0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Günaydın,Arkadaşlar Toyota ile zaten belirli br süre sonra hukuki bakımdan hakkımızı arayacağız, bu hakkımız saklı zaten. Ama benim esas dikkat çekmek istediğim konu bizlere sunulan hizmet kalitesi. Daha önce yazdığım gibi Toyota Türkiye bize ürün ve hizmet sunuyor. Ürün zaten dünyada kendini kanıtlamış sorunsuzluğu ve kalitesiyle bilinen araçlar, burada Toyota Türkiyenin yapması gereken tek şey kaliteli hizmet sunmak. Bu hizmeti sunamadığı içinde dünyadaki en iyi aracı Türkiye satışa sunup satış verilerine göre 7. iyi marka olmak. "2013 yılında en çok araç satan markalarda başında 112 bin 56 adet ile Wolkswagen çekerken, Renault 108 bin 311, Ford 108 bin 155, Fiat 97 bin 593, Opel 55 bin 993, Hyundai 49 bin 602, Toyota 38 bin 443, Dacia 36 bin 395, Peugeot 30 bin 34, Mercedes- Benz 30 bin 44 adet satış rakamına ulaştı. ( Kaynak : http://www.iha.com.tr/otomobil-satis-rakamlarinda-wolkswagen-ipi-gogusledi-ekonomi-323799 )"Gel gelelim bu bizi nasıl etkiliyor. Araç satış rakamları aslında bir aracın ikinci eldeki değerini de ileride etkiliyor. Fazla sayıda satış yapan araçlar piyasada diğer rakiplerine göre fazla sayıda bulunduğu için alış-satış için daha geniş bir piyasa oluşuyor ve araç rahat satılıyor. Buda aracın satıcıları alıcıları için olumlu bir kriter oluyor ve satış fiyatını arttırıyor. Toyotada bugüne kadar iyi satış yaparak bu özellikte bir araç olmayı sürdürdü. Yalnız azalan satış rakamları ilerde bizlerde araçlarımızı dar bir piyasaya satış yapma durumunda bırakacak bizi. Yukarıda bahsettiğim nedenlerden ötürü Toyota Türkiye' den hakettiğimiz hizmet kalitesinin bize verilmesini talep etmeliyiz. Benim özel olarak meselem zaten hukuki olarak hallolacak, kanunlarda yazılı bu. Ama genel olarak bu sorun bizim karşımızda hep olacak.
Merhaba,Durumumuzla ilgili hürriyette çıkan haberin linki de aşağıdadır arkadaşlar.http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/26178524.asp