0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
cilasını hep ben yaptım. dışarda hiç denemedim. bu arada konu başlığında 98 modelleride dahil etsene... yazık 98 efsanesi olan kardeşlerimizde var
yok yok ben böyle iyiyim,biraz ayrıcalıgımız olsun
Bizim araçta şöyle bi sorun var mesela 3 bin devirde vites değiştirirsen devir göstergesi debriyaja bastığında 3150 filan oluyor bilen var mıdır ?
bak adam deliğinden böyle çıkartılır işte... nerdesin abicim sen?
hepmi oyleydi yoksa yeni yeni mi oyle olmaya başladı?
yeni yeni yapıyo bide soğukken hafif motordan uğultu geliyo ısınınca olmuyor sizdede oluyomu
yok öyle bir sorunum hasanımhiç fikrimde yok ama ihtimal gaz telinden olabilirmi diye düşünüyorum...bekle illa bilen çıkar
Bide bu devir yükselmesini gazda yapıyo. benzinde bişey yok.
İsmail 4 sen escort kullandım.Son aldıgım escort 1.8 ghia 115 beygir olanlardan dı ve şimdi kardeşimde .Tam bir tork manyagı tam bir güç göstergesidir o araçlar.kasa agır oldugu için ilk kalkış dediginiz gibi biraz hantal kalabilirler ama 3 vitesten sonra yakalamak zordur.4 vites 180 basmışlıgım vardır .Şu an 1.6 xli kullanıcısıyım .TOYOTA ya geçeli bugün ne sorun yaratacak hissi kayboldu. şehir içi çok rahat kullanımıo olan bir araç hidrolik direksiyonunu hiçbir arabaya degişmem.iç oturumu ve kullanımı şoförü yormuyor.Ayrıca yazın o sıcaklarda hararet yaptımı yapacak mı korkusu artıkın kalmadı .ibre ok gibi yerinde sabit duruyor.Anlayacagın Escort fena araba degil ama arızaları kullanıcısını yıpratıyor.Ön konsol escortun daha sevimli ve kullanışlı yalan yok ama kullanılan malzeme tam bir fiyasko kavrulmuş çekirdek gibi bir iş yapmaya korkuyor insan .Ama toyota ilk günki istedigin kadar sök tak sapasaglam duruyor .Ben ısrarla TOYOTA diyorum. O VARSA SORUN YOK.