Gönderen Konu: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.  (Okunma sayısı 19026 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 14 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« : Ekim 03, 2012, 20:36:29 »
Arkadaşlar kangoo 2 1.5 dci 85 beygir. Araç bazen kafasına göre gaz keser gibi kısılarak gidyor gaza basıyorum 2 bin devirden sonra özellikle sanki boğzaını tutup tutup geri açıyorlar hissedilir şekilde araba tekliyor sanki ve kesinlikle hızlanması çok zor oluyor sonuna kadar gaza basın imkanı yok gidemiyor vites küçültsende faydası yok ne yazıkki bu yüzdende yakıtıda fazla yakıyor.
Renault a götürdüm baktılar cihaza taktılar sıkıntı yok dediler elektronik aksamında peki ya sorun nerde?
Renault da enjektörden olablir dediler oda pompacılarmı ne varmış enjektörü temizleme yapıyorlarmış tecrübesi olan bilgi olan yol gösterirse çok sevineceğim. Araçdan soğudum bu yüzden normal gideceği zaman çok iyi gidiyor.

Toyota Club Türkiye

Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« : Ekim 03, 2012, 20:36:29 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • serdar_tanitmis@hotmail.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #1 : Ekim 03, 2012, 20:44:56 »
Turbosunda problem olabilir hocam
Her zaman doğruyu söyle hiçbir zaman ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '20
  • 2017 kere teşekkür etti
  • 2538 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #2 : Ekim 03, 2012, 20:50:02 »
Hava filtreniz orjinal ve temiz mi?
Yakıt filtreniz ne durumda?
Temizlenebilir sensörleriniz temiz mi?
Egzost susturucularınız orjinal mi?
EGR sistemini söküp kontrol ettirmelisiniz.
Opet yakıtı kullanıyorsanız bırakın!
Düzenli Enjektör temizleyici kullanınız.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #3 : Ekim 03, 2012, 21:00:02 »
Arkadaşlar kangoo 2 1.5 dci 85 beygir. Araç bazen kafasına göre gaz keser gibi kısılarak gidyor gaza basıyorum 2 bin devirden sonra özellikle sanki boğzaını tutup tutup geri açıyorlar hissedilir şekilde araba tekliyor sanki ve kesinlikle hızlanması çok zor oluyor sonuna kadar gaza basın imkanı yok gidemiyor vites küçültsende faydası yok ne yazıkki bu yüzdende yakıtıda fazla yakıyor.
Renault a götürdüm baktılar cihaza taktılar sıkıntı yok dediler elektronik aksamında peki ya sorun nerde?
Renault da enjektörden olablir dediler oda pompacılarmı ne varmış enjektörü temizleme yapıyorlarmış tecrübesi olan bilgi olan yol gösterirse çok sevineceğim. Araçdan soğudum bu yüzden normal gideceği zaman çok iyi gidiyor.

bu sorunun sanırım aynısı benim arkadaşın başına geldi. biz de ilk önce turbo ile ilgili olabileceğini düşündük. serviste 60 bin bakımında debriyaj seti değişmiş. şimdi bir sıkıntı yok. araç 1.5 dci 80 hp.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 14 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #4 : Ekim 03, 2012, 21:07:42 »
Hava filtreniz orjinal ve temiz mi?
Yakıt filtreniz ne durumda?
Temizlenebilir sensörleriniz temiz mi?
Egzost susturucularınız orjinal mi?
EGR sistemini söküp kontrol ettirmelisiniz.
Opet yakıtı kullanıyorsanız bırakın!
Düzenli Enjektör temizleyici kullanınız.

Hava filtresi orjinal
yakıt filtre oda iyisinden yeni değiştirdim
temizlenebilir sensörler nereler bilmiyorum servisdede öyle bişey demedikleri için
EGR sistemi nedir bilmiyorum
egzos hakkında bilgim yok ikinci el aldım ben orjinal bir araç ama yani götürdüğüm servis öyle dedi aldığımda.
sürekli petrol ofisi veya shellden alırım mazotu gtl ve euro.
enjektör temizleyici denemedim hiç.

arkadaşın birtanesi turbo olablir demiş. banada öyle geliyor ama servis yok abi canavar gibi senin turbon turboya 70 binde bişey olmaz dedi araç 70 binde. turboda sorun olsa çıkardı dedi cihazda oda çıkmamış.
ama kesildiği sırada turbo sesi sıss deyip deyip kesiliyor sıs  .... sısss... sıss... sısss. gaza basınca bu şekilde turbo sesi kesiliyor ... larda boşluk kesiliyor sıss sesi gelince turbo devredeymiş gibi normal hızlanıyor ozaamn. Bu sesten ötürü bana turbo gibi geliyor.
Şöyle bir şeyde var giderken gaza istediğiniz kadar basın bazen devir saati yerinden oynamıyor özellikle üç bini geçmiyor buda turbo ile bağlantısız gibi geliyor bana. Birde bu araçda şöyle bir sistem var  park halinde rolantide çalışırken gaza sonuna kadar basın ve debriyaja basın devir otomatik olarak en sondan 3 bine iniyor yani sınır koyuyor yolda giderkende 3 bin deviri arada sırada geçmiyor acaba bu olablirmi diyorum servis oda sağlam diyor.
bazen sınır 3 binde giderken devir saati sonuna kadar basıyorum gaza araba gidemiyor bi süre sonra roketler gibi atılıyor öne doğru. napıcam bilemedim dediğiniz sıralamayı takip etsem acaba sonuç olurmu kim yapar bu EGR sistemini vs leri?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 14 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #5 : Ekim 03, 2012, 21:09:19 »
bu sorunun sanırım aynısı benim arkadaşın başına geldi. biz de ilk önce turbo ile ilgili olabileceğini düşündük. serviste 60 bin bakımında debriyaj seti değişmiş. şimdi bir sıkıntı yok. araç 1.5 dci 80 hp.
Fiyatı nedir peki? Set olarak mı değişmesi gerekiyormuş tamir takımı falan yokmu  bu aracın herşeyide bağlı zaten debriyaj balatası bile 850 tutuyormş.

