0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhaba,Bir kaç aklıma takılan soru var.HKS OGS den iyimi kötümü ? Yeni arac alan birisi OGS mi almalı HGS mi almalı ? Neden ?
Teşekkürler arkadaşlar.. Sağolun.HGS ağır basıyor bu durumda. Peki gişeler ne durumda.? Sene sonu OGS gişelerinden de HGS kullananlar gecebilecek deniyordu. bu aktif hale geldimi ?
Bir çok yerde Aktif ben bir kaç kez görmüştüm zamanla bütün olacaktır diye düşünüyorum, en azından trafik olmayacak.
2 ay icerisinde iptal ettirecegim.. O zamana kadar OGS-HGS ortak gişeye gecer kanaatindeyim tüm yurtta.
Ayneen katılıyorum abi, OGS deki bakiyeyi nakit olarak 1 ay sonra alabiliyorsun bilgin olsun.
........İş bankası kredi karti ve is bankasının ogs cihazını kullanıyorum. Kartı iptal ettirecegim. OGS de iptal olacakmiş. Baska bir banka kartı ile otomatik odeme talimati veremiyormusum. ....
Bu da bankanın içgüzarlığı.Ben ogs'yi Ziraat bankasından almıştım, ama tanımlı kredi kartı YKB.İsteseler yaparlar aslında.
ogs kalmıcak diye biliyorum geçiş ücreti ikisinde de aynı sadece depozito farkı var ogs 70 tl hgs 5 tl
Madem işletmeciliği devredeceksin niye kendin bir sistem çıkartıp apar topar piyasaya sürüyorsun diye sorasım geliyor.İşletmeciliği yapacak adam belki daha gelişmiş bir sistem kuracaktı. Belki bunu ücretsiz dağıtacaktı. Kampanya yapacaktı. Ama işi PTTye vermeyeceği kesindi. İhaleye giren her birleşkenin kendi bankası var. Şimdiye bıraksalardı işletmeci PTTye verir miydiki bu işi YKB dururken....
Hertürlü fuzuli konu açılır