Toyota F1 e katıldığı için, tüm motor sporlarından fabrika desteğini çekti. Kendini kanıtlayabileceği kadar kanıtladı. Türkiye de ise yeterli yedek parça olmadığı için ( Sport modellerde ) yarışmacıların işletim masrafları bayağı artıyor, hakketen pahalı bir spor dalı bu ralliler. Bu sebeple onlarda parça ve servis bulabilecekleri otomobillerle yarışıyorlar. Bir aracı ralliye uyarlamak çok masraflı, bunun içinde çoğunlukta birilerinin eski ralli otomobilleri alınıp tekrar elden geçirilerek kullanılıyor. Bir rolbar ( Araç içi koruma demirleri ) takmak istediğinizde FIA nın onayladığı barı takmanız gerekiyor, buda araştırdığım dönemlerde 15-20.000. Dolar civarındaydı, e bide o arabayı modifiye edip güçlendirecen, servis sağlaman lazım, yedek parçan olması gerekir. Öyle her rallide aynı lastiği kullanamıyosun, asfaltın ayrı toprağın ayrı lastiği var. Sponsorsuz olmuyo yani. Uff zor işmiş yaa...