Gönderen Konu: Toyota Corolla 1.6 GLi  (Okunma sayısı 8719 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Toyota Corolla 1.6 GLi
« : Kasım 15, 2013, 22:25:28 »
İkibinli yılların eşiğinde, sektörde meydana gelen değişmeler kitleler tarafından daha yakından takip ediliyor.

Gerek yazılı, gerekse görsel basın organlarının otomotiv endüstrisine sunduğu geniş imkanlar ile belirli bir markaya ilgi duyanlar medyanın okuyucuya sunduğu gen analizleri sayesinde daha bilinçli olarak seçimlerini yapabilmekteler. İyi bir otomobil diye tanımlamak için gerekli genlere, yanı kalıtımsal özelliklere sahip markalardan biri de Toyota.

Japonya'nın önemli otomobil üreticilerinden olan Toyota'nın kısa zamanda caddeleri dolduracağa benzeyen Corolla 1.6 GLi modeli bu haftaki testimizin konuğu.

Testin ilk günü şehir içinde geçti. Kalabalık caddeler, daracık sokaklar, park edilmesi güç yerlerde sergilediği üstün performans ilk bakışta dikkatimizi çekti.

İkinci gün şehir dışına yaptığımız, 400 kilometrelik yolculuk, Corolla ile ilgili fikirlerimizin iyice belirginleşmesini sağladı. Artık iyice alıştığımız otomobil, kuzey rüzgarının otoyol üzerinde sert esişine aldırmadan ilerliyordu. Aerodinamik yapısı gereği son derece rahat bir yolculuk gerçekleştirdik.

Üçüncü gün testin en önemli kısmıydı. Çünkü Corolla'nın pist testleri yapıldı. Körfez Yarış Pisti'nde gerçekleşen bu test sırasında otomobilin değişik yol satıhları üzerindeki yol tutuş performansı, virajlardaki maksimum direnci, fren testleri, akselerasyon ve kaymanın kontrol altına alınabilmesi testleri gerçekleştirildi.

Performans
Toyota Corolla 1.6 GLi'nin performans testlerini değerlendirmeden önce Toyota'nın kalbi olan motorunu inceleyelim.

1587 cm3'lük, çift eksantrikli ve benzin enjeksiyonlu bir sisteme sahip olan bu motor 16 süpaplı. Maksimum gücü 6000 devir/dakikada 109 beygir. Corolla GLi, ilk hızlanma yani 0-100 akselerasyon testimizde 11.41 saniyeye 194 metre sonra ulaştı. Bu zaman dilimi daha sonraki testlerimizde 11.03 saniyeye ve 189 metreye kadar düştü.

Akselerasyon testinin ardından gerçekleştirdiğimiz sürat testinde ise elde ettiğimiz en son rakam 200 km/s oldu. Bu yüksek süratte dahi, Corolla'nın motorundan kabine gelen ses, sadece hafif bir uğultu idi. Ani hızlanma ve top speed testlerinin sonuçları (EFI) elektronik yakıt püskürtme sisteminin de katkısı ile istenen düzeye ulaşmış durumda. Elektronik yakıt püskürtme sistemi diğer normal modellere oranla yüzde 10 kadar daha iyi bir yanma sağlamakta.

Karbüratörlü motorlardaki hava ve benzin karışımlarının oranları stoichiometric bir kesir ile 14.7:1-14.7 hava, benzinle karışmakta. Ancak yeni sistemde bu karışım 23:1 olarak gerçekleşerek 150 kilometrenin üzerindeki süratlerde bile canlı bir performans sergiler.

Sınıf içindeki etkileyici performansının yanı sıra motorunun gayet basit ve hemen hemen her kısmına ulaşabilecek bir konumda tasarlanmış olması, parça değiştirme esnasında işleri çok kolaylaştırıyor.

Yol Tutuş
Yol tutuş, Corolla GLi'nin iki önemli özelliğinden biri. Ön ve arka süspansiyon sistemi ( ön tarafta Mc Pherson ve arkada ise Mc Pherson çift bağlantılı ve denge çubuklu) otomobilin yol tutuşunu performansı gibi etkileyici hale getirmiş durumda.

Yüksek süratte sağladığı stabilite ve güvenli kullanım ile en üst motor devirlerinde ve 190'lı kilometrelerde bile güzel bir yol tutuşa sahip.

