Verdiğin örnekte motorun ürettiği güç Değişmiş Ercüment'ciğim.
O üç değişkenden, Uygulanan kuvvetin artması sonucu oluyor ancak bu kadar düz olmuyor tabi bu etki. Çünkü torkun hangi devirde nispeten arttığı, hangi devirlerde nispeten azaldığı önemli. Yani daha yüksek tork her zaman daha iyi olmayabilir. Önemli olan grafiksel değişimdir.
Daha geniş egzoz borusu, açık, performans tip(kaliteli) filtre vs. ile üst devirlerde güç artışı olabilir ancak bunun programlama ile(programlanabilir araçlarda) deteklenmesi lazım. Yoksa üst devirler dışındaki devirlerde güç ve tork düşümü, belli devirlerde devir dalgalanması vs. oluşabilir. Araçta kompresyon kadar dekompresyon da nemlidir belli devirler ve bazı gaz pedalı haraketleri için. Daha büyük egzoz borusu ve performans tip filtrede(program ile desteklenmeden) dekompresyonda düşüşler görülebilir.
Bu arada hava durumuna göre bile motor güç değerleri değişebilir, bunu gözden kaçırmamak gerek. Örneğin Bugatti Veyron 1001Hp. olarak bilinmesine rağmen, uygun şartlarda 1130Hp. üstün görebilmektedir.