Öncelikle contanın değişmesi gerek. Aslında üst kapak her açıldığında contası değişmeli(deformasyon).
Zaten kapta gözlemlediğiniz kabarcıkların sebebi muhtemelen kaçıran contadır. Bu; motor yağına da soğutma sıvısı karışıyor olabilir demektir. Gerekirse, işlemler sonrası motor yağını ve yağ filtresini de değiştirebilirsiniz.
Ayrıca alt tahliye vanasından soğutma sıvısını uygun bir yere(antifirizli sıvı çevreye zararlıdır) tahliye ediniz. Alacağınız antifiriz de aracınıza uygun olmalı. Daha sonra ekleme kabına su+antifiriz koyarak motoru çalıştırabilirsiniz. Sirkülasyon sonrası ekleme kabında seviye düşecektir. Seviye mak. min. arası olmalı. Herhangi bir kaçak yoksa(işlemin ertesi günü de gözle kontrolle) işlem tamamdır. Yalnız sadece antifiriz koymayın, kap üstündeki oranlara uyun.