0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
cafer bey nasrettin hocanın bir fıkrası vardır en sonuna eşşeği sırtına alır gider yoluna....Parasını verip bindiğiniz araba en iyi arabadır,içinize sinen hangisi ise onu alın derim:)
Nasreddin hocaya sanırım fazla bir ilginiz var benim yazımda da ondan örnek vermişsiniz
hikayenin özü aynı olunca ister istemez aynı şeyleri yazdım farkındayım:)))