Gönderen Konu: Frenler yüzünden kaza yaptım!  (Okunma sayısı 6396 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Frenler yüzünden kaza yaptım!
« Yanıtla #40 : Nisan 13, 2014, 22:53:45 »
Potenza s01 çok iyi ama 17 den buyukluk olarak  başliyo :(

İşte o yüzden performans lastiği f1 için üretilmiş bir lastik ama parasını sonuna kadar hakeden bir lastik olduğuna şüphemiz yok :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Frenler yüzünden kaza yaptım!
« Yanıtla #40 : Nisan 13, 2014, 22:53:45 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Frenler yüzünden kaza yaptım!
« Yanıtla #41 : Nisan 13, 2014, 22:55:27 »
O lastiği bide isiticak motor lazim :D isininca yolu tutuyo
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Frenler yüzünden kaza yaptım!
« Yanıtla #42 : Nisan 13, 2014, 22:57:00 »
Gereksiz derece sert bir lastik yol tutuşu konusunda ben memnun değilim benimkiler eski ama yeni takılmış b330da kullandım çok bariz bir fark yok evet uzun ömürlü lastik parçalanmıyor fakat o fiyata daha yumuşak ve etkili lastikler mevcut tutupta şimdi gidip brid b250 veya b330 almam alırsam potenza olur o da buram buram emek kokan tam bir performans lastiği. Toyo cf1 alabilirim kumhonun yeni çıkan bir serisi var ama gidipte bridgestonun ortalama lastiklerine para vermem.
hayret, benim arabanın üstünde b330 var aldığım seneyi bile unuttum 10-12 yıllık, hala gıcır gıcır ancak fazla yol yapmadım. Sert diyorsun ben sertleştirmek için 32-33 hava basıyorum frenajı da son derece güzel, karda kışta çok güzel yol tutuşu var zaten dört kanallı ve ıslak zeminde suyu tahliye ediyor.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Frenler yüzünden kaza yaptım!
« Yanıtla #43 : Nisan 13, 2014, 23:02:30 »
O lastiği bide isiticak motor lazim :D isininca yolu tutuyo

Yok be 1-2-3 sık sonra biraz ince viraj sal sert fren derken ısınır aslan parçası :D

hayret, benim arabanın üstünde b330 var aldığım seneyi bile unuttum 10-12 yıllık, hala gıcır gıcır ancak fazla yol yapmadım. Sert diyorsun ben sertleştirmek için 32-33 hava basıyorum frenajı da son derece güzel, karda kışta çok güzel yol tutuşu var zaten dört kanallı ve ıslak zeminde suyu tahliye ediyor.

Benim lastiklerde 11 senelik Atilla amca öndekilerde diş kalmadı arkadakileri öne geçirdim biraz daha iyi gibi fakat fren kesinlikle değil yol tutuştan da memnun değilim sürekli benimde 32-33 durur genelde 32. Aşırı sert bir lastik yol sesi felaket. Yalnız kullanma stillerimizde mutlaka fark var ben gazlıyorum mesela durmak gerek daha yumuşak bir lastik ile daha erken durabilirim ve absye girmem. Ama şu var b330un şu hakkınu yiyeyemem ıslakta çok başka  bir lastik halini alıyor gerçekten harika bir tutuş oluyor ilginç şekilde.
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Frenler yüzünden kaza yaptım!
« Yanıtla #44 : Nisan 13, 2014, 23:10:41 »
Ercüment sen yinede 330 dan vaz geçme onbir senelik başka lastikle o hızlara çıkamassın balans tutmaz.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Frenler yüzünden kaza yaptım!
« Yanıtla #45 : Nisan 13, 2014, 23:14:29 »
Ercüment sen yinede 330 dan vaz geçme onbir senelik başka lastikle o hızlara çıkamassın balans tutmaz.

Zaten uzun yıllar gitmesi bizi yanıltıyor uzun giden lastik iyi lastik değil kanımca maksimum senesi 5-6 senedir taş çatlasın 7dir o bile sıkıntılı. Daha ötesi bence olmamalı mayıs ortasına doğru lastikleri değiştiricem muhtemelen. Birde Atilla amca lastik teknolojisi çok ilerledi sanıyorum ki başka lastiklerin de aynı performans vereceği yönünde
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)