Abi e12 de çıkarılıp işte kontak spreyi ile temizliyorlar (yağsız sprey) Asla birşey değdirmemelisin sebebi ise ince zar telleri var zarar verebilirsin. He birde zarar görürse biraz pahalı parça
Bildiklerim bu abi bana güvenerek yapma tabi 
İlke güzel tarif etmiş, içine kesinlikle herhangi bir cisim sokmamalısın.
Kendin temizlemek istiyorsan önce kontakt veya fren kaliper temizleyici spreyden edinmen gerekiyor.
-Motorun çalışmıyor ve kontak anahtarın aracın üzerinde değil,
-Tırnağına bastırarak sensörün fişini çıkartıyorsun, biraz sıkıdır, acele etmeden sakince ve tırnağa nazikçe bastırarak,
-Sensörü sabitleyen 2 yıldız vidayı söküyorsun,
-Sensörü yukarı kaldırırken O ring contasının düşüp kaybolmamasına dikkat et,
-Ağzındaki 2 delikten içeri kısa aralıklı spreyi püskürt, her püskürtme sonunda sıvı dışarı akmalı, 3'er defa sıkman yeterlidir,
-İçinde sıvı kalmadığına emin ol ve soğuyan sensörü en az 5dk dışarıda güneş altında bekleterek ısınmasını ve tam kurumasını sağla,
-Sensörü yerine takarken, O ring contasının kesilmesini önlemek için kontrollü olarak yerine geçir, ve vidalarını çok fazla sıkma,
-Fişini tak ve motorunu çalıştır.
İlk çalıştırmada rölantin 1.2 üzerinde olabilir fakat sonrakilerde sorun olmaz.
Artık havalar da serinlediğinden bundan sonrakilerde de dış ortama göre rölantin 800d/d üzerinde başlangıç yapabilir.
Shell Nitro Diesel kullanmanı tavsiye ederim.
Muhakkak orjinal hava filtresi kullan.