Gönderen Konu: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?  (Okunma sayısı 3467 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • SELAMLAR
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« : Şubat 15, 2014, 18:13:36 »
Arkadaşlar aracım gaz yemiyordu. Sanki aracın gitmesini engelleyen bir şey vardı.   Bu gün ustama götürdüm. Baskı Balatanın kaçırdığını  ve yolda bırakabileceğini dile getirdi. Fiyatları öğrendim. Orjinal  Baskı Balataya 390,00 TL para ödedim. Pazartesi günü taktıracağım usta müsait olunca. Sizce normal mi fiyatı.   
AKKM KMV.

Toyota Club Türkiye

Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« : Şubat 15, 2014, 18:13:36 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: ARACINIZIN BASKI BALATASINA BATIRDINIZ MI?
« Yanıtla #1 : Şubat 15, 2014, 18:30:05 »
Balatanın markası nedir? orjinal mi?
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: ARACINIZIN BASKI BALATASINA BATIRDINIZ MI?
« Yanıtla #2 : Şubat 16, 2014, 02:34:05 »
Ben bitirmeye calisiyorum bitsin diye gozune bakiyorum hatta yine deli kullanip 1-2-3 yurumelere ani vites degisimlerine basladim.kisacasi performansli kullaniyorum hala ayni hala ayni. 156.200 falan olduk 160.000de gider diye duaunuyorum.hos 138.000 civarlarinda 145000de gider bu dedim sikinti olmadi 148 gibi elveda derim dedim yine birsey olmadi 150 dedim yok 156ya girdik iste
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • fb
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 4 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: ARACINIZIN BASKI BALATASINA BATIRDINIZ MI?
« Yanıtla #3 : Şubat 16, 2014, 03:08:38 »
Ben bitirmeye calisiyorum bitsin diye gozune bakiyorum hatta yine deli kullanip 1-2-3 yurumelere ani vites degisimlerine basladim.kisacasi performansli kullaniyorum hala ayni hala ayni. 156.200 falan olduk 160.000de gider diye duaunuyorum.hos 138.000 civarlarinda 145000de gider bu dedim sikinti olmadi 148 gibi elveda derim dedim yine birsey olmadi 150 dedim yok 156ya girdik iste
Ercu baskı yemek ıstıyosan 3 pedal yap :)
Corolla 98 Xei Ac 114 Hp

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: ARACINIZIN BASKI BALATASINA BATIRDINIZ MI?
« Yanıtla #4 : Şubat 16, 2014, 15:01:16 »
Ercu baskı yemek ıstıyosan 3 pedal yap :)

Yok abi o cok zarar veriyo biticek ise adabiyla bitsin diyorum bakalim nerde birakacak :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: ARACINIZIN BASKI BALATASINA BATIRDINIZ MI?
« Yanıtla #5 : Şubat 16, 2014, 15:15:52 »
Ben bitirmeye calisiyorum bitsin diye gozune bakiyorum hatta yine deli kullanip 1-2-3 yurumelere ani vites degisimlerine basladim.kisacasi performansli kullaniyorum hala ayni hala ayni. 156.200 falan olduk 160.000de gider diye duaunuyorum.hos 138.000 civarlarinda 145000de gider bu dedim sikinti olmadi 148 gibi elveda derim dedim yine birsey olmadi 150 dedim yok 156ya girdik iste
Ercü daha kırk fırın ekmek yemen lazım, bizim murat 40bin km de bir bitiriyor debriyajı, demek ki yeteri kadar zorlamıyorsun :)
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: ARACINIZIN BASKI BALATASINA BATIRDINIZ MI?
« Yanıtla #6 : Şubat 16, 2014, 15:27:48 »
Abi kiyamiyorum ki arabayi :D 40.000 nedir ya
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: ARACINIZIN BASKI BALATASINA BATIRDINIZ MI?
« Yanıtla #7 : Şubat 16, 2014, 16:32:27 »
Ben bitirmeye calisiyorum bitsin diye gozune bakiyorum hatta yine deli kullanip 1-2-3 yurumelere ani vites degisimlerine basladim.kisacasi performansli kullaniyorum hala ayni hala ayni. 156.200 falan olduk 160.000de gider diye duaunuyorum.hos 138.000 civarlarinda 145000de gider bu dedim sikinti olmadi 148 gibi elveda derim dedim yine birsey olmadi 150 dedim yok 156ya girdik iste

hayırdır ercü baskı balatayla ne derdin var ..?
bırak birmesin :)
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #8 : Şubat 16, 2014, 17:56:22 »
hayırdır ercü baskı balatayla ne derdin var ..?
bırak birmesin :)

Abi cok yukarida kavriyor tadi kacti iyice ama tam bitmedi oyle garip duygular icerisindyim :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • cibili cibili şak şak şak...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 102110
  • Model Yılı: '00
  • 41 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: ARACINIZIN BASKI BALATASINA BATIRDINIZ MI?
« Yanıtla #9 : Şubat 16, 2014, 18:15:54 »
Ben bitirmeye calisiyorum bitsin diye gozune bakiyorum hatta yine deli kullanip 1-2-3 yurumelere ani vites degisimlerine basladim.kisacasi performansli kullaniyorum hala ayni hala ayni. 156.200 falan olduk 160.000de gider diye duaunuyorum.hos 138.000 civarlarinda 145000de gider bu dedim sikinti olmadi 148 gibi elveda derim dedim yine birsey olmadi 150 dedim yok 156ya girdik iste

Ercü babamın efsane orjinal balatasıyla 190 bine dayandı hala canavar gibi :D
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE_____ ATAM
İŞİNE BAK__________________BABAM
OĞLUM BAĞA BAK BAĞA______ DEDEM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #10 : Şubat 16, 2014, 21:15:03 »
Abi cok yukarida kavriyor tadi kacti iyice ama tam bitmedi oyle garip duygular icerisindyim :)
kaçırmyorsa zorlama altta ayarı var onun ;) kafana göre ayarlat devam et ne gerek var değiştiricen kaçırma silkeleme yoksa :)
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ...
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 21 kere teşekkür etti
  • 29 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #11 : Şubat 17, 2014, 12:39:32 »
kaçırmyorsa zorlama altta ayarı var onun ;) kafana göre ayarlat devam et ne gerek var değiştiricen kaçırma silkeleme yoksa :)

Benimkide geç kavrıyor nasıl ayarlattıracaz bunu ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #12 : Şubat 17, 2014, 13:10:57 »
İyi kullanıldığı taktirde Toyota baskısı 150 bin çok rahat gitmesi lazım. Bir önceki aracım 128 bindeydi baskısı değişmeden sattım soğukken çekiş gayet iyi oluyordu ama ısınınca çekiş düşüyordu .Ben kendim pedal ayarı yapmıştım kavramasını aşağı indirmiştim buda bitik olan balatanın biraz daha idare etmesini yarıyor. Âmâ bu uygulama uzun kullanımda debriyaj balyasını bozar ayrıca vites geçişlerinin hayli dişli olmasına neden olur
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ...
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 21 kere teşekkür etti
  • 29 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #13 : Şubat 17, 2014, 14:06:46 »
İyi kullanıldığı taktirde Toyota baskısı 150 bin çok rahat gitmesi lazım. Bir önceki aracım 128 bindeydi baskısı değişmeden sattım soğukken çekiş gayet iyi oluyordu ama ısınınca çekiş düşüyordu .Ben kendim pedal ayarı yapmıştım kavramasını aşağı indirmiştim buda bitik olan balatanın biraz daha idare etmesini yarıyor. Âmâ bu uygulama uzun kullanımda debriyaj balyasını bozar ayrıca vites geçişlerinin hayli dişli olmasına neden olur

Bizim arabaya bi abi bindi arabayı çok acemi biri kullanmış dedi. (Yani ben ) çok geç kavrıyor dedi. bu durumda değişmesi mi gerek ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #14 : Şubat 17, 2014, 14:10:07 »
Bizim arabaya bi abi bindi arabayı çok acemi biri kullanmış dedi. (Yani ben ) çok geç kavrıyor dedi. bu durumda değişmesi mi gerek ?

Sarsıntı, devirlenememe gibi sorunlar var mı?
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ...
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 21 kere teşekkür etti
  • 29 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #15 : Şubat 17, 2014, 14:13:44 »
Sarsıntı, devirlenememe gibi sorunlar var mı?

Evet abi gazı geç alma gibi sorunlarda var .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #16 : Şubat 17, 2014, 14:37:20 »
Evet abi gazı geç alma gibi sorunlarda var .

Yani bu km'de bir aracın balatasının gitmesi için bayağı bir hırpalanması lazım. Tekrar bir ustaya gösterip değiştirmeyi düşün bence artık.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ...
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 21 kere teşekkür etti
  • 29 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #17 : Şubat 17, 2014, 14:55:45 »
Yani bu km'de bir aracın balatasının gitmesi için bayağı bir hırpalanması lazım. Tekrar bir ustaya gösterip değiştirmeyi düşün bence artık.
son 2 aydır hiç basmıyorum öyle aytaç abi. . azrada oluyor o söylediklerim . Bir göstermek gerek evet .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 1409 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #18 : Şubat 17, 2014, 16:32:26 »
Merhabalar
Clio HB RXT 213.000 km bindim debriyajda hiç bir sıkıntı yaşamadım,ardından T25 kasa avensis 195.000 bindim debriyajda sıkıntı yaşamadım gelgelerim şimdi T27 kasada debriyaj yüksek kavrıyor servise sordum bu yeni sistem böyle dediler 1000 bakımda şikayetimi dile getirdim her şey normal denildi.sanki debriyaj kavrarken kaçırıyor gibime geliyor servisin dediği kaçırıyor hissi verir ama kaçırmaz oldu.bakalım hayırlısı inşallah 20-30 binde değişim yapmayız:))))
keyifli sürüşler dilerim.
Sadece V-POWER - Anti LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Wolverine
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '07
  • 13 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracınızın baskı balatasına baktırdınız mı?
« Yanıtla #19 : Şubat 18, 2014, 19:25:58 »
geçen hafta değiştim. sadece parça fiyatı aisin marka 250 lira verdik.