Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
Aralık 08, 2025, 03:48:21
Lütfen
BÜYÜK HARF
kullanmayalım!
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toyota Club Türkiye
»
Sosyal
»
Sohbet - Otomobil
»
Konu:
allahım birdaha ziebarta düşürmesin
Yazdır
Sayfa: [
1
]
2
Gönderen
Konu: allahım birdaha ziebarta düşürmesin (Okunma sayısı 5781 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
みにかー
Araç: Yaris
Kan Grubu: ---
1 kere teşekkür edildi
allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
:
Haziran 26, 2008, 13:24:46 »
sıfır kilometre aracımı mahfettiler.film çekerken camımı dışarıdan maket bıçağıyla zedelediler, cam filmlerimin köşelerinde hava kabarcıkları bıraktılar birşey demedim.telafi olur dedim,önemli olmadığını düşündüm.koruma yaptıktan 1 ay sonra su lekelerinden dolayı tekrar götürdüm.aracımı 2 saat sonra almam gerekirken beni arayıp 2 saat daha işin uzadığını söylediler.iyi niyetle karşıladım.arabamı aldığımda ön tamponda 40 cm genişliğindeki onarım rezaletini farkettim.kormayı yenilerken boyayı mı attırdılar yoksa çarptılar mı bilmiyorum.hemen volkswagen servisine uğradım.kaportacıların hepsi işlem yapıldığını onayladılar.arabanın burnunu resmen boyamışlar vernik atmışlar.işçiliğin nekadar kötü olduğunu tahmin bile demezsiniz.bant çekilip işlem yapıldıktan sonra bantı çıkarmışlar çizgi şeklide onarım ve onarımsız bölge farkı okadar bariz hale gelmişki.hatta farada sıçramış(artık vernikmi atılmış bilmiyorum farda geçmeyen lekeler oluşmuş.birde bana bağırıp çağırdılar bu far değişecek değince.önüme gelen her kuruma şikayet edeceğim.sonuna kadar gideceğim.türkiyede müşteri neden savunulmaz.arabanıza aman dikkat edin.kafayı yemek üzereyim.40.000 ytl verip bir hevesle araba alıyorsunuz.ben çarpsam gücüme gitmez ama 600 ytl verip bu hale düşmek enayilikten başke nedir?aman dostlar ben yandım siz yanmayın.
Kayıtlı
Toyota Club Türkiye
allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
:
Haziran 26, 2008, 13:24:46 »
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
2 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #1 :
Haziran 26, 2008, 13:37:37 »
Geçmiş olsun. Lüzumsuz ve sorumsuz insanlar her tarafta karşımıza çıkıyor. İnternette şikayet sitelerine de yaz
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
"Bilgi Paylaşıldıkça Artar"
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: B+
Kilometre: 60000
Model Yılı: '14
134 kere teşekkür etti
434 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #2 :
Haziran 26, 2008, 13:41:11 »
Geçmiş olsun arkadaşım. Peki bu tür firmaların yaptıkları iş garantili değil mi ? Aracınız sıfır kasko vardır büyük bir ihtimalle. Kasko bu bedelleri karşılamazmı ki ? Yanlış anlamayın firmayı temize çıkartmaya çalışmıyorum sadece bu durumları düzeltebilmeniz açısından söyledim. Yada tüketici hakları başkanlıkları var oralara şikyet ederek aracınızda oluşan zararın tanzimini isteyebilirsiniz.
Saygılar...
Kayıtlı
1998 Toyota Corolla 1.3 XL StationWagon 12V 2007-2020
2014 Nissan Qashqai 1.2 DıG-T 2020 -
(Gizli Üye)
ゴールドメンバ
Kişiselleştirmeyelim :)
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
Kilometre: 150
Model Yılı: '21
119 kere teşekkür etti
206 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #3 :
Haziran 26, 2008, 13:43:59 »
Sorumsuzluk bu durum için basit bir ifade olur bence. Ben daha iyi şeyler söylerdim ama adminler kızar şimdi. Bence hakkını ara ve en azından verdiğin parayı geri al.
