Gönderen Konu: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .  (Okunma sayısı 1915 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« : Ekim 13, 2013, 22:23:22 »
Arkadaşlar sizleri de mutlaka belli firmalardan arayıp rahatsız ediyorlardır .Firma ismi vermek doğru olur mu bilmiyorum ama ben vereceğim artık canıma tak etti .

Özellikle yanıltıcı şekilde arayanlarda oluyor .

Örneğin d-smarttan benim herhangi bir ne d-smart nede net aboneliğim olmamasına rağmen hemen hemen her hafta arayıp ses kaydı ile internet aboneliğinizi yenilemeniz durumda d-smart uydu alıcı ve kurulum hediye . Hediyenizi almak istiyorsanız biri tuşlayınız şeklinde ses kaydı ile arıyorlar .
Sonra ısrarla sinema kanalları için arayan bir diğer firma dijitürk bir ara sırf aramasınlar diye kabul ettim bu sefer ikinci odaya dijitürk istermisiniz diye aradılar bende sinema kanallarını geri iptal ettirdim bu sefer yine sinema kanalları için arıyorlar . Aklıma gelmeyen daha bir çok firma sürekli arayıp rahatsız ediyorlar . Bazen yabancı numaralara sırf bir firmadır diye bakamıcak duruma geliyorum . Burada sadece dijitürk ve d-smartı yazmamdaki neden özellikle bu iki kuruluş artık çok rahatsızlık vermeye başladı .

Aramızda bu şekilde rahatsız edilenler kimler . Bunun üstesinden gelmenin bir yolu varmıdır . Yardımlarınızı bekliyorum .

Toyota Club Türkiye

Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« : Ekim 13, 2013, 22:23:22 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #1 : Ekim 13, 2013, 22:29:10 »
Abi kendilerini arayıp bir daha beni ararsanız sizi mahkemeye vereceğim gibi konuşsan :)
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #2 : Ekim 13, 2013, 22:30:43 »
Abi kendilerini arayıp bir daha beni ararsanız sizi mahkemeye vereceğim gibi konuşsan :)
Aynı fikirdeyim, bu siteminizi kendilerine de ilettiniz mi ?


Bu aralar bankalar sırayla (müşterisi olayım,olmayayım) arıyorlar. Kredi kartı sigortası yaptırmak için. Ne söylerse hayır diyorum. İşin komik tarafı da "neden" diye soruyorlar  :)
Artık aramıyorlar.
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #3 : Ekim 13, 2013, 22:40:37 »
Aynı fikirdeyim, bu siteminizi kendilerine de ilettiniz mi ?

İlettim abi . Zaten artık dijitürkten aradıklarında kampanya falan var dediklerinde dinlemeden kapatıp aradıkları numarayı engellenenler listesine alıyorum . Her aradıklarında aynı numaradan da aramıyorlar . Genelde cep telefonu oluyor .

Abi kendilerini arayıp bir daha beni ararsanız sizi mahkemeye vereceğim gibi konuşsan :)

Bak bunu denemedim . İnşallah aramazlar ama bir daha aradıklarında bunu yapacam .

Bu aralar bankalar sırayla (müşterisi olayım,olmayayım) arıyorlar. Kredi kartı sigortası yaptırmak için. Ne söylerse hayır diyorum. İşin komik tarafı da "neden" diye soruyorlar  :)
Artık aramıyorlar.

Aynen bankalarda bu kadar sık olmasa da arıyorlar . Özellikle kredi kartı için herhangi bir sağlık veya işsizlik durumunda borçların ödenmesi için sigorta yapmak istiyorlar . Her seferinde yok diyorum . Ben yok demekten bıktım adamlar aramaktan bıkmadı . Kazanacakların paranın fazlasını telefon faturasına vermişlerdir . :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #4 : Ekim 13, 2013, 23:33:33 »
Aynen bankalarda bu kadar sık olmasa da arıyorlar . Özellikle kredi kartı için herhangi bir sağlık veya işsizlik durumunda borçların ödenmesi için sigorta yapmak istiyorlar . Her seferinde yok diyorum . Ben yok demekten bıktım adamlar aramaktan bıkmadı . Kazanacakların paranın fazlasını telefon faturasına vermişlerdir . :)
O sağlık sigortası da hikaye imiş. Böyle bir sohbette bulunmuştum, müşterinin birinin başına gelmiş ve çok komik bir rakam ödemesi yapılmış gerisi cepten  :D
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #5 : Ekim 13, 2013, 23:37:23 »
O sağlık sigortası da hikaye imiş. Böyle bir sohbette bulunmuştum, müşterinin birinin başına gelmiş ve çok komik bir rakam ödemesi yapılmış gerisi cepten  :D

