Gönderen Konu: Triger kayışı koptu, sonrasında olanlar...  (Okunma sayısı 14822 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 5 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Triger kayışı koptu, sonrasında olanlar...
« Yanıtla #20 : Mart 02, 2013, 00:44:23 »
Motoru açmadığımız için malesef bilmiyoruz. Ancak söyenenlerin yanı sıra özellikle sizlerin yazdığı bu iki alıntı üzerinde daha çok yoğunlaştım zira şu anda araçta yaşadıklarım bunlar; Vuruntulu çalışması, seste değişiklik ve titreşim... Bunlardan bahsetmişsiniz sebepleriyle beraber.

Dün egzozun önüne geçip dumanı takip ettim, bana da sanki 4de 1 duman boşluğu var gibi geldi  ;) Herneyse 3 silindir işlev görüyormuş gibi hissediyorum yani :)

Enteresandır bunları ustaya da anlattım, sanki uçak motorundan bahsediyormuşum gibi şaşırdı olmaması gerekir gibisinden tepki verdi  |-\

 !!! !!! Bu noktada şöyle bir soru sorabilirim: Şayet 3 silindirle araç yürüyebiliyorsa ve benim aracımdaki durum (muhtemelen) bu ise, baktırana kadar yapacağım yol (yaklaşık 2 hafta= yaklaşık 400km) mevcut durum motorda hasar yapar mı? Ne kadar yapar? Bu söyledikleriniz olası ise muhtemel masraf yaklaşık ne olabilir?

Ayrıca uzun süre satmayı düşünmüyorum, bu hali ile beni hala çok etkiliyor, tabi yürüdüğü sürece  :-[
(Şunu belirtmeliyim ki bu foruma katıldığım için çok memnunum, çok düzeyli ve yardımcı bilgiler ediniyorum.)

varsayalım ki problem ölü silindir; valla masrafı bilemem ölü silindir durumuna kompresyon oluşmamasının yanı sıra distrübitör ya da buji sorunu da sebep olabilir..ölü silindirin sebebinin ne olduğuna bağlı olarak hasar değişir.. 400 km 3 silindirle gitmek illaki zarar verir ama 86'lık bi canavar bence üstesinden gelir :)
2012 Auris 1.33 Comfort Beyaz

Toyota Club Türkiye

Ynt: Triger kayışı koptu, sonrasında olanlar...
« Yanıtla #20 : Mart 02, 2013, 00:44:23 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Triger kayışı koptu, sonrasında olanlar...
« Yanıtla #21 : Mart 02, 2013, 01:15:59 »
Enteresandır bunları ustaya da anlattım, sanki uçak motorundan bahsediyormuşum gibi şaşırdı olmaması gerekir gibisinden tepki verdi  |-\

 !!! !!! Bu noktada şöyle bir soru sorabilirim: Şayet 3 silindirle araç yürüyebiliyorsa ve benim aracımdaki durum (muhtemelen) bu ise, baktırana kadar yapacağım yol (yaklaşık 2 hafta= yaklaşık 400km) mevcut durum motorda hasar yapar mı? Ne kadar yapar? Bu söyledikleriniz olası ise muhtemel masraf yaklaşık ne olabilir?

Ayrıca uzun süre satmayı düşünmüyorum, bu hali ile beni hala çok etkiliyor, tabi yürüdüğü sürece  :-[
(Şunu belirtmeliyim ki bu foruma katıldığım için çok memnunum, çok düzeyli ve yardımcı bilgiler ediniyorum.)

Bizim ustalarımız sağolsunlar öyleler, işlerine gelmeyen birşey sorduğunuz zaman Japonya tarihini sormuşsunuz gibi davranıyorlar.

Anlattıklarınıza göre araç 400km yürüyemeyecek durumda değil ancak ne olabileceğini kimse buradan tahmin edemez, şu acı bir gerçek durumu en vahim haliyle düşünmesek bile, ortaya iyi bir iş çıkarılmasını istiyorsanız iki bin lira civarında masrafı gözden çıkarmanız gerekli.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Sakin OL..
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Triger kayışı koptu, sonrasında olanlar...
« Yanıtla #22 : Haziran 27, 2013, 11:08:53 »
Kardesim Gecmis olsun.. Bir Kac Seyde Ben Söyleyim..1. Takan Usta Triqeri Takarken (Usta Dilinde) Sente Atlak Takmis Olabilir..2. Aracin Motor Takozlari Bozuk Olabilir..3.Kayis Kopma Sonucu Silindir Kapaktaki Sibap Takimlarini Bükmüs Olabilir..Baska Seyden Olacaqini Zannetmiyorum..