Kayıtlı
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
みにかー
Araç: Yaris
Kan Grubu: ---
1 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #4 :
Haziran 26, 2008, 13:56:16 »
dostlar yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.kaskom var ama neden bu adamların yaptığı hatanın bedelini ben çekeyimki.kaskomun hasarsızlığı delinecek eğer kasko üzerinden işlem yaparsam.şuan ziebart istanbul bölgeyi aradım.bu işlerden sorumlu reha isimli birisinin telefonunu verdiler.sinirlenip haksız pozisyona düşmemek için sakinleşmeye çalışıyorum.lanet olsun bu firmaların bizi sömürmesine yandaş olan zihniyete.aman dostlar ziebart dedik arabayı teslim ettik bu haldeyim.bu saatten sonra orjinal boyam zarar gördükten sonra dünyaları verselerde boş.onlara en büyük zararı yine müşteriler verecektir.gençlik işte,gitseydim paşa paşa kaportacıma yaptırsaydım 100 ytl ye bi boya bakımı ne başım ağrırdı nede kesem.işi gücü bırakıp malımı yıkımcılardan korumaya çalışıyorum.yurdışında ziebart böyle birşey yapsa arabanıza ve size 1 yıl çocukları gibi ilgi gösterirler.sanırım biz başka birşeyiz.işimi gücümü aksatıp uğraşacağım bunlarla.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
2 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #5 :
Haziran 26, 2008, 13:59:54 »
Aslında böyle durumlarda uğraşmadığımız için bunlar bu kadar gevşek
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
2 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #6 :
Haziran 26, 2008, 14:01:07 »
Bende Koysepete den hızlı gönderi özellikli teyp aldım tam 10 gündür kargoya verilmesini bekliyorum Allah'tan hızlı gönder özelliği varmış bugün vereceklermiş hala bekliyorum
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
みにかー
Araç: Yaris
Kan Grubu: ---
1 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #7 :
Haziran 26, 2008, 14:06:15 »
kimbilir kaçkişinin başına geliyorda farkına varmadan kullanıyorlar arabalarını.otoparkta arabaya çarpıp kaçmak bile daha asilce olur bunun yanında.dostum allah aşkına bir düşünün hayatta kaç defa müşteri olarak maruz kaldığınız haksızlıkları tacizleri.umarım işin sorunsuz hallolur.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
2 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #8 :
Haziran 26, 2008, 14:10:28 »
Bi de ben Eylül ayında buradaki İstikbal bayinde olmuştu (Erzurum). müşteri hizmetleri cart curt 63 YTL telefon parası verdim. yazın evlendim buraya evin mobilyasını sipariş ettim. Erzuruma geldiğim gün eşyalar gelecekti güyaa geldim 15 gün eşyasız evde yerde yattım. eşyalar parça parça üç hafta da geldi.
Daha yazsam neler neler Beyaz eşyaya hiç girmeyim
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #9 :
Haziran 26, 2008, 14:11:05 »
İşini sevmeden yapan bu tür insanları iyi tespit etmeli.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
3 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #10 :
Haziran 26, 2008, 14:12:55 »
Burak bey,
Önce geçmiş olsun.Anlattıklarınıza göre arabanıza sizin onayınız dışında işlem yapılmış.Ve sizden gizlenmeye çalışılmış ama başarılı olamamış.Bu gibi durumlarda bence boşver demeyin.Herkes boşver derse, böyle sorumsuz firmalar çığ gibi büyür.Zararı da bize olur.Bizde adalet biraz gecikmelidir.Olsun, siz hakkınızı arayın.
Kayıtlı
98 Corolla 1.6 GLI Special
Düşüncelerle karşılaşınca,zayıflar korkar,aptallar karşı gelir,akıllılar karar verir,ustalar da yönetir.
''Mme Jeanne Roland''
(Gizli Üye)
Eski Toprak Toyotacı
Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
Araç: ---
Kan Grubu: B+
17 kere teşekkür etti
41 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #11 :
Haziran 26, 2008, 14:21:57 »
Geçmiş olsun Burak Bey, öyle bir devirde yaşıyoruz ki insan kime güveneceğini şaşırıyor. Ekonomi daraldıkça iş ahlakı da gittikçe bozuluyor maalesef. Eğer ilişkiniz iyiyse bence kasko yaptırdığınız sigorta şirketiyle bir görüşün. Tabi ki bireysel olarak hakkınızı arayabilirsiniz fakat şartlar dahilinde sigorta şirketinizin kurumsal kimliğiyle bu işin peşine düşerseniz daha etkili sonuç elde edebilirsiniz. Sonuçta siz bir beyanda bulunacaksınız ve zararınızın tazmin edilmesini isteyeceksiniz. Sigorta şirketiniz de beyanınıza istinaden Ziebart'a rücu edecektir. Bildiğim kadarıyla bu tür işyerlerinde meydana gelebilecek kaza ve hasarlar için işyeri sigortası yapılması mecburidir. Sigorta şirketinin belki bu sigorta kapsamında parayı tahsil etme imkanı olabilir. Umarım aracınızı Ziebart'a teslim ettiğinize dair bir belge ya da hizmet aldığınıza dair bir faturanız vardır.
Kayıtlı
Folgsamkeit macht frei...