Abi zaten hayrımıza olsa o kadar ısrarlı aramazlar . Hatta hiç aramazlar . :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 180
  • Model Yılı: '14
  • 175 kere teşekkür etti
  • 129 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #6 : Ekim 14, 2013, 18:04:01 »
D-smart' tan ararlarsa "iki gün önce Digiturk aldım" diyorum; Digiturk' ten ararlarsa da "iki gün önce D-smart aldım" diyorum. En azından uzunca bir süre rahatsız etmiyorlar.

Bu arada hiç alakam olmadığı halde Yapı Kredi' den aradılar. "Numaramı nereden bukdunuz" dedim, "Arçelik' ten alış-veriş yapmışsınız" dediler. Bir şekilde birbirlerine iletiyorlar numaraları maalesef.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #7 : Ekim 14, 2013, 18:17:36 »
D-smart' tan ararlarsa "iki gün önce Digiturk aldım" diyorum; Digiturk' ten ararlarsa da "iki gün önce D-smart aldım" diyorum. En azından uzunca bir süre rahatsız etmiyorlar.

Bu arada hiç alakam olmadığı halde Yapı Kredi' den aradılar. "Numaramı nereden bukdunuz" dedim, "Arçelik' ten alış-veriş yapmışsınız" dediler. Bir şekilde birbirlerine iletiyorlar numaraları maalesef.

Abi bunlardan kurtuluş yok gibi gözüküyor . Baksanıza hemen hemen herkes bu konuda şikayetçi bunu forum içinde konuya yazanlara bakarak değil çevremdekilerin aktardıkları ile söylüyorum . Özellikle d-smart , dijitürk ve belli bankalar bu konuda laf anlamayan firmalar arasında .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #8 : Ekim 14, 2013, 18:23:38 »
Ben hiç birinden alışveriş yapmadım beni geçen gün tam araba kullanırken aradılar açtım hoparlöre aldım işte 1e basın dedi 1 ile sanırım kapat tuşunun yerlerini karıştırmış olacağım ki kapanıverdi bir anda :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #9 : Ekim 14, 2013, 19:00:58 »
Ben yurtdisindayim yinede ariyorlar. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #10 : Ekim 14, 2013, 19:27:50 »
Ben hiç birinden alışveriş yapmadım beni geçen gün tam araba kullanırken aradılar açtım hoparlöre aldım işte 1e basın dedi 1 ile sanırım kapat tuşunun yerlerini karıştırmış olacağım ki kapanıverdi bir anda :D


Sen alışveriş yapmamışsın böyle rahatsız ediyorlar . Birde benim gibi alışveriş yapanları düşün . :)  Hayır arıyorlar rahatsız ediyorlar üstüne olumsuz cevap verdin mi neden olumsuz cevap verdiğinin hesabını veriyorsun .

Ben yurtdisindayim yinede ariyorlar. :)

Abi desene uluslararası çalışıyorlar . Bu durumda ülkeden kaçmakta çözüm olmaz  . :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #11 : Ekim 14, 2013, 20:06:43 »
Eski bir dsmart abonesi olarak ;
zaten ben bunlari aldigimda bedava dediginiz kanallari simdi acmak ici  para mi istiyorsunuz diyorum şöle bole diyo sonrada ben bu cihazi aldigimda siz bu işte calismiyor dunuz bana yetkili biri gelsin sizinle konuam deyince karşı taraf kitlenip kalıyo ..

Başka türlü susmuyo bunlar..
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #12 : Ekim 16, 2013, 00:59:59 »
kurumların müşteri servisleri  yada IT departmanında çalışıp elinde çok ciddi bir müşteri verileri oluşturanlar var... yani bi şekilde güncel bilgilerinize ulaşıyorlar...

smileadsl abonesiyken beni TTnetden abonelik için arayanların hangi akla hizmet smileadsl  üzerinden aboneliğiniz dondurulmuş ve  bilgileriniz bu şekilde diyebiliyor anlamıyorum...

mahmutcum cene yapıp kestir yada yüzüne kapat derim...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 35 ECC 97
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '08
  • 116 kere teşekkür etti
  • 86 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #13 : Ekim 16, 2013, 09:37:58 »
Ah biz süpürge tanıtımından ne çekmiştik  :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #14 : Ekim 16, 2013, 10:06:58 »
Benzer durumlar ile ben de cok karsilasiyorum. İlk başta kibar olmaya çalisiyorum, sonucta telefonun diger ucunda bulunan kisi bir insan ve ona da bir görev verilmis. Daha ilk sözlerini kibarca bölerek ilgilenmedigimi ve ilgilenmeyecegimi, ayrica telefon numaramı kayitlarindan silinmesini istiyorum. Karşıdaki görevli dozu aşarsa hafif ses tonunu yükseltiyorum ve telefonu yüzüne kapatmak istemediğimi vurguluyorum. Genelde sonrasi olmuyor.

