Gönderen Konu: E 12 rölenti devir dalgalanmasına çözüm bulundu emme manifold contası  (Okunma sayısı 25700 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 66 kere teşekkür etti
  • 254 kere teşekkür edildi
Peki  benim araç nasıl oldu da 800 dd sabit duruyor :)

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Abi o zaman normal bir durum sizin söylemenize göre ama.Şu da bir gerçek 2000 modelin üzerindeki araçlardan bahsediyoruz 1960 model gibi titremesi sizce normal bir bakış açısı mı ?

Titreme olması doğal bir sonuç çünkü 550-650 devirler yeterince düşük devirlerdir. Bu düşük devirde araç bütün elektrik aksamlarının güçlerini yetiştirirken birde üzerine aküyü dolduruyor en basitinden dikkat ettiyseniz rölantide klima açtığınızda araç 800-1000 rpm arasında çıkıyor neden çünkü orada klima kompressörünü devreye sokuyor eğer 550-650 rpm arasında tutsaydı kompressör çalışamazdı yada minimum değere bile gelemezdi. Bu düşük devirin olayıda tamamen sıkışık trafikte kaldığınızda az miktarda benzin tüketmesi için. 600 rpm az harcar yok 800-900-1000 rpm mi ?
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ben manifolta harici girişi kapatarak doğru yaptığımı düşünüyorum  ve aracımın rölenti devrinin 800 devir olmasının doğru olduğu kanatindeyim.Ben 14 yıl 1.6  GLİ kullandım 800 devirdi rölenti devri.96 model de vvt-i 2006 model de vvt-i onlarda neden böyle bir özellik yok teknoloji farkı mı ?

Ayrıca 96 model dediğiniz araçlar vvt-i değil. 4afe motor kodlu araçlar onlar tamamen değişik motorlar. 99 model tek farlılarda efsane kasa motorunda yani 4afe. Tek gözlüler makyajlanıp 2000 yılından itibaren vvt-i ile geldi.
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
2004 1,6 sol hb ye 6 yil kullandim.devir 1100 cibari baslar 650 de dururdy.gezme olmazdi.650 de sabitlardi.ozaman daha fazla titrerrdi.simdi verso var oda vvti oda ayni calisiyor 650 de sabitliyor.titreme fazla olursa bogaz kelebegi ve maf sensoru temizleniyor.devirde dalgalanma yok.asagi yukari oynamiyor
2011 d4d Corolla