Gönderen Konu: Test – Toyota Yaris 1.33  (Okunma sayısı 1100 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi

Toyota Club Türkiye

Test – Toyota Yaris 1.33
« : Şubat 13, 2015, 23:27:44 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Test – Toyota Yaris 1.33
« Yanıtla #1 : Şubat 14, 2015, 00:11:11 »
http://www.otomobildunyam.com/test-toyota-yaris-1-33

Abi aracı test ediyorlar ancak eski kasa ile arasın ön tampon harici neredeyse hiç bi fark yok. Benim gözüme çarpan tek artı nokta usb girişini çakmaklığın yanına taşımışlar o kadar.
"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Test – Toyota Yaris 1.33
« Yanıtla #2 : Şubat 14, 2015, 15:19:27 »
Ben gidip bindim, kurcaladım. Görsel olarak pek fark yok ama "kaput altı" çok fark var. Kapı içi izolasyonları ve genel olarak izolasyonu çok iyileştirmişler.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Test – Toyota Yaris 1.33
« Yanıtla #3 : Şubat 14, 2015, 16:19:49 »
Yapısal farklılıklar şunlar;

1- Ön tamponda üst ızgara hava girişi kapatılarak aerodinamik iyileştirme sağlanmış,
2- Motor kaputu ön cama yaklaştırılarak, havalandırma emiş bölgesinde türbülans oluşumu engellenerek rüzgar gürültüsü azaltılmış,
3- Torpido sol havalandırma ızgarası çevresi yumuşak malzeme alanı genişletilerek, small overlap çarpışmalarda şöförün başı için daha fazla koruma sağlanmış ve buna uygunluk sağlamak için sağ taraf yumuşak alan genişletilmiş.
4- Kapıların iç döşeme formları değiştirilerek daha kaliteli görsel yaratılmış,
5- Vites yolu bölgesi yükseltilerek torpido ile bütünlük sağlanmış,
6- Gösterge çerçevesi ve Torpido ön ızgaraları daha ağırbaşlı görüntüye kavuşmuş,

Birkaç donanım daha ilave edilmiş.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)