0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
performans için biçok şey deneniyor bunun için yalnızca birkaç şeyi değiştirmek veya iptal etmek pekfazla bir kazanç sağlamıyacaktır.motorların belli bir çalışma sistemi vardır ve fabrika çıkışlı olarak mühendisler orta sınıf otomobilleri uslu olsunlar diye üzerlerine ona göre malzeme ve çalışma sistemi koyarlar.biriki şeyi değiştirmek fazla işe yaramaz.örneğin bujileri değiştirisin tek başına işe yaramaz buji kablolarını ve distribitörü de değiştirmen gerekir yine yetmez vs vs bunlar hep birbirine bağlantılıdır ve buda oldukça masraf demek.bende konvertörü iptal ettiricem hp kazanmak ıçin değil yenisi çok pahalı olduğundan.
Süper Burak Katalitik Dönüştürücü'nün imalatında bir olay yok sadece içine konulan materyaller para ediyor. Malesef yedek parça kar marjları (bu fiyat başka türlü açıklanamaz bence) çok yüksek. Aracı yüksek vergilerden dolayı istedikleri fiyata satamayan üreticiler sanırım böyle bir yola baş vuruyorlar. Bu kat. fiyatını bazı ülkelerde ikinci el araç alınabiiyor binilecek durumda olan. Burak benim başka bir fikrim daha var Kat. yerine. Şu satılan gaz maskeleri var ya, onu egzoza bağlasak işe yarar belkide Fiyatlardan insanın aklına ne fikirler geliyor.
evet arkadaşlar bu katelizötörün içi porselen olanlar da varmış.bu gün gittiğim başka bir egzozcu böyle söyledi ve orjinaliyle aynaı görevi görüyormuş.içi boş olanlarının da mevcut olduğunu fakt toyotolara uymıyacağını ve 2009 dan sonra enjeksiyonlu arabalarda kat.ın mecbur olucağını aksi halde muayenede sorun yaşayıcağımı söyledi.bir çok rabaya kat iptali yaptığını ama toyotaya ilk olucanı söyledi ve aradığı parçacı corollaya içi boş olanlardan takarsa uyum sağlamıyacağını,mersedes,bmv,opel gibi birçok arabaya bu işlemi yaptıklarını ama toyotaya uymadığını bu yüzdende içi porselen olanlardan takmam gerektiğini söyledi.aynı görevi görüyormuş.-içi boş olanın fiyatı 220ytl-içi porselen olanın fiyatı 300ytl porselen olandan siparişi verdik cuma günü takıcaz bakalım fark olucak mı.sonucu sizinle paylaşıcam.