Gönderen Konu: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi  (Okunma sayısı 2441 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« : Ekim 06, 2014, 21:03:56 »
Merhabalar, öğrenmek istediğim bir konu var, D4d lerde kışın soğuk havalarda özellikle ilk calismada özellikle dijital klima olan modellerde motor isinasiya kadar ek bir rezistans ve ısıtıcı var mı kabin için, en basitinden eski Clio 3 dizel aracımda dış hava sıcaklığı, 7 derecenin altında olduğu zamanlarda ek bir rezistans devreye girerdi, ve içeriye sıcak hava verirdi, küçük bebeği olan kullanıcılar için çok önemli bir özellik bu. Teşekkürler
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Toyota Club Türkiye

E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« : Ekim 06, 2014, 21:03:56 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #1 : Ekim 07, 2014, 16:36:17 »
Bu hususu bilen arkadaş mı yok, yoksa cevap vermeye mi useniyoruz..
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 136000
  • Model Yılı: '10
  • 15 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #2 : Ekim 07, 2014, 16:39:54 »
aynı araç bendede var takip ediyorum konuyu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #3 : Ekim 07, 2014, 17:39:02 »
Dediginiz sistemi ben hiç duymadım. (Webesto haricinde oda mazot yakıyor)

Belirttiginiz araçtaki sistemin adı ve çalışması nasılmış bilginiz var mı?
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #4 : Ekim 07, 2014, 17:57:03 »
Dediginiz sistemi ben hiç duymadım. (Webesto haricinde oda mazot yakıyor)

Belirttiginiz araçtaki sistemin adı ve çalışması nasılmış bilginiz var mı?
E140'ta da güçlü ısıtıcı diye bir donanım yok muydu? Yoksa Türkiye'ye gelen araçlarda mi yok?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #5 : Ekim 07, 2014, 17:58:36 »
E140'ta da güçlü ısıtıcı diye bir donanım yok muydu? Yoksa Türkiye'ye gelen araçlarda mi yok?

TRde yok.
Zaten oda webesto idi. Yakılan mazot direkt motor suyunu ısıtıyordu.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #6 : Ekim 07, 2014, 18:04:40 »
Günümüz Diesel motor teknolojisinde EGR sistemi 2 yönlü görev görür.

Sıcak motorda istenen egzost emisyonunu sağlayabilmek için, geri dönüşüm egzost gazının sıcaklığı EGR içindeki radyatör tarafından motor suyu ile düşürülerek, emme manifoldu yoluyla tekrar kullanıma sunulur.

Soğuk motorda ise, dış ortam veya motorun sıcaklığına bakılmaksızın, kalorifer düğmesini max ısıtma pozisyonuna aldığımızda (dijital klimada max.), devreye giren EGR'nin sıcak egzost gazının ısısını yine içindeki radyatör yoluyla araç içi kalorifer sisemine göndermesiyle, motor suyunun ve araç içinin en kısa sürede ısınması sağlanır.

Bunun haricinde, ilave ısıtma sistemli araçlar sadece Kanada, Kuzey Avrupa ve Rusyada kullanılmaktadır, bizim bölgemizde bahsedilen ilave sistemli araç bulamazsınız. Clioda veya başka seri üretim araçta resistans sistemi olduğunu söyleyenler kısa tarif yapıp sistemi bilmeyenlerdir. Ama ilave sistemlerde elbette resistans dahil bir çok farklı teknoloji kullanılmaktadır.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #7 : Ekim 07, 2014, 18:26:42 »
Dediginiz sistemi ben hiç duymadım. (Webesto haricinde oda mazot yakıyor)

Belirttiginiz araçtaki sistemin adı ve çalışması nasılmış bilginiz var mı?
Ahmet Bey, 2007 Model Clio 3 Authentique aracım vardı aracı sıfır aldım ve 7 yıl kullandım, bu araçta dış sıcaklık göstergesi 7 derece ve altında olduğu zaman, kaloriferi çalıştırdığımda (manuel klima) aracın gösterge tablosunun oradan çıt çıt çıt diye ses gelir ve motor suyu yeterli sıcaklığa ulasasiya kadar ek rezistans (bu aracın hem kullanıcı kitqpciginda yazmakta ve renodaki ustada söyledi) devreye giriyor ve icerisini yeterli ısıya ulastirdiktan sonra yine aynı Çıt çıt sesleri gelerek kapaniyordu, fakat bu sistem devreye ilk girdiğinde motor devrini çok az yukseltiyordu.
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #8 : Ekim 07, 2014, 18:31:28 »
Günümüz Diesel motor teknolojisinde EGR sistemi 2 yönlü görev görür.

