar bunlar. Kalkışta benzinli aracın avantajı ortadadır, rampa çıkışı ve ara hızlanmalarda ise aşırı beslemeli dizelin. Ancak bu araçları kendi karakterlerine uygun kullandığınızda çok büyük farklar da oluşmaz. Performansa önem veriyorsanız en azından Gt sınıfı araçlara bakmalısınız.

 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #28 : Nisan 13, 2015, 10:40:37 »


:nija:
 Kumda mı, çimde mi Mustafa?

Yok abi isiklarda. [emoji1]

2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '14
  • 129 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #29 : Nisan 13, 2015, 11:30:33 »
Toyotanın benzinli modellerinin tork ve beygir eğrisine baktığımızda en verimli ve güçlü devri 4400' dür. Onun altı devirlerde çok yüksek beklenti içinde olmamak gerekir. Dizel 1.4 d4d motorunda turbonun devreye  1900 lerde  devreye girmesi ve motor devrinin 1900 ün altında olduğu zamanlarda ölü bir motor havası vermesi normal. Ben 2 ay araç sollayamamıştım. :) Her zaman sollama ve hızlanmalarda 1 vites küçültmek gerekiyor. Onun dışında severek kullandığım bir motordu.

Sonuç olarak yakıt ekonomisi, rampa performansı ve bagaj ( lpg taktığımızda ) olarak dizel diyorum.

2014 1.6 Auris Touch

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans Kıyaslaması
« Yanıtla #30 : Nisan 13, 2015, 17:17:18 »
:nija:
 Kumda mı, çimde mi Mustafa?

105 Hp liği de var onun Mustafa.  130 Hp değil de Ps olması lazım yanlış bilmiyorsam. Zaten d4d 'de 90 Ps diye biliyorum.


 Herkesin belirttiği gibi, aralarında belli farklar var ancak bunu normal sürüşlerde çok aşırı farketmezsiniz bu sınıftaki araçlarda, sonuçta 4 kapı ve binek olarak imal edilmiş araçlar bunlar. Kalkışta benzinli aracın avantajı ortadadır, rampa çıkışı ve ara hızlanmalarda ise aşırı beslemeli dizelin. Ancak bu araçları kendi karakterlerine uygun kullandığınızda çok büyük farklar da oluşmaz. Performansa önem veriyorsanız en azından Gt sınıfı araçlara bakmalısınız.
Aslında ruhsatta değerler Kw cinsinden yazılıyor,artık kendimizi alıştırmamız lazım Öyle değilmi Hakan Benim araçta 110 kw.yazıyor