Virajlara son derece rahat ve güvenli girebilmekte. Asfalt satıhlı yollardaki stabilitesi çok yüksek olan Corolla ile toprak satıhlı köy yollarında uzunca bir süre yol aldık. Bu süre içinde dikkat gösterdiğimiz tek şey, otomobilin altını vurmamak oldu.

Pist virajlarına son derece rahat giren Toyota, viraj sonrası da aynı dengeyi dağılmadan koruyabiliyor. "U" dönüşleri kademeli sürat artışı ile gerçekleştirerek, maksimum dönüş süratini tesbit etmeye çalıştığımızda aldığımız sonuç yine çok etkileyici idi.

Kullanım
Otomobil, son derece rahat ve hassas bir gaz pedalına sahip. 7 aşamalı olarak hareket eden direksiyon en rahat sürüş pozisyonuna sahip olma imkanı sağlamakta. Hidrolik direksiyon ise aracın hızına duyarlı ve rahat. Oturma pozisyonları ise çok çeşitli ve çok yönlü olarak ayarlanabilmekte. Bunların arasında oturma kısmını yükseltme ve alçaltma, bel ayarı özellikleriyle ideal oturma şeklini sağlamakta.

Corolla'nın bir başka üstünlüğü şehir içi kullanımda ortaya çıkıyor. Geri manevralar onunla çok kolay. Tabii park etmek de öyle. Ön tablodaki saatler geniş.

Okunması son derece kolay ve gayet hoş bir şekilde ışıklandırılmış. Vites geçimi sessiz ve pürüzsüz olarak gerçekleşiyor.

Corolla'nın iç tasarımı ergonomik bir yapıya sahip.

Ön kontrol paneline verilen eğim burada bulunan düğmelere rahat erişilmesini sağlamakta. Direksiyon, koltuk, pedallar ve vites kolunun mesafe oranları dikkatli olarak hesaplanarak tasarlanmış. Kapı içindeki yan cepler geniş ve kullanışlı. Yine kapılara gömülü olan otomatik cam ve merkezi kilit kumandaları kolayca bulunacak şekilde, adeta bir remote kontrol gibi ele oturuyor. Aynaların ayarı elektrikli olarak yapılıyor ve düğmesi ön dashboard'da yer alıyor.

Kalorifer ve havalandırma delikleri ufak görünmelerine rağmen yeterli havayı arka koltuğa kadar rahatça ulaştırabiliyorlar.

Arka koltukları yatırarak, bagaj hacmini genişletmek mümkün. Arka koltukların oturma şekli rahat ve ayak koyma mesafesi de yeterli.

Orta konsolda bulunan kol dayama yeri oldukça kullanışlı. Pedalların en solundaki ayak dayama yeri ise iyi bir tasarımın meyvası olarak değerlendirilebilir.

Frenler
Otomobilin fren testlerini Körfez Pisti'nde gerçekleştirdik. 100 kilometre sürat ile seyrederken yaptığımız ani fren sonrasında Corolla GLi, 3.65 saniye sonra 45.7 metrede durdu.

Tekerleklerde kitlenme, sağa veya sola çekme ise görülmedi. İkinci testimizi ise viraj sonrası santifüj kuvvetinin otomobilin ters köşesine doğru bir eğim almaya başladığı sırada gerçekleştirdik. Duruş zamanı 4.03 saniye ve durma mesafesi 50 metre olarak belirledik.

Sonuç
Toyota Corolla GLi ile gerçekleştirdiğimiz test boyunca 1000 kilometreye yakın bir yol kat ettik. Corolla konforlu bir otomobil düşünülerek üretilmiş bir otomobil olarak belleklerimizdeki yerini aldı.

Rahat koltukları, güçlü kalorifer ve klima sistemi, vibrasyondan arınmış motoru, sessiz kabini ve ergonomik iç yapısı ile çağdaş bir otomobil.

Toyota Corolla 1.6 GLi'nin tüm test verileri ve performansı göz önüne alındığında bıraktığı izlenim çok tatminkar.

Corolla'nın bu enjeksiyonlu modeli bizim nazarımızda, modern dizaynı, sade ve rahat tasarımı güvenli ve üstün teknolojisine eklenmiş konforuyla, kendi sınıfı içindeki otomobiller arasında en iyilerinden biri.

arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Toyota Club Türkiye

Toyota Corolla 1.6 GLi
« : Kasım 15, 2013, 22:25:28 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Corolla GLİ Special
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 164000
  • Model Yılı: '98
  • 54 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #1 : Kasım 15, 2013, 22:55:00 »
Sercan bey,

Çok güzel bir paylaşım olmuş.
Test verilerinin tamamı doğru.
Yeni bir aracın test edilmesi ve o yıllarda üretilen muadillerine göre çok çok iyi.

