Gönderen Konu: 2006 corolla rolanti sorunu  (Okunma sayısı 37682 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #20 : Nisan 13, 2013, 01:28:44 »
bugün evin önünde tesadüfen benim aracın aynısı 2006 model benzinli bir toyota sahibiyle tanıştım. bu rolanti sorunundan bahsettim, kendisi de aracı çalıştırdı ve rolantiyi kontrol ettik. ilk çalıştırmada 1800-1900 gibi değerlere ulaştı ve ortalama 10 saniye sonra 800 devire kadar hemen düştü. bende ise 1900-2000 devre çıkıyor 5-6 saniye sonra 1800 e düşüyor sonra tekrar 2100 oluyor ve yaklaşık 2 dakikaya kadar bu şekilde çalışıyor sonra 900-1000 civarına düşüyor. bu rolanti sorununu çözebilecek bir usta tanıyormusunuz avrupa yakasında.
Öncelikle şunu söyleyeyim size akü durumunuz nasıl? Yani eğer akü ömrünü tamamladıysa ilk çalıştırmadada aküyü şarj edeceğinden devrin yüksek olması normal.Kaldıki motorda kullanılan yağdan tutun motorun sıcaklığı bile etkiler rölantiyi.Bir arıza yok bence.Maf sensöründe arıza olsa arıza ışığı yanar,rölanti dengesiz olur stop eder falan.Bence aküyü ve alternatöre bir baktırın tedbir amaçlı yeterli.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #20 : Nisan 13, 2013, 01:28:44 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #21 : Nisan 13, 2013, 12:40:42 »
Öncelikle şunu söyleyeyim size akü durumunuz nasıl? Yani eğer akü ömrünü tamamladıysa ilk çalıştırmadada aküyü şarj edeceğinden devrin yüksek olması normal.Kaldıki motorda kullanılan yağdan tutun motorun sıcaklığı bile etkiler rölantiyi.Bir arıza yok bence.Maf sensöründe arıza olsa arıza ışığı yanar,rölanti dengesiz olur stop eder falan.Bence aküyü ve alternatöre bir baktırın tedbir amaçlı yeterli.
ertan bey akü ışığını kontrol ettiğimde yeşil olduğunu gördüm. yağ olarak 10 gün önce 5-40 castrol edge tam sentetik yağ konuldu. herhangi bir arıza ışığı yanmıyor. ilk çalıştırmada beklemeden kalkışlarda hafif gazda istop ettiği oluyor. ama ısınınca rolantide dengesizlik veya istop etme yok. yakın zamanda da kelebek boğazı temizliği yapıldı. ilk kalkışlarda istop etmemesi için gaza çok fazla yüklenmem gerekiyor bu durumu görenlerde acemi şöför zannediyor bizi resmen.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #22 : Nisan 13, 2013, 12:53:10 »
ertan bey akü ışığını kontrol ettiğimde yeşil olduğunu gördüm. yağ olarak 10 gün önce 5-40 castrol edge tam sentetik yağ konuldu. herhangi bir arıza ışığı yanmıyor. ilk çalıştırmada beklemeden kalkışlarda hafif gazda istop ettiği oluyor. ama ısınınca rolantide dengesizlik veya istop etme yok. yakın zamanda da kelebek boğazı temizliği yapıldı. ilk kalkışlarda istop etmemesi için gaza çok fazla yüklenmem gerekiyor bu durumu görenlerde acemi şöför zannediyor bizi resmen.
Şimdi size şöyle diyeyim benimde ne zaman baksam akünün üstündeki durum yeşil idi ancak birgün ayarları sıfırlanmıştı ve yine tek marşda çalıştı.Ben şüphelendim ve aküyü değiştirdim.Şöyle bir durum var akü şarj durumunu gösteriyor o ve hassas değil.Yani o an şarjlı ancak atıyorum 5 dk aküden voltaj çektiğinde küt diye gidiyor.Eğer hiç akü değişmedi ise mutlaka değiştirin.Birde sizin araçta tüp var ve bu da sistemi etkiliyor.Yani aracınızdaki akü standart sisteme göre ayarlanıyor,sizin sonradan eklediğiniz her şey ekstra yük olarak geliyor.Atıyorum standart araç ilk marşta 12v akım çekiyorsa,tüplü araç 15 v çeker.Yani o değer daha yüksek olur.Birde benzinli hemen çalışırken tüplüde 2 marş yaparsanız iyice fazla voltaj sonra araç çalışırkende harcananın şarj olması lazım.Normalde 1200 devir ilk marşta çalışan aracın aküsüne ve o anki kullanıma yetiyorken sizde belki 2000 devir yetecek.Tabi sürekli şarj-deşarj oranı fazla olacağından tüplü araçta akü daha çabuk iflas eder.Şuanda özetle sıkıntınız akü gibi görünüyor.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #23 : Nisan 13, 2013, 22:20:46 »
Şimdi size şöyle diyeyim benimde ne zaman baksam akünün üstündeki durum yeşil idi ancak birgün ayarları sıfırlanmıştı ve yine tek marşda çalıştı.Ben şüphelendim ve aküyü değiştirdim.Şöyle bir durum var akü şarj durumunu gösteriyor o ve hassas değil.Yani o an şarjlı ancak atıyorum 5 dk aküden voltaj çektiğinde küt diye gidiyor.Eğer hiç akü değişmedi ise mutlaka değiştirin.Birde sizin araçta tüp var ve bu da sistemi etkiliyor.Yani aracınızdaki akü standart sisteme göre ayarlanıyor,sizin sonradan eklediğiniz her şey ekstra yük olarak geliyor.Atıyorum standart araç ilk marşta 12v akım çekiyorsa,tüplü araç 15 v çeker.Yani o değer daha yüksek olur.Birde benzinli hemen çalışırken tüplüde 2 marş yaparsanız iyice fazla voltaj sonra araç çalışırkende harcananın şarj olması lazım.Normalde 1200 devir ilk marşta çalışan aracın aküsüne ve o anki kullanıma yetiyorken sizde belki 2000 devir yetecek.Tabi sürekli şarj-deşarj oranı fazla olacağından tüplü araçta akü daha çabuk iflas eder.Şuanda özetle sıkıntınız akü gibi görünüyor.
ertan bey araç tüplü değil. bugün güngören deki toyotatronik servisine gittim, mithat ustayla tanıştım. gerçekten donanımlı bir yer. bundan sonra bakımları da burada yaptırmaya karar verdim. yalnız yeri bulması bir hayli zor. velhasıl bunların rolantisi böyle dendi ama yine de bilgisayarla bağlanıp t1 t2 diye değerleri yeniden düzenlendi. bir süre kullanıp kontrol etmem istendi. bir süre kullanıp sonucu tekrar buraya yazarım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #24 : Nisan 13, 2013, 22:24:18 »
ertan bey araç tüplü değil. bugün güngören deki toyotatronik servisine gittim, mithat ustayla tanıştım. gerçekten donanımlı bir yer. bundan sonra bakımları da burada yaptırmaya karar verdim. yalnız yeri bulması bir hayli zor. velhasıl bunların rolantisi böyle dendi ama yine de bilgisayarla bağlanıp t1 t2 diye değerleri yeniden düzenlendi. bir süre kullanıp kontrol etmem istendi. bir süre kullanıp sonucu tekrar buraya yazarım.
Üzülerek söylüyorum ama bir süre sonra yapılan ayarı araç sıfırlıyor. :islik:
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #25 : Nisan 17, 2013, 02:25:11 »
Üzülerek söylüyorum ama bir süre sonra yapılan ayarı araç sıfırlıyor. :islik:
boşuna uğraştık yani ertan bey. bir süre sonra dediğiniz ne kadarlık bir süre acaba.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Wolverine
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '07
  • 13 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #26 : Nisan 27, 2013, 19:42:16 »
2007 terra var bende de. bende rahatsızım bu durumdan. özel serviste arkadaş baktı. kelebek ve diğer temizlenmesi gereken yerler temizlendi. araba düzeldi. 5 km sonra tekrar aynı duruma döndü. yani arkadaşların dediği gibi. kelebek falan temzliğini yaptırın ve toyotanızın tadını çıkarın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #27 : Nisan 27, 2013, 20:15:26 »
arkadaşlar bendede corolla 2006 hb var aynı sorun rölantide titreme yapıyor ben artık bunun bir çözümü olmadığına inandım malesef huzursuzluk verici bir durum ama yapacak birşeyde yok heralde çözüm bulan varsa ne olur bizimle paylaşsın çok sevinirim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #28 : Nisan 28, 2013, 18:56:31 »
arkadaşlar herkese merhaba.yazılanları şöyle bir inceledim de.benim 3.5 yıl önce yaşadığım bütün sorunları yaşıyorsunuz.yazılanların hepsini okumadım ama size kesin ve doğru bilgi vereceğimi deneyimlerime istinaden söyleyebilirim.bende 2006 corolla hb var.3.5 yıl önce lpg taktırdım ve rölantide titreme sorunuyla karşılaştım.gitmediğim yetkili servis, özel servis ve yetkili lpg servisi kalmadı.hatta lpg servisine mail attım.adamlar saolsun .bana yakın bir lpg servisine teknik eleman göndererek montajı kontrol etti ve hiç bir sıkıntı bulamadı.yani arkadaşların da bahsettiği gibi toyota yakıt tasarrufu sağlamak için rölantiyi düşük tutan bir yazılım kullanıyor.bizlerde araca lpg gibi benzine göre daha kuru oılan bir yakıt kullanınca bu titreme hissedilir ve rahatsız eder bir hale geliyor. aslında arcınızın hiçbir sorunu yok.zaten 3.5 yıl sonra duyarsız hale geliyorsunuz.bunun dışında araçadaki ufak rölanti oynamalarınıda kısa süreli kesebilirsiniz.ama tamaemen ortadan kaldıramazsınız.eğer lpgli arcınızda rölanti oynamaları çok fazlaysa yani sıfıra kadar stop etmeden düşüp tekrar 1300 1400 lere kadar çıkıyorsa aracınızın %99 ihtimalle subapları yanmıştır.lpgli toyotalarda kronik lpg problemidir.lpg farklı markalarda farklı problemlere yolaçıyor.opelde egr valfi. volsvagen ve renoda bobin yakma vb. ben aracımı 2 gün önce ustadan teslim aldım.subaplar değişti.toyotronic'e (kesinlikle tavsiye ederim) yaptırdım taksitli fiyatı 1250 tl tuttu.içinde v kayışıda var.subap probleminin diğer göstergeleri, performans düşüklüğü, egsozdan kesik kesik ses ve duman gelmesi rolanti bozukluğu vb.
  yardımcı olabildiysem ne mutlu .herkese iyi günler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #29 : Nisan 28, 2013, 22:41:07 »
güven bey duyarlılığınıza teşekkürler bende 4 ay önce subapları 1200 tl ye değiştirdim samsun uzmanlar özel serviste, rölanti motor sıcakken ışıklarda falan durduğumda benzinde 600-620-650 arası benzinde çok aşırı titreme yok ama lpg de daha belirgin ama her ikisindede titremeyi direksiyondan hissediyorum uzmanlar servisine götürdüm incelediler hiçbir sorun olmadığını söylediler subapları değişmemin sebebi araç egzoz muayenesinden geçmemişti fakir karışım vardı subapları değişince geçti, beni üzen bu rölantideki titreme, kelebek ve maf sensörünü temizlettim ama biraz baştan savma yaptılar gibime geldi ,tekrar yaptırsammı acaba ama anladımki bu bizde tamamen halledilen bir durum değil karakteristik herhalde üzülüyorum ama yapacakta fazla bir şey yok herhalde araçta istop falan söz konusu değil sevgiler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #30 : Nisan 28, 2013, 23:57:23 »
ben şimdiye kadar kaç defa temizlettim hatırlamıyorum bile.bence hiç faydası yok.söktürüp temizlettsen bile sonuç hiç değşmiyo.uğraşamaya değmeyecek bi sorun kısacası.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Wolverine
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '07
  • 13 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #31 : Mayıs 05, 2013, 02:25:50 »
arkadaşlar forumu okudum. bu konuda sıkıntıda olan çok arkadaş gördüm. benim arabamda da var aynı sorun. ben fazla takmadım kafama normal dedim. sonra araba çok fazla titremeye başladı. bende gözle bir kontrol edeyim. dedim. maf sensöründen sonra hava akışının sağlandığı yerde bir delik açılmış ve oraya lpgnin enjektörlerine hava gönderen bir hortum var. benim araçta o hortum yıpranmış değiştireyim belki değişir dedim ama araç daha da kötü oldu. araba yürürken boşa aldığımda ibre sıfıra düşüyor. motor istop etmiyor ama bildiğiniz sıfıra düşüyor. araba sabitken 450 lere düşüyor ve tekrar 850-950 lere geliyor. bunu sık aralıklarla yapıyor. şimdi ben bunu kafaya taktım. bu kesinlikle toytanın bir sorunu. ve servisteki ustam lpg'den kaynaklandığını söylüyor. lpg ile benzin aynı seviyede yanmadığı için zamanla beyin karışıyor. ancak sorun beyinden değil. benim tahminim maf sensör, subap ve bujilerde kaynaklanıyor. gerekirse hepsini tektek deneyip sonuçları buraya yazacağım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #32 : Mayıs 05, 2013, 04:15:13 »
Şu forumda rölanti üzerine konuşulan konular tolansa 4 cilt kitap çıkar.

Abilerim bakın bu araçlardaki rölanti olayı normal titremeside normal. Yazılım attırmayla dışarıda kalibrasyon yaptırmayla onunla bununla yapılan birşeyi yok çünkü motor herşeyi kendi ayarlıyor. Siz rölantisiyle oynayıp ışıklarda az yaksın diye 500 devire düşürtün 10 dakika sonra o motor yine onu 600-700 arasına çekecektir. Ayrıca titremesinin sebebi motor kulağı yok orası burası değil. Sebep en sarsıntılı çalışan motorlar sıralı tip silindir olan motorlardır. En az sarsıntı boxer tip motordadır. V motor tipi sıralı silindir şeklinde yani bizim araçlarımızdaki motorlara göre dahada az sarsıntılıdır. Bu titreşim olayını ne yapsanızda çözemezsiniz ancak ışıklarda beklerken titreşim canınızı sıkıyorsa parkları açın devir yükseleceği için motor devir yükseltip titreşimi kesecektir. Ayrıca rölantide 2 silindiri durdurması olayına şaşırdım hiç duymadım ama ilginçmiş gerçekten.

Ayrıca rölantinizde hafif bir gezinme varsa sebebi maf sensörünün kirliliğidir temizlenince sabitlenir. (örnek olarak söylüyorum 600 ile 625 arası ufak ufak oynuyorsa temizleyince 600de çakılı sabit durur.)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #33 : Mayıs 05, 2013, 18:59:00 »
Bu arada hep gözden kaçan ya da önemsenmeyen bir durum. LPG taktırdıktan sonra araca LPG ile birlikte yeni filtreler ekleniyor. Benim önceki aracımda da BRC marka lpg vardı ve 30 000 civarında filtreleri değiştirtmiştim. Normalde 10 000'de 1 diyorlar ancak gaz iyi ise sıkıntı olmuyor. Katkılı yakıt kullanmanın anlamının olmadığını söyledi ustalar.Sebebi ise bu filtrelermiş. Ben katkısız kullandığım için filtreler çok kötü durumda değildi. Başka bir arkadaşım ise kendisinden çıkan filtrelerin resmen eridiğini söylemişti. Belki eskiyen filtrelerden kaynaklanan farklı bir durum da söz konusu olabilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '04
  • 7 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #34 : Mayıs 05, 2013, 21:19:07 »
benim araçtada vardı titreme ışıklarda beklerken acayip hissediliyordu farlar açık olduğu halde, yağ-yağ filtresi-hava filtresi-polen filtresi değişiminden sonra neredeyse bitti diyebilirim.
1996 Corolla gli-2001 Peugeot 206-2005 Corolla terra- 2004  Chevrolet Lacetti

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #35 : Mayıs 05, 2013, 23:25:45 »
arkadaşlar, evlatlar size bir sır vereyim, arabanızın aküsünün - eksi kutbunu sökün yarım saat bekledikten sonra tekrar yerine takın eğer düzelirse ne ala düzelmezse karıştırtmayın. bu şekilde ecu yu resetlemiş olacaksınız. bu arabalarda motorla ilgili herhangi bir soketi, akünün eksi kutbunu sökmeden çıkarırsanız bu rölanti gezinmesi kesinlikle oluyor.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Wolverine
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '07
  • 13 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #36 : Mayıs 06, 2013, 18:05:59 »
Abi ben dediğini yaptım araba daha iyi şuanda. bende bir video çektim diğer arkadaşlara nazaran benim arabamın durumu nasıl diye. Arkadaşlar video hakkında yorumlarınızı alabilir miyim. normal mi anormal mi?

Corolla e12 Rölanti sorunu

Corolla rölanti sorunu

yüksek gaz dışında gaz pedaline dokunmadım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 350
  • Model Yılı: '21
  • 21 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #37 : Mayıs 24, 2013, 09:32:05 »
iyi gunler arkadaşlar bende 2003 model corolla var 4-5 gundur motor soğukken rolantide soyle bır sorunum var ; tıtresım vardı arabada lakın oyle cokda rahatsız edıcı değildi lakın arabanın motoru soğukken bu tıtresım rolantı devrının alçalıp yukselmesı rahatsız edıcı boyuta ulaştı hatta arabanın harareti normal duzeye gelınceye kadar sehır ıcınde gaza bastığımda sankı araba boğuluyormuscasına gaz yememe durumu oluyor yalnız arabayı benzıne gecırdığımde kesınlıkle bu sorunu yasamıyorum,aracı gazda ıken 20 dakıka sureklı kullandıksan sonra normal calısmasına geri donuyor bır problem kalmıyor .arabaya lpg taktıralı 8 ay falan oldu lpgnın markası zavoli yakıtıda sureklı aynı ıstasyondan aygaz alıyorum.lpg yı taktırdığım yere gıttım bujı kaplolarına bır baktır dedı lakın bu cevap acıkcası benı tatmın etmedı sızlerın goruslerı nedır acaba oğrenebılırmıyım.ilginize tesekkur ederımm.
03'Corolla Sol Manuel       41500-261000
19' Corolla Vision Mds       0-....
21' Corolla Dream Hybrid  0-....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #38 : Mayıs 29, 2013, 11:17:42 »
Boğaz kelebeği ve hava akış metreyi temizletin veya temizleyin.
Benzinle kullanırken hiç sorun yoksa sorun %100 LPG sistemindedir.LPG filtreleri tıkanmış olabilir.
Araç kaç km'dir lpg'li, daha önce lpg kullanılmış mı ? Montajda eski filtre takmış olabilirler mi ?

( LPG'li araçta benzin deponuzu çeyrekten aşağı düşürmeyin yoksa yakıt sistemi zarar görür )
''Düşmanlarımız önce subayları öldürür''

Mustafa Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: 2006 corolla rolanti sorunu
« Yanıtla #39 : Mayıs 30, 2013, 12:50:36 »
( LPG'li araçta benzin deponuzu çeyrekten aşağı düşürmeyin yoksa yakıt sistemi zarar görür )

Bunu ilk lpg taktırdığımda usta da bana söylemişti ve genellikle yarım depoya yakın benzinim olur, ancak bunun teknik açıklamasını bilen açıklayabilir mi?