Bu sorun E140 kasada da vardı. Yeni Opel'lerde de bu sorun var. Opel servisleri depoya dalgakıran takıyordu diye biliyorum. Belki Toyota'da da aynı şey geçerli olabilir.
aynı sorun skoda octavia'da da var.bir arkadaşımda 1.6 tdi elegance var.onda da geliyor ama sanki bana corolla'da daha çok geliyor gibi geldi.
aynı sorun skoda octavia'da da var.bir arkadaşımda 1.6 tdi elegance var.onda da geliyor ama sanki bana corolla'da daha çok geliyor gibi geldi.
Çok rahatsız edici bir durum yoksa bir sıkıntı da yoktur bence.
Octavia'da varsa benim aracımda da olması gerekir ki ben hiç duymadım ve aracın her yerini dinlerim ses konusunda çok hassas ve dikkatliyim. Daha önce de başka ses ile ilgili konuda da yazdığım gibi sesle alakalı Hyundai ile mahkemelik olmuş kazanmıştım.
Octavia'da varsa benim aracımda da olması gerekir ki ben hiç duymadım ve aracın her yerini dinlerim ses konusunda çok hassas ve dikkatliyim. Daha önce de başka ses ile ilgili konuda da yazdığım gibi sesle alakalı Hyundai ile mahkemelik olmuş kazanmıştım.
zafer bey yetiyi bilmem ama golf 7 ve yeni leon ile ilgili de aynı şikayetleri bolca okudum.
konuyu dağıtmak gibi olmasın ama hyundaide durum neydi bu arada
zafer bey yetiyi bilmem ama golf 7 ve yeni leon ile ilgili de aynı şikayetleri bolca okudum.
konuyu dağıtmak gibi olmasın ama hyundaide durum neydi bu arada 
Yeti'de ve eski E15 Corolla aracımda depo çalkantı sesi yok dediğim gibi en küçük ses bile beni aşırı rahatsız eder bu konuda çok hassas bir yapım var. 2004 yılında sıfır Getz aracımı alttaki bir ses yüzünden aynı yıl içinde 8 kez servise götürdüm bir şey bulamadılar ama ses sorununu da çözemediler bende tüketici mahkemesine dava açtım 5 yıllık bir yargılama sonunda davayı kazandım aracı geri verdim paramı aldım.