0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bunu yaparken frenin dozlaması, sertliği değişiyor mu?
Herkese selamlarMalumunuz Yaris'i satıp Peugeot Partner almıştım.Pazartesi'den bu yana araçta çok ilginç bir durum oluşmaya başladı.Bunu Dörtnal Sadık usta ile görüştüm malum uzmanı olduğu bir marka olmadıgı icin fazla bir şey diyemedi.Araci bilgisayara bağlayıp çıkacak arıza kodu doğrultusunda yorum yapabileceğini belirtti.Henuz fırsat bulupta aracı gösteremedim bir yere.Sorun söyle arkadaslar.Araç normal rölanti halinde 800 devirde çalışıyor.Her hangi bir sarsıntı veya stop etme istegi yasamıyor motor.İs geri gitmeye gelince aracın bütün dengeleri alt üst oluyor.Devir 600'e kadar düşüyor,sarsıntılı çalısmaya başlıyor ve bu bir süre ileri giderken de devam ediyor.Bunun nedeni ne olabilir ki arkadaslar?İlk defa böyle bir sorun ile karsı karşıya kaldım
Araç dizel ise buji kablosu yoktur.
Özcan ekzost bilyası dağıtmış olabilir.
Komple Egzozu değiştirmek çare olur mu ahmet abi.
1 araç işe gitmek istemiyor olablir:))geçmiş olsun özcanım
Geri viteste atıp hareket etmeden de yapıyor ise geri vites swich i olabilir.
Ama hareket başladıktan sonra yapıyorsa sorun o değil.
Devamında da turbo hortumları felan
Rampa aşagı vitessiz boşta geri giderken sorun var mı?
Arıza lambası bu olduğunda mı yanıyor?
Olayı çok iyi incelemek lazım Özcan.Aracı geri vitese takınca, debriyaj hala dipte iken bir etki var mı? Geri vitese takınca, debriyaj hala dipte iken gaz verince sorun var mı?Özellikle el freni durumu nasıl?
Araçta tekleme var mı buji kabloları oynamış olabilir
Araç pompali yalnız.Common Rail Hdi değil.
Bu arızada olmuyor.Motor ile ekzost'un birlikte değişmesi lazım.
Gecmis olsun
arada bir bedeni dinlendirmek lazım dimi özcanım:)))geçmiş olsun bu arada