Gönderen Konu: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...  (Okunma sayısı 4307 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #20 : Ekim 02, 2013, 09:35:01 »
Servislerin kalitesini orada çalışan ustalar belirler. Ama bu anlatılanlar vizyondaki son film hakikatten.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #20 : Ekim 02, 2013, 09:35:01 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Arnavut Keyifli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 136500
  • Model Yılı: '17
  • 277 kere teşekkür etti
  • 277 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #21 : Ekim 02, 2013, 09:58:17 »
Yetkili Servis müdürü bir abim vardı..Bana derdi ki, eğer servisin içini biraz rahat bırakayım,kontrol vs yapmayalım,servisteki elemanlar eğer art niyetli ise,
ocağımıza incir dikerler.. Usta veya eleman fark etmiyor,adam art niyete  alışmış ise  :(:(:( yapacak birşey yok.. Masraf çıksın da, bana para gelsin diye
iş mi olur.. Azcık Allah korkusu olan yapmaz zaten :(:(
Geçmiş  olsun ne diyeyim
I'll make you an offer you can't refuse.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #22 : Ekim 02, 2013, 10:14:52 »
Başınızdan geçenleri okuyunca, aklıma '' Neden servis puanlama anketi yapmıyoruz ?'' geldi. Yönetim kadrosunun öncülüğüyle ve forum kullanıcılarının samimi oyları ile Türkiye çapındaki tüm yetkili servisleri başlık başlık puanlayarak bir veri bankası oluşturabiliriz. Sonuçta büyük bir çoğunluğumuz araçlarımızı yetkili servise götürüyoruz. Herhangi bir Toyotacının yakın çevresindeki servislerin kalitesini bilerek hareket etmesi, bir nebzede olsa, olası mağduriyetlerinin önüne geçebilir sanki. Forumda böylesi bir konu var mı, araştırmadım, var ise geliştirilebilir, diğer türlü çok emek isteyen bir işlem olacağını sanmıyorum. Bende bu konuda elimden geldiğince yardımcı olabilirim. Üstelik, eğer bu uygulama servisler tarafından duyulursa, onları işlerini daha da iyi özenli yapmaya da teşvik edebilir.
BUnu çok uzun süre önce düşünmüştük. Bunu yapmanın bir yolu var aslında, tamamen tarafsız ve hiç bir siyasi, ekonomik vs. yapıca etkilenemeyecek insanlarda kurulu, serbest denetleme kurumları oluşturulmalı. Amacı bağcıyı dövmek olmayacak bir yapıda ancak standartlara hakim ve gözü tok insanların denetleyip, raporlayacağı bir yapı olabilir. Çözüm var, odak insan. Bunun en temel ve ilk taşı da; doğruyu yapan, söyleyen, bilime değer veren, haksızlık karşısında susmayan ve empati yeteneği kuvvetli insanların doğru yerlerde olmasını sağlamak. İşini bilen değil, İşi bilen insanların yüceltilmesi. !!! Bunda herkese görev ve sorumluluk düşüyor, anlık değil, her daim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 4 kere teşekkür etti
  • 164 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #23 : Ekim 02, 2013, 10:44:37 »
:) korku efektleri ile cideen korkutucu olmuş)) neyse geçmiş olsun..malum yetkili servilser yoldan geçerken selma vereni feci öpüyorlar:((

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #24 : Ekim 02, 2013, 11:13:19 »
:) korku efektleri ile cideen korkutucu olmuş)) neyse geçmiş olsun..malum yetkili servilser yoldan geçerken selma vereni feci öpüyorlar:((
Bu yazım hatası bana hiç yabancı gelmedi. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 70000
  • Model Yılı: '04
  • 7 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #25 : Ekim 04, 2013, 10:53:15 »
benim 30000km de balataları değişmişlerdi, ben sonra 90000 km daha kullandım ve değiştim, iyibir kazık yemişim yani

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #26 : Ekim 04, 2013, 19:49:47 »
Gündüz farı olarak imzamda bulunan modeli tavsiye ederim çok uçuk fiyatı yok görüntüsü de fena değil..


