0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bu arada far yapısından Amerikan versiyonu olduğu anlaşılıyor..
mercedes ten çok anlamam hatta hiç anlamam ama orada 420 SEL yazıyor film hatası gördüm onu yazmak istedim. üzerinde kaydığı sehpanın bir ayağını kırmadan önceki çekimde sehpa 3 bacaklı hemen arkasından sehpanın dört bacaktan birini kırıyor.
Kasa w126 ve 300 sel o serideki Mercedesler dışarıdan birbirlerine çok yakın görünürler.Kasa yapıları aynı ancak motor ve teknik detayları farklıdır.Bu aracalar Alman tankı olarak bilinir. Muhteşem araçlardır.Bu kasalardan sonra mercedesin gelmiş geçmiş en sağlam kasası olarak kabul edilen w124 ler çıktı.w124 lerden 250 model olanlar Türkiyede bol bol kaçak araç vardır.Aman dikkat.... w124 300td ise harika bir makine ve hala bir çok kişinin hayallerini süsler.