0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
aurisler için eibach 3 cm üretim var bende onu kullanıyorum çok memnunum ama 17 jant şart
önemli olan lastik çapının büyümemesidir. jant büyüdükçe lastiğin yanak ölçüsü küçülür taban ölçüsü büyür mantık böyledir.http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=4008.0
aracınızın kullanım kitapçığına bakınız. benim aracımın orjinal ölçüleri 215/55/17. kullanım kitapçığında 18 jant takılabilinir denmiş ve lastik ölçüleri ise 225/45/18 olarak verilmiş ayrıca 'et' ölçüleride mevcut. fabrika verilerini dikkate alarak ölçülere yakın bir şekilde uygularsanız problem yaşamazsınız. ölçülerin dışına çıkarsanız sadece yakıt tasarrufunu arttırırsınız. jantın orjinal olmasıda sizin için artı olacaktır. replica jantlar orjinallere göre ağır olduğundan performansınız bir miktar düşer.
ayrıca 1600cc 2013 makyajlı avensislerin lastik ölçüleri 205/60/16 olmuş. sadece premium seçeneklerinde 215/55/17 var. ayrıca bu araca 18 jantta takılıp 225/45/18 ölçülerindede kullanım imkanı var. önemli olan lastik çapının büyümemesidir. jant büyüdükçe lastiğin yanak ölçüsü küçülür taban ölçüsü büyür mantık böyledir.ayrıca ölçüm yapabileceğiniz sitelerde mevcuttur. değiştirmek istediğiniz ölçüler orjinal ebatlara göre '%1' i geçmeyecek şekilde olmalıdır. linkleride veriyorum.http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=4008.0
Merhaba, bu durumda esneme, konfor düsecektir, lastik bir nevi amörtisör görevi görüyor,
tabiki yürüyen aksama daha çok iş düşer ama dikkatli kullanımda (çukurlara düşmemek, kasislerde yavaş geçmek vs.) sorun olacağını sanmıyorum. yürüyen aksamın ömrü bir miktar azalabilir tabiki.seat club'ta görmüştüm leon'un sert amortisörlerinden şikayet eden orta yaştaki sürücüler 16 jantlarını söküp 15 jant takarak lastik yanaklarını büyütüp konforu arttırmaya çalışıyorlardı