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
みにかー
Araç: Yaris
Kan Grubu: ---
1 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #12 :
Haziran 26, 2008, 14:25:24 »
ah dostlar ah.şuan işim dolayısıyla telefondan yönlendiriyorum kardeşimi.toyota servisi işi çözmek için gayretliymiş.bende işimi bitirip gideceğim.bu ziebartı yere göğe yazacağım.sizinde öyledir eminim ama çok şükür otomobil sektöründe çevremiz var.bu olayları herkese anlatıyorum.hukuk yolu bahsettiğiniz gibi ağır işliyor ama umrumdada değil.avukatlarla dolu bir ailem var.benim canım yandı halledeceğim inşallah ama daha kaç kişi madurdur sizce.asla kişisel düşünen bir insan olmadım olamamda.bu durum birşekilde düzelecek.bireysel çabalarımızla emin olun bünyamin beyin sorunu gibi birçok farklı alandaki sorunlarda çözülebilir.lütfen daha bilinçli müşteriler olalım.yanımda olan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
みにかー
Araç: Yaris
Kan Grubu: ---
1 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #13 :
Haziran 26, 2008, 14:26:38 »
hakkı bey fikrinizi değerlendireceğim.teşekkür ederim.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
2 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #14 :
Haziran 26, 2008, 14:33:15 »
Ben teşekkür ederim inşallah işiniz hallolur. emsal olay olunca boşvermişlik yapmaz hiçbir firma. Sorununuzun çözülmesi dileklerimle
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Fanatik Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: B+
2 kere teşekkür etti
2 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #15 :
Haziran 26, 2008, 15:33:35 »
Geçmiş olsun demek çok yüzeysel kalıyor benim için, bana kalırsa tanıdık bir avukat bulup firmaya dava açın.! Bu kadar saçma birşeyi sanayideki aksesuarcılar bile yapmaz. Tamam sonuçta arabadır kazada olmuş olabilir, biri çıkarken vurmuşda olabilir ama sahibinden habersiz boya atmalar,vernikle gizlemeye çalışmalar...Yada tepkisiz kalıp bir başkasının başına gelmesini bekleyeceğiz.
Kayıtlı
İnsanın en büyük hatası sevmek değil, Sevmeye layık olmayan birinden sevilmeyi beklemektir !
[paul auster]
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
1 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #16 :
Haziran 29, 2008, 02:08:58 »
..gerçekten geçmiş olsun.durum anlattığınız kadar ciddiyse bence geç kalmadan hukuki yönden hakkınızı hemen arayın.buna benzer bir durum olmasada bende bir haksızlığa (çifte standarda) maruz kaldım fakat yılmadan ve usanmadan gereken mercileri aramam sonucu vermiş olduğum savaşın galibi oldum çok şükür.ve öğrendimki ağlamayan bebeğe hakkı olan süt bile verilmiyor ne yazıkki.bu gün size yapılan bu terbiyesizlik yarın bir başkasınada yapılmaması için elinizden geleni ardınıza koymayın ki bu çark sağlıklı bir şekilde işleyebilsin.tepkinizi gösterin derim.tekrar geçmiş olsun...
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
みにかー
Araç: Yaris
Kan Grubu: ---
1 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #17 :
Haziran 29, 2008, 14:24:41 »
arkadaşlar selam.ziebart saygısız tavırlarını sürdürmekte devam ediyor.toyota servisini araya sokunca sağolsunlar duruma müdehale ettiler.durumu toyota servisi olarak kendilerinin düzelteceğini söylediler.üstelik toyota servis elemanları durumu görünce kendilerinin tavsiye ettiği zieabart adına mahçup oldular.yapılan işçiliğin budenli kötü olduğunu görünce inanılmaz şaşırdılar.ziebart durumu düzeltelim bari diyor ama siz bu arabayı çarpıp bize getirdiniz gibisine konuşunca iyice çıldırdım.allah için bana verilen örneğe bakın;"insanlar arabalarını kirli şekilde bize getiriyorki çizikleri belli olmasın diye,sonrada suçu bize atıyorlar" diyince çıldırdım.arabamı onlara birdaha verip köşe başı kaportacılarında işlem yaptıracaklarına inandığım için servise gittim.servis nasıl yardımcı olmaya çalışıyor inanamazsınız.durum yakında benim lehime ücret vermeksizin toyota servisince düzeltilecek.artık faturayı onlara kesip onlardan tahsil edecekler sanırım.sorunumun birşekilde çözülmüş olması asla onlara karşı olan mücadelemi sonlandırmayacak.kesin olarak sorunum çözüm bulsada sıfır km bir araca boya vurulmasının telafisi zaten olamaz.arkadaşlar şunu asla unutmamalıyız ki "müşteri herkoşulda haklıdır".şunuda firmalar asla unutmamalıdır ki "eldeki mevcut müşterinin sadakatini sağlamak yeni müşteri kazanmaktan herzaman daha az maliyetlidir."
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Aktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #18 :
Haziran 29, 2008, 14:30:57 »
dostum öncelikle geçmiş olsun başına gelenlere gerçekten çok üzüldüm
hangi şube olduğunu söylersen bizlere kendimizi korumada yardımcı olabilirsin
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
2 kere teşekkür edildi
Ynt: allahım birdaha ziebarta düşürmesin
«
Yanıtla #19 :
Haziran 30, 2008, 00:03:08 »
Geçmiş olsun, burada Toyota nın servis kalitesi kendini göstermiş. Helal olsun adamlara diğer üçkağıtçıları da Allah bildiği gibi yapsın.
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
2
Toyota Club Türkiye
»
Sosyal
»
Sohbet - Otomobil
»
Konu:
allahım birdaha ziebarta düşürmesin