Depo marka az kullanılmış bir takım far mevcut elimde düşünürseniz eğer haberleşelim..
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 50 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #27 : Ekim 04, 2013, 20:52:29 »
   Araç şu anda 2000 km de 10 bin bakımına servise giderim bakarım davranışlarına eğer sövüşleme modundalarsa bana eyvallah garantiniz size kalsın derim ama normelse devam 7 yıllık özel servisim vardı miss gibi gayet güzeldi baktım olmuyo ver elini eski özel servisim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 103000
  • Model Yılı: '12
  • 1003 kere teşekkür etti
  • 1011 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #28 : Ekim 04, 2013, 22:49:44 »
Aynı gündüz farından bende aldım baglantısını nasıl yaptınız yapıştırmamı vidalamamı
Toyota avensis 1.6 elegant 2006 Tüplü
Toyota avensis 1.6 elegant extra 2012 BRC Tüplü

Öleceğiz birgün, gömecekler. Birkaç gün övecekler, sonra kalan malını bölecekler; Hatta memnun kalmayıp üstüne birde sövecekler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #29 : Ekim 06, 2013, 11:53:02 »
BUnu çok uzun süre önce düşünmüştük. Bunu yapmanın bir yolu var aslında, tamamen tarafsız ve hiç bir siyasi, ekonomik vs. yapıca etkilenemeyecek insanlarda kurulu, serbest denetleme kurumları oluşturulmalı. Amacı bağcıyı dövmek olmayacak bir yapıda ancak standartlara hakim ve gözü tok insanların denetleyip, raporlayacağı bir yapı olabilir. Çözüm var, odak insan. Bunun en temel ve ilk taşı da; doğruyu yapan, söyleyen, bilime değer veren, haksızlık karşısında susmayan ve empati yeteneği kuvvetli insanların doğru yerlerde olmasını sağlamak. İşini bilen değil, İşi bilen insanların yüceltilmesi. !!! Bunda herkese görev ve sorumluluk düşüyor, anlık değil, her daim.
Toyota kendi puanlama sistemini açabilir mi bizlere, en azından kısmen ?
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #30 : Ekim 06, 2013, 12:00:45 »
Toyota kendi puanlama sistemini açabilir mi bizlere, en azından kısmen ?
Zaten müşteri memnuniyeti sistemi bu nedenle var.  :)
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #31 : Ekim 06, 2013, 12:02:27 »
Zaten müşteri memnuniyeti sistemi bu nedenle var.  :)
Yani ?
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #32 : Ekim 06, 2013, 12:06:44 »
Yani ?
Yani bizden aldıkları yorumlara göre bir puanlama yapıyorlar zaten. Ancak bunu herkese açık hale getirdiğinde düşük puan alan servisler "bizim işimizi baltalıyorsunuz" şeklinde yaklaşacağı için Toyota merkezi bunu yapmaya yanaşmayacaktır. Sonuçta hala kendi servisi ve kendi servisini kendisi yeri gelir fırçalar ama afişe etmez.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #33 : Ekim 06, 2013, 13:57:51 »
Yani bizden aldıkları yorumlara göre bir puanlama yapıyorlar zaten.
Demek istediğim buydu zaten, (benim ve sizin verdiğiniz puanlar) bunu tamamen değil de kısmen (artık nasıl bir sistem olursa) foruma ya da benzeri platformlarda yayınlamak.
En kötüsü (düşük puanlısı) değil de mesela en yüksek ilk 10 açıklanması gibi.
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #34 : Ekim 06, 2013, 20:22:42 »
Aynı gündüz farından bende aldım baglantısını nasıl yaptınız yapıştırmamı vidalamamı

Abi direk kontağa bağlı arada söndürmek için anahtar koydum gizli bi yere.



Diğer konuya gelince... Zaten her servis işleminizden sonra aranarak müşteri memnuniyeti adına bu işlem yapılıyor . Puanlama sistemi yani..
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 75 kere teşekkür etti
  • 161 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #35 : Ekim 07, 2013, 16:47:11 »
Abi direk kontağa bağlı arada söndürmek için anahtar koydum gizli bi yere.



Diğer konuya gelince... Zaten her servis işleminizden sonra aranarak müşteri memnuniyeti adına bu işlem yapılıyor . Puanlama sistemi yani..

Yapılıyor ama onun amacı, sizinle ilgilenen hasar, vs. danışmanına prim verilip, verilmemesiyle alakalı. Kurum içinde kalan puanlamalar bizim işimize yaramıyor. Bildiğim kadarıyla halka açık veriler değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Başıma Gelenler Dikkat Ediniz Servislere...
« Yanıtla #36 : Ekim 12, 2013, 16:44:32 »

Diğer konuya gelince... Zaten her servis işleminizden sonra aranarak müşteri memnuniyeti adına bu işlem yapılıyor . Puanlama sistemi yani..

Sistemin varlığını değil o sistemin sonuçlarını merak ediyorum. Türkiye ya da bölgesel olarak en kaliteli servis hangisi ? Bunu biliyor muyuz ?
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"