0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhaba Zeki Bey Burdaki konu x,y,z markaları ve kaliteleri değil .Ben bu başlıkta subab yaglama sistemleri hakkındaki düşüncelerimı anlattım.Bu yazıda bir marka degıl genel bır değerlendirme var.Yorumunuz ıcın teşekkür ederim, güzel bir haftasonu geçirmenizı dilerim.
Mehmet beye aynen katılıyorum, onun değinmediği katalitik konvektördeki yapacağı hasar da bonusu olacak. silindirlere verilen yağ yanarak eksozdan atılırken konvektörde tıkanmaya ve sonuçta bozulmaya sebebiyet verir.
Şurada Prins'in Valve Care sisteminin testi var:http://greencar.co.il/site/ValveCare%20Test%20Report%20Final.pdfegzoz sübaplarını da koruması için baya uğraşmışlar galiba, ancak sıvının ne olduğunu merak ettim.Biz "sübap yağlama" diyoruz ancak bu tam doğru değil herhalde, çünkü tahminimce yağ değil
Detaylı anlatımınız için teşekkürler. Yalnız ben sizin anlatımınızdan LPG'nin hiç kullanılmaması gerektiği sonucunu çıkarttım.
AlperBey merhaba ;Verdiğiniz linkte yazılanları bize de anlatır mısınız?
açıkcası şans mı dersiniz yoksa işe yararlılık mı dersiniz bilmiyorum ama bildiğiniz üzere astra j kasaların ve h kasada daha önce kullanılan 1.6 180 hp ve 1.4 140 hp motorlarda magnezyum alaşımlı subap kullanılmasından dolayı erime söz konusu. ama bu valve care sistemini kullanan kullanıcılar gayet memnun ve 100 bini geçmiş astra kullanıcısı biliyorum sorunsuz zaten adam edeceği karı sonuna kadar etti. bu saatten sonra sıkıntı çıksada zarar etmeyecektir. ama düz lpg sistemi kullananlar atiker zavolli falan 50 60 hatta 30 binde subap sorunu yaşadılar. illaki vardır sorunsuzca kullananlarda ama nedendir bilinmez (şans / yararlılık ) sorun olayı bu şekilde
toyota subapları çeliktir.yüksek ısıya dayanıklıdır.