Sıcak motorda istenen egzost emisyonunu sağlayabilmek için, geri dönüşüm egzost gazının sıcaklığı EGR içindeki radyatör tarafından motor suyu ile düşürülerek, emme manifoldu yoluyla tekrar kullanıma sunulur.

Soğuk motorda ise, dış ortam veya motorun sıcaklığına bakılmaksızın, kalorifer düğmesini max ısıtma pozisyonuna aldığımızda (dijital klimada max.), devreye giren EGR'nin sıcak egzost gazının ısısını yine içindeki radyatör yoluyla araç içi kalorifer sisemine göndermesiyle, motor suyunun ve araç içinin en kısa sürede ısınması sağlanır.

Bunun haricinde, ilave ısıtma sistemli araçlar sadece Kanada, Kuzey Avrupa ve Rusyada kullanılmaktadır, bizim bölgemizde bahsedilen ilave sistemli araç bulamazsınız. Clioda veya başka seri üretim araçta resistans sistemi olduğunu söyleyenler kısa tarif yapıp sistemi bilmeyenlerdir. Ama ilave sistemlerde elbette resistans dahil bir çok farklı teknoloji kullanılmaktadır.
Tekin hocam bilgilerinize saygı duyuyorum, sistemi bilmeyenler demişsiniz, Clio 3 dizellerde bu ilave rezistans var kullanıcı kitapçığındada yer almakta. Eğer yok ise ben 7 yıl boyunca hayal görmüş olamam değil mi? Yukarı da ki alintimda da  sistemin nasıl çalıştığının tarifini yapmaya çalıştım.
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #9 : Ekim 07, 2014, 18:52:09 »
Tekin hocam bilgilerinize saygı duyuyorum, sistemi bilmeyenler demişsiniz, Clio 3 dizellerde bu ilave rezistans var kullanıcı kitapçığındada yer almakta. Eğer yok ise ben 7 yıl boyunca hayal görmüş olamam değil mi? Yukarı da ki alintimda da  sistemin nasıl çalıştığının tarifini yapmaya çalıştım.

Sistemi bilmeyenler derken sizi kastedmedim, doğal olarak sorduğunuzda bir çok kişi tam olarak bilmediği konuda kısa, kulaktan dolma bilgilerle cevap verebiliyor. Kullandığınız Clionun el kitapçığında belirtiliyorsa, olabilir. Benim belirtmek istediğim konu, Türkiyede markaların çoğunluğunda böyle ilave sistem yok. Yanılıyor da olabilirim, sonuçta hergün birşeyler değişiyor.

Benim anlattığım EGR sistemi de kalorifer ısıtma moduna girdiğinde rölantiyi yükseltiyor ve E140'larda resistans yok.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #10 : Ekim 07, 2014, 19:00:32 »
Sistemi bilmeyenler derken sizi kastedmedim, doğal olarak sorduğunuzda bir çok kişi tam olarak bilmediği konuda kısa, kulaktan dolma bilgilerle cevap verebiliyor. Kullandığınız Clionun el kitapçığında belirtiliyorsa, olabilir. Benim belirtmek istediğim konu, Türkiyede markaların çoğunluğunda böyle ilave sistem yok. Yanılıyor da olabilirim, sonuçta hergün birşeyler değişiyor.

Benim anlattığım EGR sistemi de kalorifer ısıtma moduna girdiğinde rölantiyi yükseltiyor ve E140'larda resistans yok.
Anladım hocam teşekkür ederim, lakin kışın bu denli gerekli olan bir sistemin corolla gibi bir araçta yer almaması üzücü, dediğim gibi alt sınıf olan Clioda bile böyle bir özellik mevcutken, ki bizim gibi bebeği olan kullanıcılar için çok önemli bir özellik..
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #11 : Ekim 07, 2014, 19:08:36 »
Aydın bey,

Sizin bahsettiginiz çıt çıt sesi bugu çözme sisteminin devrede oldugu ile alakalı bir durum sanırım.