Araçlarımız en genci 15 yaşında dolayısı ile bayağı bir yıpranma oldu frenler yeterli gelmiyor.
En kaliteli balata, amortisör ve lastik kullanmamıza rağmen malesef frenler yeterli değil.
Benim şahsi olarak tek sıkıntım bu.
Her ne olursa olsun günümüzde üretilen bir çok araç corolla'nın eline su dökemez.
Aracımı çok seviyor ve böyle bir araca sahip olduğum için kendimi çok sanslı hissediyorum. 
Herkese kazasız belasız sürüşler.
Toyota Corolla 1.6 GLİ Special G.Gri 1998

Ne Kadar Bilirsen Bil, Söylediklerin Karşındakinin Anlaya Bildiği Kadardır. HZ.MEVLANA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #2 : Kasım 15, 2013, 23:02:19 »
Sercan bey,

Çok güzel bir paylaşım olmuş.
Test verilerinin tamamı doğru.
Yeni bir aracın test edilmesi ve o yıllarda üretilen muadillerine göre çok çok iyi.

Araçlarımız en genci 15 yaşında dolayısı ile bayağı bir yıpranma oldu frenler yeterli gelmiyor.
En kaliteli balata, amortisör ve lastik kullanmamıza rağmen malesef frenler yeterli değil.
Benim şahsi olarak tek sıkıntım bu.
Her ne olursa olsun günümüzde üretilen bir çok araç corolla'nın eline su dökemez.
Aracımı çok seviyor ve böyle bir araca sahip olduğum için kendimi çok sanslı hissediyorum. 
Herkese kazasız belasız sürüşler.

Teşekkür ederim Adnan bey,


Bende sizinle hem fikirim yeni üretilen bir çok araçtan kalitesi ve güvenirliliği olarak epey üstünde.
20 yıl önce üretilmiş bir aracın şu zamanlarda freni konusunda tek sorunu yaşatması oldukça başarılı olduğunun bir göstergesi.
Sanırım halen bizleri Japon arabaları sevdasına ya da Toyota sevdalığına itende bu araç ve akranları olsa gerek. :)
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #3 : Kasım 15, 2013, 23:05:15 »
eline sağlık kardeş...
toyota candır...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #4 : Kasım 15, 2013, 23:07:20 »
eline sağlık kardeş...
toyota candır...
Eyvallah abicim :)
Ama JAponlar yapmış bana paylaşmak düşüyor :)
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #5 : Kasım 15, 2013, 23:21:36 »
Eyvallah abicim :)
Ama JAponlar yapmış bana paylaşmak düşüyor :)

adamlar boyundan büyük işlere imza atıyorlar :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 600000
  • Model Yılı: '04
  • 161 kere teşekkür etti
  • 130 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #6 : Kasım 15, 2013, 23:21:44 »
sercan bey
güzel bir paylaşım eski günleri hatırlattı  :) o kasanın tadı çok çok başkaydı gerçekten özellikle motor sesinin içeri almaması şuan bile benim sol kasaya göre çok iyi bir kaç gün önce bir gli ile yolculuğa çıktım yüksek hızda içeri ses almıyor kendi aracımla karşılaştırdığımda çok doğru tespitler paylaşım için saolun
2004 corolla sol

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #7 : Kasım 15, 2013, 23:30:05 »
adamlar boyundan büyük işlere imza atıyorlar :)

Valla öle abi başarmışlar fazlasıyla.


sercan bey
güzel bir paylaşım eski günleri hatırlattı  :) o kasanın tadı çok çok başkaydı gerçekten özellikle motor sesinin içeri almaması şuan bile benim sol kasaya göre çok iyi bir kaç gün önce bir gli ile yolculuğa çıktım yüksek hızda içeri ses almıyor kendi aracımla karşılaştırdığımda çok doğru tespitler paylaşım için saolun

:) Büyüklerimiz hep der ya eskinin tadı bir başka diye hakkaten öyle.
Motor sesi konusunda hak veriyorum bende kullandım E12 6 yıl kadar ama çok memnundum.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #8 : Kasım 15, 2013, 23:37:49 »
Bu kasa Toyota'nın eli kolu bacağı, saygı duyuyorum efsaneye.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #9 : Kasım 15, 2013, 23:56:28 »
Bu kasa Toyota'nın eli kolu bacağı, saygı duyuyorum efsaneye.

