Gönderen Konu: spin atıyorum ustalar yardım  (Okunma sayısı 1244 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150000
  • 4 kere teşekkür etti
spin atıyorum ustalar yardım
« : Kasım 12, 2013, 02:10:43 »
1 ay önce oldu ilk viraja hızlı girince araç 180 derece döndü, ikinci olarakta geçen hafta başıma geldi yüksek hız hızla viraja girdim çok sert bi viraj değil ama aracın arkası savruldu yine 360 derece bi tur atıp zor durdum ? F1 deki gibi dönüyorum. gaza basmaya gelmiyor araba uçuyor benzinli üstelik benim araç asvaltı kazıyor :) fakat gel gelelim arabanın arkası çok savruluyor napmak lazım lastiklerimi kalınlaştırsam 195 lastik taksam sorun bi nebze çözülürmü aklımada bişi gelmiyor ama 3. kez olmaz işallah korkutuyor bu araba beni satıcam bu gidişle. (94 xli )


Bu tarz denemelerin yerinin trafiğe açık alanlar olmadığını hatırlatır, benzer paylaşımların devam etmemesini dileriz.

Toyota Club Türkiye

spin atıyorum ustalar yardım
« : Kasım 12, 2013, 02:10:43 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #1 : Kasım 12, 2013, 02:32:39 »
yapacağınız en basit şey söylediğiniz hızlarla viraja girmemek olur heralde
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 16100
  • Model Yılı: '13
  • 6 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #2 : Kasım 12, 2013, 07:52:16 »
Hem sana hemde baskalarina bisey olmadan, bencede sat kurtul arabadan.
2013 Corolla 1.6 Premium MultiDrive S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 198000
  • Model Yılı: '95
  • 59 kere teşekkür etti
  • 34 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #3 : Kasım 12, 2013, 08:40:55 »
Siz efsaneden fizik kurallarina karsi gelmesini beklemissiniz ama o bunu basaramaz.Sizin denildigi gibi yapacaginiz tek sey viraja yavas girmek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #4 : Kasım 12, 2013, 09:00:27 »
yay + kule gergisi + continental sc5, 360 derece yerine daha az dönersiniz :)
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #5 : Kasım 12, 2013, 09:09:06 »
arabanın çekeri ile viraja girmekde fayda var yoksa allah göstermesin girdiğiniz son viraj olur...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #6 : Kasım 12, 2013, 10:32:59 »
Aracın sınırlarını zorluyorsunuz demek 13 yıl kullandık öyle bir şey başaramadık gerçekten sizde ciddi bir yetenek var. O araç hem yere yakın hem geniş hemde bağımsız süspansiyona sahip araçtır şu anki birçok güncel araç bile bir sürü sisteme rağmen onun kadar yola oturmaz .Aracın arak amartisör ve helezon yaylarını kontrol ettin arka rot ve z rotlarını kontrol ettirin. Ve eğer viraja girmeyi seviyor iseniz 195-55-14 / 15 lastik çapı kullanın bunları yaptıktan sonrada gene aynı durum  oluyorsa araç kullanmayı bırakın
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #7 : Kasım 12, 2013, 10:42:32 »
Allah aşkına birde [çok yüksek] km hız ile dene nereye döneceksin bir göre? Gözünü nerede açacaksın, hele bir bak acil bekliyoruz sonucu.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #8 : Kasım 12, 2013, 10:47:33 »
Allah aşkına birde [çok yüksek] km hız ile dene nereye döneceksin bir göre? Gözünü nerede açacaksın, hele bir bak acil bekliyoruz sonucu.

Tuncay abi öldüm gülmekten allahta seni guldursun emi :rofl:
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150000
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #9 : Kasım 12, 2013, 20:07:42 »
Allahina birde 200 km hiz ile dene nereye doneceksin.gozunu nerde acacaksin.hele bir bak acil bekliyoruz sonucu


Reis beklenecek bi sonuç yok [YÜKSEK HIZ] ile de viraj aldim [YÜKSEK HIZ] ilede ama ikidir spin atıyorum ona moralim bozuldu topluyorum sonuçta ama yapmasa daha iyi olur :) aracin  sınırlarını zorluyosun diyen arkadaslar var, bende zorlamayi seviyorum işte huyum kurusun :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #10 : Kasım 12, 2013, 20:19:51 »
Allahina birde 200 km hiz ile dene nereye doneceksin.gozunu nerde acacaksin.hele bir bak acil bekliyoruz sonucu

Arkadaşlar

Gaz veriyorsunuz arkadaşta ceza yiyor.

Konu sakıncalı olmaya başladı kapatılacaklara aday.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #11 : Kasım 12, 2013, 21:54:38 »
Ne demis dusunur zorlama zorlatirlar mert. Aklini basina al.pamugu tikarken gozunu acma
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 72000
  • Model Yılı: '13
  • 45 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #12 : Kasım 12, 2013, 22:38:25 »
bence sorun arabada değil ama siz yinede kontrolleri yaptırın. ayrıca sizin bu tür kullanmayı sevmeniz ve kullanmanız başka sürücüler için sıkıntı yaratacağını lütfen unutmayın. sonunda cana kıymak var.
Azrail son noktayı koyana kadar, virgülle yaşamaya devam.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '13
  • 20 kere teşekkür etti
  • 121 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #13 : Kasım 13, 2013, 00:03:19 »
Spini engellemen çok basit.

Şimdi, bu arabalar fabrika çıkışı çok cahil oluyorlar.  Tüm araçların kronik problemi. Bir fizik kitabı bulup sürtünme ve merkezkaç kuvveti konularını arabaya oku öğret, spini hemen keser. Daha garanti olsun istersen o sayfaların fotokopisini torpidoya koy, kesin çözüm. ;D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: spin atıyorum ustalar yardım
« Yanıtla #14 : Kasım 13, 2013, 00:35:44 »
Forumların genel olarak ortak amacı üyelerin birbirleri ile yaptıkları paylaşımlar sayesinde bilgi kazanımı sağlamaktır. Ancak konuda görüldüğü gibi yapılmaması gereken davranışlar içerisinde olup her şey normal sadece araç sorunluymuş gibi lanse edilmekte. Belirtilen hızlar Türkiye'de hiçbir yolda yasal olarak izin verilmeyen hızlardır. Bu hızlarda bahsedilen gibi durumlarda hiçbir aracın fizik kanunlarına karşı gelemeyeceğini düşünerek ona uygun olarak hareket etmek gerekir. Konu faydalı olabilme amacından uzaklaştığı için kilitliyorum.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......