Gönderen Konu: Hasar Kaydı yanlış mı ?  (Okunma sayısı 1858 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 7 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Hasar Kaydı yanlış mı ?
« : Aralık 07, 2014, 00:37:22 »
 İyi geceler saygıdeğer forumdaşlar, Uzun bir aradan sonra tekrardan buradayım.


 Kafama takılan bir konuya açıklık getiremedim sizlere danışmak istedim. 2007 model (2006 Trafiğe çıkışlı) aracımızın hasar kaydını merak ederek sorgulama yaptık bizden önce 2 farklı kaza olduğunu yazıyor ama ilginç olan aracın ilk sahibine teslim tarihinden 5 gün sonra bir kaza kaydı var(çarpma yazıyor) 1000 km bakımı ise bu kazadan 20-25 gün sonra yapılmış gözüküyor. Garantisi ise devam ediyor gözüküyor faturada, ki biz aldığımızda da devam ediyordu. Servis dışında 4000 tl kadar hasar kaydı olan bir araç tamir edilse servis garantiyi iptal etmez mi ? Serviste yapıldığını öğrenmemiz mümkün mü ? duruma açıklık getirebilirseniz sevinirim.

Zafer için Doğdum, Zafer İçin Ölürüm !

Toyota Club Türkiye

Hasar Kaydı yanlış mı ?
« : Aralık 07, 2014, 00:37:22 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 115000
  • Model Yılı: '05
  • 11 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #1 : Aralık 07, 2014, 00:46:32 »
serviste kayıtları vardır arayıp öğrenebilirsiniz diye düşünüyorum. garantinin hangi koşullarda iptal olduğunu bilmiyorum. belki plaka ile ilgili bir karışıklık olmuştur. ayrıca tramer kayıtları her zaman doğruyu göstermiyor bence. şikayetvar.com da tramer ile ilgili bir sürü şikayet var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #2 : Aralık 07, 2014, 00:46:42 »
Ruhsanızla beraber servise gidin yardımcı olurlar..Söylemezlerse bana ruhsat bilgilerinizi verin müsait olunca öğrenirim..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 7 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #3 : Aralık 07, 2014, 00:59:16 »
Bende yanlışlıklar olduğunu çoğu yerde okudum ama kafama takıldı yarın servisi arayıp gerekli bilgileri nasıl alabileceğimi soracağım ilgilendiğiniz için teşekkürler.
Zafer için Doğdum, Zafer İçin Ölürüm !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #4 : Aralık 07, 2014, 01:05:03 »
şase numarasında sorgulatın plakanız önceden başka araçta takılıysa eğer  o aracın olabilir
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 7 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #5 : Aralık 07, 2014, 01:10:57 »
şase numarası ile yaptık sorguyu
Zafer için Doğdum, Zafer İçin Ölürüm !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #6 : Aralık 07, 2014, 01:12:48 »
şase numarası ile yaptık sorguyu
araçta 4 bin lira hasar kaydı varsa eğer bu araç ekspertize girerse raporda ne olduğu çıkar siz alırken baktırmadınız mı arabaya
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 7 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #7 : Aralık 07, 2014, 01:24:17 »
Biz aldığımızda 40 bindeydi bir tanıdık aracı oldu servis olmadığı için ustaya gösterdik 1 2 parça lokal boya olduğunu söyledi bizde o şekil bilerek aldık ama simdi 2008 öncesine ait 6 7 bin lira kadar hasarlı 2 kaza gözüküyor ama bize verilen faturalarda tüm bakımlarının ki var ve garanti süresi biz 2010 da aldığımızda bile devam ediyordu. Serviste yapıldığını sanmıyorum ama öğreneceğim eğer orada öyle bir tamir yapılmadı ama hasar kaydı doğru işe neden garantiden düşmemıs ? Birde teslim tarihinden 5 gün sonra olması garip
Zafer için Doğdum, Zafer İçin Ölürüm !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 43000
  • Model Yılı: '10
  • 67 kere teşekkür etti
  • 186 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #8 : Aralık 07, 2014, 01:29:22 »
Tam olarak bilmemekle birlikte yetkili serviste yapılan onarım sonucu aracın garantiden çıkacağını düşünmüyorum. Sonuçta yetkili servis harici bir yerde onarım yapılmıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 7 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #9 : Aralık 07, 2014, 01:33:46 »
Yetkili servisde yapılsa faturalarını sahibi verirdi diye düşünüyorum ayrıca servis ile o kadar işimiz oldu hiç söylemediler yarın arayıp soracam net bilgi elde etmeden bende birsey diyemiyorum.
Zafer için Doğdum, Zafer İçin Ölürüm !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #10 : Aralık 07, 2014, 02:16:49 »
Biz aldığımızda 40 bindeydi bir tanıdık aracı oldu servis olmadığı için ustaya gösterdik 1 2 parça lokal boya olduğunu söyledi bizde o şekil bilerek aldık ama simdi 2008 öncesine ait 6 7 bin lira kadar hasarlı 2 kaza gözüküyor ama bize verilen faturalarda tüm bakımlarının ki var ve garanti süresi biz 2010 da aldığımızda bile devam ediyordu. Serviste yapıldığını sanmıyorum ama öğreneceğim eğer orada öyle bir tamir yapılmadı ama hasar kaydı doğru işe neden garantiden düşmemıs ? Birde teslim tarihinden 5 gün sonra olması garip
Araç serviste yapildiysa mesela diyelim ki kapi degisip boyandiysa bunun faturasini arabayla vermemisse siz bunu servisi arayip  aracinizi sorgulatabilirsiniz disarda yapildiysada garanti iptal olmaz sonucta siz aracinizi 10 bin bakimina sokunca nerden anliyabilirler ki  parcanin boyanip degistigini sonucta ekspertiz yapmiyorlar araca
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 72000
  • Model Yılı: '13
  • 45 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #11 : Aralık 07, 2014, 03:27:53 »
Garantinin devam etmesi için her 10 bin km de veya yılda en az bir kere servis bakımının yapılması (hangisi önce gelirse) yeterlidir. Sanayide yapılan kaporta veya boya işlemleri garantiyi bozmaz. Araç buyuk ihtimalle kaskodan sanayide onarım gormuş ki tramere işlenmiş.Ama şöyle bir sıkıntı var eğer sanayide yapılan bir işlem sonunda 4000₺ gibi bir hasar çıkmışsa ciddi bir kaza olmuş demektir. Siz bence aracınıza iyi bir expertiz yaptırın kafanız rahat etsin

