Gönderen Konu: d4 artık Tüplü ve öfkeli  (Okunma sayısı 3194 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • kendi halinde bir Garip Adam
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
d4 artık Tüplü ve öfkeli
« : Temmuz 18, 2014, 09:12:37 »
Sevgili forum ailem sonunda bende benzin fiyatlarına dayanamayıp 2003 Model T250 kasa avensisime lpg taktırdım şuan henüz 100 km oldu tüketim rakamları elde edemedim fakat işleyişte bir sıkıntı görünmüyor korktuğum gibi bir performans kaybıda yaşamadım bakalaım bayram izniyle senelik izni birleştirdim kısmetse bu hafta uzun yol denemem olacak ortalama 3000 km yolum var değerlemdirmeme sizlerle paylaşırım. Merak edenlerin en çok soracakları soru istanbulda montaj aypıldı ve Kerem bey sisteminin taklidi bu arada yaklaşık bir yıldır bu konuyla ilgili sorduğum sorulara bıkmadan cevap verdiği için kendisine çok teşekkür ederim. Buradan firma ismi ve maliyet konusunda bilgi vermem forum kurallarına uygun mu bilmiyorum fakat daha geniş bilgi isteyenler özel mesaj atabilir. Bu arada bir tavsiye, eğer sizde benim gibi pipirikli iseniz takılırken arac başında durmayın ben plastik çırtları yankeski ile kesti diye az kaldı ustayaçıkışacaktım
iyi forumlar dilerim
Avensisssss 2.0 Elegant A.T

Toyota Club Türkiye

d4 artık Tüplü ve öfkeli
« : Temmuz 18, 2014, 09:12:37 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2024 Chery Omoda 5 Luxury
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: '17
  • 46 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #1 : Temmuz 18, 2014, 09:29:50 »
sistem hakkında bilgi verir misiniz?
propanturk performans  lpg mikserli mi, sıralı sistem mi?
1- [97 Volvo 850 168 HP] 2- [98 Volvo S70 168 HP] 3- [01 Nissan Maxima 3.0 V6 222 HP]
4- [00 Toyota Corolla 1.3 90 PS] 5- [01 Toyota Avensis 2.0 D4 150 PS] 6- [11 Toyota Avensis 2.0 Premium MDS / Lovato OBD]
7- [17 Hyundai i30 1.6D DCT 136 HP] 8- [24 Chery Omoda 5 1.6 T-GDI 183 HP]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • kendi halinde bir Garip Adam
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #2 : Temmuz 18, 2014, 09:34:10 »
yok sistem tamamen klasik karbıratörlü sistem sadece ecuyu kandırmak için tek nokta enjeksiyonlu arabalarda kullanılan emulatör var fazladan propan türk mikserini tüketim miktarını beğenmezsem düşüüyorum ama şuana kadar performansı çok iyi ve usta arıza lamban yanar demesine rağmen henüz yanmadı sistem ilk benzinle çalışıp 2500 devirde gaza geçiyor ve artık hep gazda çalışıyor
Avensisssss 2.0 Elegant A.T

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2024 Chery Omoda 5 Luxury
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: '17
  • 46 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #3 : Temmuz 18, 2014, 09:39:35 »
motor arıza lambası da zaten yaklaşık 100 km'de yanıyor. bu aralar yanmazsa iyi dediğiniz gibi.

araç muayenesinde motor arıza lambası yanması problem olmuyor değil mi?
amerikada herhangi bir sebeple motor arıza ışı yanarsa muayeneden geçemiyor.
1- [97 Volvo 850 168 HP] 2- [98 Volvo S70 168 HP] 3- [01 Nissan Maxima 3.0 V6 222 HP]
4- [00 Toyota Corolla 1.3 90 PS] 5- [01 Toyota Avensis 2.0 D4 150 PS] 6- [11 Toyota Avensis 2.0 Premium MDS / Lovato OBD]
7- [17 Hyundai i30 1.6D DCT 136 HP] 8- [24 Chery Omoda 5 1.6 T-GDI 183 HP]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #4 : Temmuz 18, 2014, 09:44:13 »
Performans düşümü ne boyutta acaba?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • kendi halinde bir Garip Adam
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #5 : Temmuz 18, 2014, 09:51:14 »
performans düşüşü konusunda şöyle bir ilginç durum var aksine bir artış oldu bende lpg'nin ayarından şüphe ettim ilk alınan gazın bitmesini bekliyorum ne kadar tükettiğine göre sonuç yazacağım,arıza lambası yanacak dediler ama yanmadı yansada benzine geçince sönüyormuş muayeneden nasıl olacak bilgim yok ama muayenem 10. ayda ben arada bir 5000 km yapaım diye düşünüyorum bu aradaki gelişmelere göre davranacağım Allah hepimizi enjektör yakmaktan korusun tek korkum bu
Avensisssss 2.0 Elegant A.T

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #6 : Temmuz 18, 2014, 09:52:06 »
motor arıza lambası da zaten yaklaşık 100 km'de yanıyor. bu aralar yanmazsa iyi dediğiniz gibi.

araç muayenesinde motor arıza lambası yanması problem olmuyor değil mi?
amerikada herhangi bir sebeple motor arıza ışı yanarsa muayeneden geçemiyor.

