Gönderen Konu: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider  (Okunma sayısı 3041 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • ***AVENSIS***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '13
  • 3 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« : Mart 22, 2013, 21:47:32 »

Toyota, KalDer 'Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi' araştırmasında beşinci kez lider oldu.

Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 10.969 kişiyle yapılan "Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi" araştırmasında binek otomobil sektöründe 5 yıldır üstüste ilk sırada yer almayı başardı. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2012 yılı araştırmasının 4'üncü çeyreğindeki ölçümlenmesi sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinde yine birinci sıraya yerleşti ve her koşulda müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmasının karşılığını da almış oldu.

Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, araştırma sonuçlarına göre son 5 yıldır gelen birinciliklerle Toyota'nın bu konudaki felsefesinin karşılığını bulduğunu belirterek "Son 5 yılda gelen birincilikler müşteri memnuniyetinde sürdürülebilirliğe güzel bir örnektir ve temelinde güven unsuru yatmaktadır. Bu durumu iki adımda özetlersek  birinci adım doğru ürün, servis ve hizmeti üretmeniz, ikincisi de dürüst ve şeffaf bir politikayla ve her zaman doğru iletişim kurarak müşterilerinizle daimi bir irtibat halinde olmanızdır." dedi. Bozkurt, ürün veya hizmet için ödenilen paranın beklentileri ne kadar karşıladığının önemli olduğuna işaret ederek "Müşterisine ciddi anlamda önem vererek, ürettiği hizmet ve ürünlerle daima müşterisinin yanında durması gerektiğini kendisine vizyon edinmiş dünya şirketleri açısından bu algının doğru değerlendirilmesi gerekir." dedi.

Toyota Mottosu "Müşteri Patrondur"
Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, Toyota vizyonu gereği "Müşterilerin Toyota'yı seçmelerinden ötürü mutlu olmasını sağlayan bir şirket" kavramının ana felsefeleri olduğunu da kaydederek "Bizi tercih edenlerin beklentilerini aşacak ürün ve hizmetlerle her zaman o yarışta bir adım önde gitmek için uğraş vermeye devam edeceğiz. 3S Plaza konsepti ile satış, servis ve yedek parça hizmeti veren Toyota bayilerinin mottosu müşterinin kapıdan içeri girdiği andan itibaren patronun o olduğunun tüm çalışanlar tarafından bilinmesidir."diye konuştu.


http://otomobil.haber7.com/otogundem/haber/1005019-toyota-musteri-memnuniyetinde-lider
2013 Avensis 1.6 Elegant Extra

Toyota Club Türkiye

Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« : Mart 22, 2013, 21:47:32 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #1 : Mart 22, 2013, 23:19:43 »
:D Şimdi ne desek ortalık karışacak gibi. Bilgilendirme için sağol varol Abicim.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #2 : Mart 22, 2013, 23:26:22 »
:D Şimdi ne desek ortalık karışacak gibi. Bilgilendirme için sağol varol Abicim.
Valla ne dersen de insanı matador durumuna düşürecek bir konu olmuş sanki biraz.:D
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #3 : Mart 22, 2013, 23:36:51 »
:D Şimdi ne desek ortalık karışacak gibi. Bilgilendirme için sağol varol Abicim.

Valla ne dersen de insanı matador durumuna düşürecek bir konu olmuş sanki biraz.:D

