0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ah benim Ercüm sen zinciri yeni mi çıktı sanıyorsun? önce fiber dişli sistemi sonra zincir daha sonrada kayış sistemi kullanıldı. fakat sonradan bazı fabrikalar kayışların kopma riskine karşı tekrardan zincire döndü. Fiat 124 ler zincirliydi sonradan çıkan 131 ler kayışlı, 124 lerde 20 bin km sonra zincir ses yapıyordu. kayış konforlu olmasına karşın kopunca çok sıkıntı veriyor, ben 131 le Torosların tepesinde tiriger kayışın sıyırmasından dolayı yolda kalıp arabayı kamyonla Tarsusa götürüp orada yaptırdım. senle bu kadar zamandır yazışırız yeniliklere ne zaman karşı olduğumu gördün? sana tesadüf!!! lerimi yolluyorum. ben komplike, tamamen elektronik araçlara karşı antipati duyarım birde ince yağı sevmem.
Kemal abi oğluna aldığın araba 1.6 vtec II sohc motor ve triger kayışlı çocuğuna eziyet bir araba aldın ama neyse
ben komplike, tamamen elektronik araçlara karşı antipati duyarım birde ince yağı sevmem.
Sen hala ordamısın yavwo arabayı aynı hafta içinde 8.500 tl karla gayserili bir öğretmene sattım
O zaman benim arabayı hiç sevmezsin, her şeyi elektronik
Konu açılalı yıllar olmuş Peki bir daha triger değiştirdiniz mı?Bu markadan memnun kaldınız mı?Tabii araba hala sizde duruyorsa