Alıntı;
http://forum.clioiii.com/viewtopic.php?f=54&t=2020&start=15

CLİO'DA GİZLİ PEK BİLİNMEYEN ÖZELLİKLER
İleti Metin » 02 Şubat 2010 22:44

arkadaşlar eminim birçoğumuzun bilmediği bir özelliği keşfettim
bu akşam itibariyle izmitte hava sıcaklığı 0 derece ve dışarıda kar vardı.ben akşam kahve içmek için dışarı çıktım.dönüş için arabaya bindiğimde ıslak paspaslardan dolayı aracın buğu yaptığını gördüm hemen buğu çözülsün diye havalandırmayı açtım ve "AC" düğmesine bastım ama ne hikmetse klima çalışmadı.
yolda gelirken muhtelif kereler klimayı açmaya çalıştıysamda nafile çalışmadı.artık klima kompresörünün bozulduğunu düşünmeye başlamıştım.çünkü"AC" ışığı yanıyordu fakat klimadan alışık olduğumut ÇIT sesi gelmiyor ve gaz pedalındaki o yükü hissetmiyordum
Sonuçta aracı evin bahçesine park ettim ve değişik kombinasyonlar denedim ve olayı çözüm;
Arka cam rezistansını çalıştırdım ve daha sonra"AC" düğmesine bastım ve sonuç hem o meşhur ÇIT sesini duydum hemde devir saatindeki dalgalanmayla klima kompresörünün devreye girdiğini gördüm. Böylece tecrübe ettimki eğer belli bir sıcaklığın altında(bugun için 0 derece)"AC" ye basarsak klima devreye girmiyor ama arka cam rezistansınıda çalıştırırsak ve"AC" de açık durumdaysa aracımız buğu çözmeye çalıştığımızı anlıyor ve devreye giriyor.
eğer sizinde başınıza gelirse şaşırmayın buğu çözmek için arka cam rezistansı ve "AC" açık konumda olması gerekiyor.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #12 : Ekim 07, 2014, 19:08:56 »
Anladım hocam teşekkür ederim, lakin kışın bu denli gerekli olan bir sistemin corolla gibi bir araçta yer almaması üzücü, dediğim gibi alt sınıf olan Clioda bile böyle bir özellik mevcutken, ki bizim gibi bebeği olan kullanıcılar için çok önemli bir özellik..

Kalorifer düğmenizi sonuna kadar açtığınızda 30sn sonra ılık hava geliyor olmalı,
Bir önceki aracım D-4D diesel aracımda -15'de dahi ilk startta ılık hava konusunda sorun yaşamadım.

Önceden kullandığınız Clio benzinlimiydi?

Mesaj Birleştirildi: Ekim 07, 2014, 19:15:39
arkadaşlar eminim birçoğumuzun bilmediği bir özelliği keşfettim
bu akşam itibariyle izmitte hava sıcaklığı 0 derece ve dışarıda kar vardı.ben akşam kahve içmek için dışarı çıktım.dönüş için arabaya bindiğimde ıslak paspaslardan dolayı aracın buğu yaptığını gördüm hemen buğu çözülsün diye havalandırmayı açtım ve "AC" düğmesine bastım ama ne hikmetse klima çalışmadı.
yolda gelirken muhtelif kereler klimayı açmaya çalıştıysamda nafile çalışmadı.artık klima kompresörünün bozulduğunu düşünmeye başlamıştım.çünkü"AC" ışığı yanıyordu fakat klimadan alışık olduğumut ÇIT sesi gelmiyor ve gaz pedalındaki o yükü hissetmiyordum
Sonuçta aracı evin bahçesine park ettim ve değişik kombinasyonlar denedim ve olayı çözüm;
Arka cam rezistansını çalıştırdım ve daha sonra"AC" düğmesine bastım ve sonuç hem o meşhur ÇIT sesini duydum hemde devir saatindeki dalgalanmayla klima kompresörünün devreye girdiğini gördüm. Böylece tecrübe ettimki eğer belli bir sıcaklığın altında(bugun için 0 derece)"AC" ye basarsak klima devreye girmiyor ama arka cam rezistansınıda çalıştırırsak ve"AC" de açık durumdaysa aracımız buğu çözmeye çalıştığımızı anlıyor ve devreye giriyor.
eğer sizinde başınıza gelirse şaşırmayın buğu çözmek için arka cam rezistansı ve "AC" açık konumda olması gerekiyor.

