Gönderen Konu: 2001 1.6 vvt-i corolla yüksek hızdan sonra bilgilendirme.  (Okunma sayısı 3857 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: 2001 1.6 vvt-i corolla yüksek hızdan sonra bilgilendirme.
« Yanıtla #20 : Haziran 15, 2013, 01:02:26 »
Abi eger vitesi.kuculttugunde gelecegi deviri ayarlayamiyorsan harbi araba sacmaliyor ama debriyaja bastiktan sonra hafif gaz verip gelecegi devire veya yakinina getirirsen sikinti olmuyor puruzsuz geciyor
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2001 1.6 vvt-i corolla yüksek hızdan sonra bilgilendirme.
« Yanıtla #20 : Haziran 15, 2013, 01:02:26 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: 2001 1.6 vvt-i corolla yüksek hızdan sonra bilgilendirme.
« Yanıtla #21 : Haziran 15, 2013, 01:04:02 »
Abi eger vitesi.kuculttugunde gelecegi deviri ayarlayamiyorsan harbi araba sacmaliyor ama debriyaja bastiktan sonra hafif gaz verip gelecegi devire veya yakinina getirirsen sikinti olmuyor puruzsuz geciyor
Geçişten kaynaklı değil,ayağı çekerkenki durum daha önemli.Sonuçta kavrama ayırıyor çekerken tekrar gücü tekere aktarıyor o an hızlı çekme yada aşırı devirde bir aktarma olursa motor kulakları zarar görür.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: 2001 1.6 vvt-i corolla yüksek hızdan sonra bilgilendirme.
« Yanıtla #22 : Haziran 15, 2013, 01:06:27 »
Ertan: olcumlerinde saglikli oldugunu pek disunmuyorum ama tabi en azindan tedbir iyidir.

Ercu: guzel bi laf kullandin Puruzsuz eger bu sekilde bites gecisi yakaliyorsan sorun yok ;)
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: 2001 1.6 vvt-i corolla yüksek hızdan sonra bilgilendirme.
« Yanıtla #23 : Haziran 15, 2013, 01:12:21 »
Ertan: olcumlerinde saglikli oldugunu pek disunmuyorum ama tabi en azindan tedbir iyidir.
Kesinlikle,mesela 95 model efsanenin hala içerisinde orjinal dolum soğutma suyu olmasına rağmen ölçümlerde -15 civarı çıktığını ölçümde gördük.Ama suyu boşaltınca içerisini anlatmama gerek yok sanırım.Tortu dibe çöküyor ve olmadık iş çıkarıyor sonra.En güzeli kitapçıkta verilen süre ve km gelmeye yakın değiştirmek.Kafa rahat olsun,varsın 1 değişim fazla olsun.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 2001 1.6 vvt-i corolla yüksek hızdan sonra bilgilendirme.
« Yanıtla #24 : Haziran 15, 2013, 01:27:08 »
Bugün arkadaşımla bozüyük'e gidelim dedik çıktık yola giderken düz ve boş bulduğumda biraz basmak istedim 110+ gibi bir hızla gittim bir sıkıntı yoktu ordan söğüte geçtik dönüşte yine normal yola girdikten sonra M paket bir 5 serisi ile kapışmaya başladık 110+ hızlarda gittik yaklaşık 10-15 dakika kadar gittik neyse en sonunda gireceğim yere geldik bıraktık olayı ışıklarda durdum rölantide araç 2000 devirde takılı kaldı Allah Allah dedim acaba gaz pedalı mı takıldı vs derken bastım ettim yok sabit olarak kaldı biraz sakin gitmeye başladım nihayetinde şehir içine girmiştik yine devam ediyor ara ara 1750 rpm'e inip tekrar 2000e çıkıyordu bir benzinlikte durdum oraya kadar 1500-1750 arası değişmeye başladı durduktan sonra kaputu açtım falan bir sıkıntı gözükmüyor ama kaputun altı resmen yanıyordu deli bir sıcak vurdu yüzüme fanlar zaten çalışıyordu biraz orada rölantide bekledikten sonra 1000 rpme kadar indi sonra hareket ettim bir sıkıntı yoktu. Başka bir forumda da okumuştum yaklaşık 1 hafta önce 1 kişinin daha başına gelmişti motorun yağı ve kendini soğutma çabasıymış.

Bu konuyu açmamdaki amaç sadece birinin başına daha gelirse herhangi bir sorun olmadığını bilmesi için açtım istenirse hız bölümleri saklanabilir. Farkındayım hız kurallarını ihlal ettiğimi.

Kardeşim senin başına gelen tamamen uhrevi bir konu. Senin toyotayla arandaki sevgi bağından kaynaklanıyor. Corolla baktı e39 u geçemeyecek, kendi egzantriklerini hemen derecelendirdi:) , motor sıkıştırmayı arttırdı. Rölantideki yüksek devirinde bundan, Araba rölantiye geçince, egzantriklerde zamanla oem olduklarını hatırlayıp. Normale döndüler. Yalnız bu tamamen aracı sıkıştırmakla alakalı değildir bence, ben e12 yle tek depoyla ankaraya gittiğimi hatırlıyorum , durunca öyle birşey yapmadı, aynı şekilde bizim muratın arabası, işkencenin alasını gördü, ben türkiyede ona rakip görmüyorum. Adamın 1 günlük otomobil kullanma videosu, youtube a "how to kill corolla" ismiyle koyulabilir. Biz onda da yaşamadık bunu, senin arabanın biraz kafası karışmış. Kronik bir durum değil bu
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio