Gönderen Konu: Continental elektrikli otomobiller için lastik üretti  (Okunma sayısı 1033 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Continental elektrikli otomobiller için lastik üretti
Continental elektrikli otomobiller için lastik ürettiContinental elektrikli ve hibrit motorlara sahip otomobiller için iki yeni Conti.eContact modelini piyasaya sürüyor. Yeni geliştirilen Conti.eContact lastikleri yaklaşık yüzde 30 oranında düşük yuvarlanma direncine sahip.

Continental, Conti.eContact’in portföyüne elektrikli ve hibrit motorlara sahip otomobiller için iki yeni model daha ekliyor. Geliştirilerek farklılaştırılan Conti.eContact, geleneksel lastiklere kıyasla yüzde 30 oranında düşük yuvarlanma direnci sunuyor.
Düşük yuvarlanma direncine hizmet eden teknolojiyi Hannover’daki Ar-Ge merkezinde geliştiren Continental, lastiğin üretimi sırasında tercih edilen “uzun ve dar” konseptini sahipleniyor. Yani Conti.eContact, geleneksel lastiklere kıyasla daha geniş bir çapa sahipken, taban alanları daha dar üretiliyor. Lastiğin hem üretici hem de kullanıcıya sağlayacağı tasarrufun artırılması için tüm bileşenleri ayrı ayrı test ediliyor.
Hibrit araçlar için geliştirilen 17 ve 18 inç ebat alternatiflerine sahip ve yüzde 20’ye varan oranda düşük yuvarlanma direnci sunan Conti.eContact modeli, aynı zamanda performans araçları ve SUV’lar için de tercih edilebiliyor. Elektrikli otomobil üreticilerinin tüketicilere sunduğu, menzilde yaklaşık yüzde 6 oranında artış sağlayan yeni modeller hem işletme maliyetlerini düşürüyor hem de çevrenin korunmasına katkı sağlıyor.
Volkswagen ve Renault’un Orijinal Ekipman Tercihi Conti.eContact
Volkswagen ve Renault’un orijinal ekipman olarak tercih ettiği Conti.eContact’in önümüzdeki dönemde diğer Avrupalı üreticiler tarafından orijinal ekipman olarak onaylanmasını bekleniyor.
Conti.eContact hibrit otomobil lastikleri, AB Lastik Etiketi uygulaması kapsamında hem yuvarlanma direnci, hem de ıslak zeminde frenleme performansı bakımından “A” değerine ulaşan ilk Continental lastiğidir. Conti.eContact’in yeni modelleri, Continental’in Fransa’daki Sarreguemines fabrikasında sınırlı ebat seçeneklerinde üretiliyor.


http://www.continental-tires.com/www/tires_de_en/themes/car-tires/summer-tires/conti_e_contact_hybrid.html
"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Continental elektrikli otomobiller için lastik üretti
« Yanıtla #1 : Şubat 15, 2015, 20:58:18 »
Elektrikli küçük gövdeli araçlar için yada büyük gövdeli Hybridler için üretildi.

Yaris, Corolla gibi araçlara uygun ebadları yok.

Amaç elektrikli aracın kısmen menzilini uzatmak veya zaten çok fazla yakan büyük hacimli Hybrid araçların yakıt tüketimlerini biraz daha azaltmak.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Continental elektrikli otomobiller için lastik üretti
« Yanıtla #2 : Şubat 15, 2015, 21:01:56 »
@Tekin Bozbey (21136) Abi Hem yuvarlanma direnci, hem de ıslak zeminde frenleme performansı bakımından “A” değerine sahip olması bence çok güzel. Tabi kaç kişi lastik alırken bu değerleri dikkate alıyor çok merak ediyorum.
"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Continental elektrikli otomobiller için lastik üretti
« Yanıtla #3 : Şubat 15, 2015, 21:09:34 »
@Tekin Bozbey (21136) Abi Hem yuvarlanma direnci, hem de ıslak zeminde frenleme performansı bakımından “A” değerine sahip olması bence çok güzel. Tabi kaç kişi lastik alırken bu değerleri dikkate alıyor çok merak ediyorum.

Lastik üretim açısından muhteşem, hem az yakıt harcayacak yani yere fazla sürtünmeyecek hemde ıslak/kuru fren kabiliyeti yüksek olacak.

Tabii buradaki ıslaklık +7 derece üzeri olanlar olduğunu unutmamak gerekiyor.

Eco lastik kullanılacaksa ve yaşanılan bölgede Kış mevsiminde Kar yağışı oluyorsa, bu lastiklerle kesinlikle yola çıkılmamalıdır.

+7 C'ye en sadık kalan lastikler Eco lastiklerdir.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Continental elektrikli otomobiller için lastik üretti
« Yanıtla #4 : Şubat 15, 2015, 21:14:26 »
Elektrikli küçük gövdeli araçlar için yada büyük gövdeli Hybridler için üretildi.

Yaris, Corolla gibi araçlara uygun ebadları yok.

Amaç elektrikli aracın kısmen menzilini uzatmak veya zaten çok fazla yakan büyük hacimli Hybrid araçların yakıt tüketimlerini biraz daha azaltmak.

Bu seride 13 -16 jantlı elektrikli araçlar için tekin abi.

http://www.continental-tires.com/www/tires_de_en/themes/car-tires/summer-tires/conti_e_contact_elektro.html.
"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Continental elektrikli otomobiller için lastik üretti
« Yanıtla #5 : Şubat 15, 2015, 21:32:14 »
Yalnız bu arada bir kayıp söz konusu galiba, 1db ses fazlası var.

Yuvarlanma direncini artırmak için geniş su kanalları yerine dar olanları tercih edince bu sefer yere temas eden lastik yüzeyi fazlalaşıyor ve ses artıyor.

Kanallar geniş olunca sadece su tahliyesi fazla olmaz, aynı zamanda ses bu kanallarda absorbe edilir.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)