Başka bir olay da İhlas pazarlama. Ordan arandigimda, önce arayan görevlinin adini, soyadini ve tc kimlik numarasini soruyorum. Karşidaki sebebini sordugunda, savcılığa verecegim diyorum, telefon aninda kapaniyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #15 : Ekim 16, 2013, 10:30:35 »
Başka bir olay da İhlas pazarlama. Ordan arandigimda, önce arayan görevlinin adini, soyadini ve tc kimlik numarasini soruyorum. Karşidaki sebebini sordugunda, savcılığa verecegim diyorum, telefon aninda kapaniyor.
Bu taktik guzelmis :D
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #16 : Ekim 16, 2013, 10:36:46 »
Kişi datalarını kendi çalıştığı kurundan çalıp satan namussuzlar var Güzel ülkemde,  adam böyle aylık ciddi bir kazanç kazanıyor. Ben her alışveriş yaptığımda cep nosunu soruyorlar ben cep elimde ev telefonu verip, cep yok diyorum hemen anliyorlar. Avea surekli mesaj atıyor,  reklama izin verin vs. diye. Ben de bıkmış durumdayım, artık tanımadığım hiç bir teli açmiyorum, önemli işler için arayanlarda ulaşamıyorlar.
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Firmaların arayıp sürekli rahatsız etmesi .
« Yanıtla #17 : Ekim 16, 2013, 11:13:37 »
Eski bir dsmart abonesi olarak ;
zaten ben bunlari aldigimda bedava dediginiz kanallari simdi acmak ici  para mi istiyorsunuz diyorum şöle bole diyo sonrada ben bu cihazi aldigimda siz bu işte calismiyor dunuz bana yetkili biri gelsin sizinle konuam deyince karşı taraf kitlenip kalıyo ..

Başka türlü susmuyo bunlar..

Abi hiç sorma d-samrttan ben neler çekmiştim iptal ettirirken .

kurumların müşteri servisleri  yada IT departmanında çalışıp elinde çok ciddi bir müşteri verileri oluşturanlar var... yani bi şekilde güncel bilgilerinize ulaşıyorlar...

smileadsl abonesiyken beni TTnetden abonelik için arayanların hangi akla hizmet smileadsl  üzerinden aboneliğiniz dondurulmuş ve  bilgileriniz bu şekilde diyebiliyor anlamıyorum...

mahmutcum cene yapıp kestir yada yüzüne kapat derim...

Abi zaten artık çok uzatırlarsa istemeden de olsa yüzlerine kapatıyorum . Zaten artık arayan numara rehberimde kayıtlı değilse kolay kolay açmıyorum ama bu seferde bana gerçekten ulaşmak isteyenlerde ulaşamıyor sinir olduğum noktalardan biriside bu .


Başka bir olay da İhlas pazarlama. Ordan arandigimda, önce arayan görevlinin adini, soyadini ve tc kimlik numarasini soruyorum. Karşidaki sebebini sordugunda, savcılığa verecegim diyorum, telefon aninda kapaniyor.
Abi buda güzel taktikmiş .

Kişi datalarını kendi çalıştığı kurundan çalıp satan namussuzlar var Güzel ülkemde,  adam böyle aylık ciddi bir kazanç kazanıyor. Ben her alışveriş yaptığımda cep nosunu soruyorlar ben cep elimde ev telefonu verip, cep yok diyorum hemen anliyorlar. Avea surekli mesaj atıyor,  reklama izin verin vs. diye. Ben de bıkmış durumdayım, artık tanımadığım hiç bir teli açmiyorum, önemli işler için arayanlarda ulaşamıyorlar.

Abi doğru maalesef müşteri bilgilerini satan firmalar var .

Diğer yandan telefon açmama konusunda bende zaten artık yabancı numaradan telefon beklemiyorsam açmıyorum . Ama mesela bir kargo bekliyorum ve o günlerde telefon geldi onların arayabileceğini düşünerek açmak mecburiyetinde kalıyorum.