(Oradaki Yoruma)
Yolda hareket halinde aynı şeyi tekrar deneyin, eğer resistans çalışırken AC yine çalışmaz ise, dış sıcaklık belli derecenin altında olduğunda AC devreye girmiyor demek anlamına gelecektir.

Ön cam buğu çözmek için kalorifer ısıtma modunu sonuna kadar açmakta aynı görevi görecektir. Zaten soğutarak buğu çözmek bir yere kadar, içerideki rutubeti kurutmak için tek çare önce fazla ısıtmaktır.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #13 : Ekim 07, 2014, 21:35:48 »
Aydın bey,

Sizin bahsettiginiz çıt çıt sesi bugu çözme sisteminin devrede oldugu ile alakalı bir durum sanırım.

Alıntı;
http://forum.clioiii.com/viewtopic.php?f=54&t=2020&start=15

CLİO'DA GİZLİ PEK BİLİNMEYEN ÖZELLİKLER
İleti Metin » 02 Şubat 2010 22:44

arkadaşlar eminim birçoğumuzun bilmediği bir özelliği keşfettim
bu akşam itibariyle izmitte hava sıcaklığı 0 derece ve dışarıda kar vardı.ben akşam kahve içmek için dışarı çıktım.dönüş için arabaya bindiğimde ıslak paspaslardan dolayı aracın buğu yaptığını gördüm hemen buğu çözülsün diye havalandırmayı açtım ve "AC" düğmesine bastım ama ne hikmetse klima çalışmadı.
yolda gelirken muhtelif kereler klimayı açmaya çalıştıysamda nafile çalışmadı.artık klima kompresörünün bozulduğunu düşünmeye başlamıştım.çünkü"AC" ışığı yanıyordu fakat klimadan alışık olduğumut ÇIT sesi gelmiyor ve gaz pedalındaki o yükü hissetmiyordum
Sonuçta aracı evin bahçesine park ettim ve değişik kombinasyonlar denedim ve olayı çözüm;
Arka cam rezistansını çalıştırdım ve daha sonra"AC" düğmesine bastım ve sonuç hem o meşhur ÇIT sesini duydum hemde devir saatindeki dalgalanmayla klima kompresörünün devreye girdiğini gördüm. Böylece tecrübe ettimki eğer belli bir sıcaklığın altında(bugun için 0 derece)"AC" ye basarsak klima devreye girmiyor ama arka cam rezistansınıda çalıştırırsak ve"AC" de açık durumdaysa aracımız buğu çözmeye çalıştığımızı anlıyor ve devreye giriyor.
eğer sizinde başınıza gelirse şaşırmayın buğu çözmek için arka cam rezistansı ve "AC" açık konumda olması gerekiyor.
Ahmet hocam, bu sistem belkide buğu çözme sistemi olabilir fakat, eklediğiniz yorumdaki arkadaşın anlattığı gibi bir şey değil(bende çok eski Clubclio3 üyesiyim) o arka rezistansi çalıştırmadan filan bahsetmiş değişik varyasyonlar denemiş, çok uzun yıllar aracı kullandığım için; araçta dış sıcaklık 7 derecenin altında olursa,kaloriferi açtığımda (sonuna kadar açmama gerek yok 1.seviyede de aynı) 3 defa çıt sesi geliyor ve araç içeriye sıcak hava üflemeye başlıyor, dışarısı -15 derecede bile olsa sıcak hava veriyor, aracım dizel versiyondu şunu da belirtmek isterim Clio 3 lerin benzinli versiyonlarinda bu özellik mevcut değil zaten kullanıcı kitabında da belirtilmiş.
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #14 : Ekim 09, 2014, 19:23:30 »
Bu konuyla ilgili maalesef tatminkar bir cevap alamadım, kışın kullanan arkadaşlar bunu hiç tecrübe etmediler mi acaba, ben aracı yeni aldığım için Kış tecrubem bulunmamakta.
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #15 : Ekim 09, 2014, 20:38:45 »
megane II dizelde böyle bir özellik yok mesela. bildiğiniz soğuk hava üflüyor. birkaç kere 0 derece civarlarında denemiştik.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: E140 Comf.Extra Kalorifer Sistemi
« Yanıtla #16 : Ekim 09, 2014, 22:07:44 »
megane II dizelde böyle bir özellik yok mesela. bildiğiniz soğuk hava üflüyor. birkaç kere 0 derece civarlarında denemiştik.
Clio 3 dizellerde var hocam, büyük ihtimalle, megane 3 lerdede var.
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)