0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Benim gelecekteki kızım ya. Land Cruiserı tanıyamadı ama öğrenir yavaş yavaş.
Benim oglumda tum Japon markalari biliyor. Yolda giderken hepsini sayiyor.
Türkiyede olsa doğan,şahin,honda,pug falan sayardı büyük ihtimal. Küçükken bende sayıyordum hastalık işte.