Mesaj Birleştirildi: Aralık 07, 2014, 03:34:42
Buğra bey Maraşta Palalı otomativ var kaporta ve boya üzerine adamlar baya uzman bence oraya bir baktırın
Azrail son noktayı koyana kadar, virgülle yaşamaya devam.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 7 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #12 : Aralık 07, 2014, 03:58:04 »
aracın ılk sahibide sanayi esnafı bir hinlik yapmış olabilirler şuana kadar bir sorun çıkartmadi bize bu palalı otomotiv tam olarak nerede ve değişim ve boya tespiti yaptırsak kaça yaparlar ?
Zafer için Doğdum, Zafer İçin Ölürüm !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #13 : Aralık 07, 2014, 06:08:06 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #14 : Aralık 07, 2014, 11:31:47 »
Aracın teslimden bir kaç gün sonra kaza yapması gayet normal. Ayrıca araç serviste onarılmış ise garantiden düşmüyor. Aracın hasar ve onarım kayıtlarını servisten sorarsanız söylüyorlar. Siz daha önce sormadığınız için belki de bildiğinizi düşünerek söylememişlerdir. Servise detayını sorun. En ufak lastik değişiminin bile serviste kaydı var.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 7 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Hasar Kaydı yanlış mı ?
« Yanıtla #15 : Aralık 07, 2014, 13:50:52 »
bizden önceki sahiplerinin tc numaraları ile tutanakları sorgulattım kayıt bulunamadı diyor bizim 2 kazanın hem tutanakları hemde hasar kayıtları çıkıyor birisinde maddi hasar yoktu mesajda onun karşısında ücret yazmıyor ama diğer kazanında tarihi 1 gün önce yazıyor :) anlamadım

Toyota servisini aradım servis bölümü kapalı olduğu için yarın aramamı söylediler dışarıda yapılacak bir tamir işlemininde garantiyi muhtemelen bozduğunu söyledi bir bayan.
Zafer için Doğdum, Zafer İçin Ölürüm !