0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Yok Bahadır abi daha sınıf atlamamış. Sınıf aynı...
Kullanımı biraz sert demişsiniz..Sertlikten kasıt ne süspansiyon mu
Hadi ya D segmenti değil miydi s40 Çok görkemli araba gerçekten.
Herkese çok teşekkür ederim sağolun mutlu ettiniz beni kullanım toyotaya göre biraz sert geldi bana pedallar olsun süspansion olsun ama, toyotadaki o yumuşaklık sürüş rahatlığı yok işin açıkcası ama şöyle bi gerçekte var toyotada çok yumuşaktı hocam yani en ufak bi tümsekte araç esniyordu hemen ya altı vuruyordu yada tümsekten düşerken burnu vuruyordu biraz hımbıl bi araba kasa olarakta kilolu bi kasa corolla,bunun süspansiyonlar sert fazla esnemiyor araba yolda hızlı gittiğimde yol tutuşu olsun hızlı giderken verdiği güven olsun hızı belli etmemesi olsun ben çok memnunum allah utandırmasın .Bide şöyle düşünüyorum volvo bu binek aracı tır mantığında üretmiş gibi geldi bana sağlamlık olsun iç dizayn olsun direksiom falan sağlam araba ya seviyorum her bindiğimde severek biniyorum kapıları açarken bile bi tokluk hissi veriyor Bi haz veriyor
rabibm güle güle hayırl işlerde kullanmayı nasip etsin arif bey..dediğiniz gibi bakış açısı önemli...avrupa arabalarındaki konforu japon arabalarında bulmak mümkün değildir ama dayanıklılık konusunda japon arabalrının eline su dökemez diye düşünüyorum....
Allah razı olsun iyi dilekleriniz için teşekkür ederim dediğiniz gibi her markanın kendine has artıkarı eksileri var biz kendimize uygun olanı seçiyoruz , allah size gönlünüzden geçen arabayı almayı nasip etsin
D1 ve D2 ne oluyor ? Makyaj ve motor güncellemesi mi !
D1 109 beygir, 240 NM torklu 1.6 dizelD2 115 beygir, 270 NM torklu 1.6 dizel.
Bu arada Volvo'nun hem dış, hem de iç tasarımlarını beğenen tek kişi benim galiba. [emoji4]
bu volvo nun hikayesi sanırım boşanan karı koca olaraktıfirma kadına kalmış erkek te otomobil olarak devam etmiş miydi neydi hatırlayamadım pek:)