Muayene esnasında arıza ışığını görürlerse sıkıntı olabilir. Abs ışığı yanan bir araç geçememişti, motor arıza ışığı yanan da geçemeyebilir.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #7 : Temmuz 18, 2014, 09:58:55 »
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • kendi halinde bir Garip Adam
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #8 : Temmuz 18, 2014, 10:22:11 »
iyi dilekleri ve yardımları için herkese teşekkür ederim umarım sorunsuz kullanır 4 yıldır yakıt korkusundan bi türlü yaşayamadığım arabamın keyfini sürerim darısı bütün isteyenlere
Avensisssss 2.0 Elegant A.T

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #9 : Temmuz 18, 2014, 10:36:32 »
Hayırlı olsun.
Çok gelişmiş 4 oksijen sensörlü elektronik enjeksiyonlu aracınız artık karbüratörlü. Bunda tabiki sistemin şuçu var bence.
Ama enjektör arızası için 1500 Tl hazırlık olun. Çevremde o modelde enjektör yakmayanı daha görmedim.
Çevremdekilerden daha uzun Km sorun yaşamadıgını söyleyen arkadaşlarda var.

Sizinde sorun yaşamamanızı dilerim.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • kendi halinde bir Garip Adam
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #10 : Temmuz 18, 2014, 10:40:12 »
bütün dileklerim bu yönde Ahmet bey İnşallah enjektör sıkıntısı yaşamam
acaba nasıl kullansam bu ihtimali düşürürüm onu düşünüyorum
Avensisssss 2.0 Elegant A.T

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2024 Chery Omoda 5 Luxury
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: '17
  • 46 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #11 : Temmuz 18, 2014, 11:40:19 »
propanturk performans mikserinde de enjektör yakma sorunu olacaktır herhalde değil mi?
onun farkı ne o zaman,
tavsiye eden çok, detaylı anlatan da yok şu performans mikserli avensisleri

 
1- [97 Volvo 850 168 HP] 2- [98 Volvo S70 168 HP] 3- [01 Nissan Maxima 3.0 V6 222 HP]
4- [00 Toyota Corolla 1.3 90 PS] 5- [01 Toyota Avensis 2.0 D4 150 PS] 6- [11 Toyota Avensis 2.0 Premium MDS / Lovato OBD]
7- [17 Hyundai i30 1.6D DCT 136 HP] 8- [24 Chery Omoda 5 1.6 T-GDI 183 HP]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • kendi halinde bir Garip Adam
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #12 : Temmuz 18, 2014, 11:49:41 »
İşin açıkcası bende reelde hiç lpg li avensis dahi görmemiştim saddeve forumdaki arkadaşları referans aldım ve denedim acaba propan türk mikseri ne kadar etki eder bilmiyorum ama değecekse yapılabilir
Avensisssss 2.0 Elegant A.T

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 335000
  • Model Yılı: '06
  • 64 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #13 : Temmuz 18, 2014, 19:50:16 »
Hayırlı olsun. Bu tür lpg sistemini yaz kış uzun km ler hiç benzine geçmeden ben de eski aracımda kullandım. O araçta bir sorun çıkmadı. Emilatörlü sistem sorunsuz lpg sistemidir. Benzin pompasını susturan bir röle takılıyor. Onun zamanlamalı çalışanı var. arada bir benzin devirdaim ettirip enjektörleri soğutur. Ondan taktırın bence

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 18, 2014, 19:50:49
İşin açıkcası bende reelde hiç lpg li avensis dahi görmemiştim saddeve forumdaki arkadaşları referans aldım ve denedim acaba propan türk mikseri ne kadar etki eder bilmiyorum ama değecekse yapılabilir

Ben bir sürü gördüm. İlanlara bakın vardır bi sürü
2006 2.0 Dizel D-4D Avensis Elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Mert Ahmet KAHRAMAN
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: AB-
  • Kilometre: 166000
  • Model Yılı: '03
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: d4 artık Tüplü ve öfkeli
« Yanıtla #14 : Şubat 27, 2017, 14:59:31 »
Merhabalar,

Bende yeni 2003 D4 2.0 Executive Elegant Avensis aldım. LPG kullanımı ile ilgili son durumları yazmanızı rica edebilirmiyim Lütfen.

İyi günler dilerim
2003 Toyota Avensis 2.0 Executive Elegant