0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
arkadaşlar 2001 model e11 1.4 vvti aracım 200.000 km devirmek üzere. daha önceki sahibinin hangi parçaları değiştirip değiştirmediği, km düşürüp düşürmediğini bilmediğimden dolayı bazı önemli işlemleri yaptırmak istiyorum. triger zinciri ve debriyaj balatası ilk öncelikler. yapmam gereken diğer işlemler ve marka konusunda bana yardımcı olursanız sevinirim.
Zinciri değiştirmenize gerek yok eğerki ses gelmiyorsa. Öncelikle yağ hava polen filtresini kesin değiştirin sonra benzin filtresini de özellikle orjinali ile değiştirin. V kayışını değiştirin. Fren direksiyon hidrolikleri şanzıman yağı ve son olarak soğutma suyunu değiştirdiğinizde hiçbir sorun kalmayacaktır...
Denizli'de özel serviste çalışan bir abime konuyu actim. Neredeyse sizin yazdiklarinizla aynı şeyleri söyledi. Benzin filtresini ve v kayışını 20000 km önce değiştirdim. Zaten her 10000 kmde yağ filtresini değiştiririm. Polen filtresi listeme eklendi. Pazartesi geri kalanları yaptırıp debriyaj balatasini degistirecegim. Birde spor yaylarim takılacak. Aracimi muayeneden sorunsuz geçirdim. Şimdi odullendirme zamanı.
Bence bir ödül daha gelmeli fo araca açık hava filtresi gelirse süper olabilir
yazmayı unuttum açık hava filtresine sahibiz. Birde katalizörü taktirdik orjinal egzos sisteminin yerine komple 48 cm düz boru kıvırtacağız.
KAtalizörü taktınız mı ? 48lik takılacağız zaman mutemelen sökülür öyle değil mi ? Ayrıca filtre olarak ne kullanıyorsunuz ?
mesajınıza geç cevap verdiğim için kusura bakmayın. Aem dry flow filtrem var. Kit halinde. Ancak yer problemi yüzünden mantar filtre kullanmayı düşünüyorum. Egzos için de kat ve orta susturucu olmadan direk kıvrımlı düz boru ve sona orjinal veya fazla ses çıkarmayan son susturucu düşünüyorum.
problem nedir Hasan kardeşim ? mantar filtreyi kesinlikle tavsiye etmiyorum , performans araçlarında çok ie yarıyor sadece sünger olduğu için ama perfomans aracı kullanan biri motorun ömrünü düşünmüyor , sünger filtreler tozu içine azda olsa çeker ve uzun vadede motor zarar görür. bence K&N yada Simota açık hava filtresi alıp K&N fitlre yağı ile yağlayıp kullan AEM Dry Flow da çekiş düşürme sorunu var mesela bir arkadaş şu konuda bahsettmiş okumanı öneririm : http://www.techturkey.com/forum/asiri-besleme/111880-aem-dry-flow-filtre.html
Hasan bey bencede zincir ses yapmıyorsa değiştirmeyin. Check-up ücretsiz bu ara Toyotada gidip ücretsiz check-up yaptırın sorun nedir ne değildir öğrenin. Ama ücretsiz olduğunu vurgulayın.
aem de çekiş vb. sorun yok allaha şükür. bende aem kırmızı filtre var ve problemim yok ancak filtrenin boyutlarından dolayı izolasyon yapamıyorum. tek sıkıntım bu. mantarı tavsiye etmiyorsanız farklı yollara başvurmak lazım.