Aynen Tomalım.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 95 Model 1.6 XEİ
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 200000
  • Model Yılı: '95
  • 23 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #10 : Kasım 16, 2013, 00:29:06 »
Bi şehir efsanesine göre toyota bu araçlardan para kazanmamış,gerekçeleri bu araçlar hiç sıkıntı çıkarmadığı için toyota bu araçlara yedek parça satamamış diyorlar :) düşününce aslında birazda mantıklı gibi :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #11 : Kasım 16, 2013, 01:05:58 »
Bi şehir efsanesine göre toyota bu araçlardan para kazanmamış,gerekçeleri bu araçlar hiç sıkıntı çıkarmadığı için toyota bu araçlara yedek parça satamamış diyorlar :) düşününce aslında birazda mantıklı gibi :)

Bende çok duydum.
Ama üretim maliyeti yüksek araçlarmış bu sebepten kaliteli ve sorunsuz olduğunu düşünüyorum.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #12 : Kasım 16, 2013, 10:02:36 »
O varsa sorun yok sloganın çıkışı sayılabilecek bi araç çok can sıkıcıdır nerdeyse hiç bir kusuru yoktur diyenlerde vardı zamanına göre 1.3 motorlarda 12 valf kullanılmıştır birçok marka araçta 2000'li yıllara kadar 8 valf motor bulunuyordu adamlar resmen devrim yaptı camları bırakın aynalar bile elektrikli idi ve daha bir çok şey anlatmakla bitmez

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #13 : Kasım 16, 2013, 15:02:35 »
Bi şehir efsanesine göre toyota bu araçlardan para kazanmamış,gerekçeleri bu araçlar hiç sıkıntı çıkarmadığı için toyota bu araçlara yedek parça satamamış diyorlar :) düşününce aslında birazda mantıklı gibi :)

Bende çok duydum.
Ama üretim maliyeti yüksek araçlarmış bu sebepten kaliteli ve sorunsuz olduğunu düşünüyorum.

Demekki bizim kasaya özellikle yağ eksiltme sorunu koydular :D Bizde çoluk çocuk bakıyoruz arabalar biraz sorun çıkartsında para kazanalım diye :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #14 : Kasım 16, 2013, 20:51:00 »
Açikcasi.ben hala Toyotanin sorunsuzluguna inaniyorum. 7 yildir araliksiz kullaniyorum Çok şükür ki hiç aksaklik yaşamadim.

Efsane kasa tabikide ayri bi sorunsuz ve kaliteliydi.

Ama gerçekse gerçekten Toyota sorunsuz inanin tarafsizca dile getiriyorum.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #15 : Kasım 18, 2013, 14:36:58 »
Açikcasi.ben hala Toyotanin sorunsuzluguna inaniyorum. 7 yildir araliksiz kullaniyorum Çok şükür ki hiç aksaklik yaşamadim.

Efsane kasa tabikide ayri bi sorunsuz ve kaliteliydi.

Ama gerçekse gerçekten Toyota sorunsuz inanin tarafsizca dile getiriyorum.
Doğru sanayiye gidersiniz özel servis ve japon araçların yedek parçacıları hariç çok nadir dükkanlarda Toyota yazan tabela görünür

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #16 : Kasım 18, 2013, 19:24:24 »
Doğru sanayiye gidersiniz özel servis ve japon araçların yedek parçacıları hariç çok nadir dükkanlarda Toyota yazan tabela görünür
Kesinlikle haklısınız Çorluda bile 1 tane Toyota özel servisi var düşünün.Vw ve Opel ise 2-3 arası değişiyor.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • CARİNAe 2.0 GLİ
  • Araç: Carina
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 21 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #17 : Kasım 18, 2013, 20:02:05 »
Kesinlikle haklısınız Çorluda bile 1 tane Toyota özel servisi var düşünün.Vw ve Opel ise 2-3 arası değişiyor.
Arıza vermediğindendir arkadaşlar :alkis:
Yiğitler kan döker Bayrak solmaya.Anadolu başlar Vatan olmaya.Kızılelma'ya heyy Kızılelma'ya.Engüzel marşını vurmadan mehter.Ya AllahBismillahAllahuekber.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '96
  • 1 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla 1.6 GLi
« Yanıtla #18 : Kasım 22, 2013, 13:44:41 »
7 yıldır efsane kullanıcısıyız. 7 yılda hiç üzmedi bizi. Maşallahı var :)