+1


Toyota liderse diğer firmaların müşteri memnuniyetini düşünmek bile istemiyorum . :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '20
  • 13 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #4 : Mart 22, 2013, 23:56:34 »
Duy da inanma:) Gerçi ben Toyota sahibiyken servisten falan bir şikayetim yoktu gayette ilgililerdi. Yalnız her bakımdan sonra genel merkez henüz aramadan önce kendileri arardı, puan vermemi isterdi. 5 puan dersem sıkıntı olmazdı ama 5 demezsem az sonra tekrar arayıp, genel merkez aradığında 5 puan demem için binbir rica etmelerine sinir olurdum.  Ben genel olarak hizmetten memnundum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #5 : Mart 23, 2013, 00:38:16 »
Konuyla ilgisiz mesajlar silinecektir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2012 yaris 1.33 fun multidrive s
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #6 : Mart 23, 2013, 13:56:23 »
bu araştırmayı kimlerle yapıyorlar çok merak ediyorum 5 yıldır kendi belirledikleri kişilere gidiyorlar herhalde internet şikayetle dolu şikayetvar sitesinde birtane yanıtlanmış şikayetleri yok anlayamadım
dünyanın en yüksek tepesinede çıksan oturacağın yer kendi kıçının üzeridir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2012 yaris 1.33 fun multidrive s
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #7 : Mart 23, 2013, 13:59:26 »
Toyota Mottosu "Müşteri Patrondur"
Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, Toyota vizyonu gereği "Müşterilerin Toyota'yı seçmelerinden ötürü mutlu olmasını sağlayan bir şirket" kavramının ana felsefeleri olduğunu da kaydederek "Bizi tercih edenlerin beklentilerini aşacak ürün ve hizmetlerle her zaman o yarışta bir adım önde gitmek için uğraş vermeye devam edeceğiz. 3S Plaza konsepti ile satış, servis ve yedek parça hizmeti veren Toyota bayilerinin mottosu müşterinin kapıdan içeri girdiği andan itibaren patronun o olduğunun tüm çalışanlar tarafından bilinmesidir."diye konuştu

müşteri patrondur diye birde suçu bize atmışlar demekki biz yönetemiyoruz  :alkis:
dünyanın en yüksek tepesinede çıksan oturacağın yer kendi kıçının üzeridir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #9 : Nisan 28, 2013, 20:01:13 »
Simdiye kadar Toyotanin degisik modellerini yillarca kullandik. Cok sukur hep memnun kaldik. AMA servislerle hep basim dertte  :argh: ( Hem Turkiyede hem de Thailandta)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • power of honda
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 26 kere teşekkür etti
  • 121 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #10 : Nisan 28, 2013, 21:04:56 »
kendim çalar kendim oynarım gibi bişey olmuş :)
Can yakıpta kalp kırma ey insanoğlu,seninde gülbenzin solacak birgün...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '03
  • 33 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #11 : Haziran 06, 2013, 17:45:44 »
valla ben hiç memnun degilim servis hizmetinden
2003 CoRoLLa TeRRa 1.6 VVT-İ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #12 : Haziran 06, 2013, 18:33:11 »
Bu ödülü neye göre kime göre seçiyorlar anlamak mümkün değil, geçen yılda doğuş otomotiv :D ödül aldı bu konuda, bu ödülü veren insanlar gerçekten mizahi adamlar heralde. Toyota kulladım servise girdim, vw kullanıyorum servise giriyorum. Ve bu ödüle sadece gülüyorum. Müşteri memnuniyetiyle ödül alacak tek bir yer varsa, Maslak ATATÜRK Oto sanayi sitesidir. Zaten istanbuldaki servislerde spesifik işlerini burda yaptırıyorlar.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #13 : Haziran 20, 2013, 09:42:40 »
sesli gülebilirmiyim  :blink:
"Beni suçlayabilirsiniz, sorun değil: tarih beni aklayacaktır"  Fidel Castro

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota, müşteri memnuniyetinde lider
« Yanıtla #14 : Haziran 20, 2013, 10:04:06 »
ben servisimden memnunum şahsi adıma...ama bu tip anketlere pek inanmam kim neye göre nasıl yapılıyor belli değil...hoş o kadar araba satılıyor illa arızalı olacak servis sorunlu olacak...müşterisi memnun olan olacak memnun olmayuan olacak bunlar yapılan ticaretin cilvesi çoğu meslekde böyledir bu...kimi esnaf vardır müşteri memnuniyetini el üstünde tutar kimi kendi memnuniyetini el üstünde tutar kimisi vardır hem kendini hem müşteriyi memnun etmeye çalışır...