Pardon bu debriyaj seti dediğiniz baskı balatamı oluyor?Şayet oysa servis baskı balatanında değişmesi gerektiğini söyledi oda sertmiş ve yukarda kavrıyormuş ben orjinali böyledir diye düşünüyordum ama yok abi baskı balatada istiyor bu araba dedi. Ama gerçekten bitikmi bilmiyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #6 : Ekim 03, 2012, 21:14:33 »
Hava filtreniz orjinal ve temiz mi?
Yakıt filtreniz ne durumda?
Temizlenebilir sensörleriniz temiz mi?
Egzost susturucularınız orjinal mi?
EGR sistemini söküp kontrol ettirmelisiniz.
Opet yakıtı kullanıyorsanız bırakın!
Düzenli Enjektör temizleyici kullanınız.

Opet yakıtı kısmını anlayamadım.Ben hep Opetten alıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Roy Roy...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • 9 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #7 : Ekim 03, 2012, 21:21:15 »
hocam bir akrabamızın 19 motorundada aynısı oldu. arabanın indirmedik yerini bırakmadık. enjektör sibop pistonlar egzantrik miline kadar herşey elden geçti. 2 bini geçti masrafı...şimdi canavar gibi oldu...
...Wir Leben Autos...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #8 : Ekim 03, 2012, 21:21:57 »
Opet yakıtı kısmını anlayamadım.Ben hep Opetten alıyorum.

Abi teknik açıklamasını Tekin abi yapacaktır .

Bana da Tekin abi po veya sheli tavsiye etti daha önce bende opetten alırdım şimdi shell v-power dizel kullanıyorum araba daha sessiz çalışmaya başladı ve sanki performansı da daha iyi gibi .

Shell V-Power dizel denemeni tavsiye ederim birde fuel save var o biraz daha ucuz ama ben hiç denemedim .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 14 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #9 : Ekim 03, 2012, 21:26:06 »
hocam bir akrabamızın 19 motorundada aynısı oldu. arabanın indirmedik yerini bırakmadık. enjektör sibop pistonlar egzantrik miline kadar herşey elden geçti. 2 bini geçti masrafı...şimdi canavar gibi oldu...
Ne aracın indirmedik yerini bırakırım nede 2 bini geçen masrafı yaparım böyle binerim. reno 19 mu bu 19? onda 2 bin tl yi bulduysa bizimki 5 bini bulur.

Shell in mazotunun iyi olduğunu bende doblo 1.3 varken anladım. gitmeyen 1.3 motor shell ile biraz daha atikleşti anlaşılır şekilde.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #10 : Ekim 03, 2012, 21:28:32 »
Abi teknik açıklamasını Tekin abi yapacaktır .

Bana da Tekin abi po veya sheli tavsiye etti daha önce bende opetten alırdım şimdi shell v-power dizel kullanıyorum araba daha sessiz çalışmaya başladı ve sanki performansı da daha iyi gibi .

Shell V-Power dizel denemeni tavsiye ederim birde fuel save var o biraz daha ucuz ama ben hiç denemedim .
Tamam deneyeyim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '20
  • 2017 kere teşekkür etti
  • 2538 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #11 : Ekim 03, 2012, 22:07:24 »
Abdullah bey, Turbo çıkışı ile motor arasındaki bağlantıyı sağlayan boruları kontrol ettirin, borularda yarılma yada kelepçelerinde kopma/gevşeme varsa basınç kaybı var demektir. Eğer böyle bir sorun yoksa dediğim gibi EGR sistemini temizletiniz.

Hakan bey, Opet diesel yakıtı piyasanın en az performans veren yakıtıdır. Menzili az olduğu gibi motorda meydana getirdiği gürültüde cabasıdır.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 14 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #12 : Ekim 03, 2012, 22:13:42 »
Teşekkür ederim tekin bey. EGR sistemi dediğiniz şeyi nerde temizlettireceğim?Kim temizler onu?Dediğiniz boruları vs leri kontrol ettireyim EGR yide yaptırayım sonuçları yazarım.
Peki enjektörden olma olasılığı nedir?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '20
  • 2017 kere teşekkür etti
  • 2538 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #13 : Ekim 03, 2012, 22:19:10 »
Teşekkür ederim tekin bey. EGR sistemi dediğiniz şeyi nerde temizlettireceğim?Kim temizler onu?Dediğiniz boruları vs leri kontrol ettireyim EGR yide yaptırayım sonuçları yazarım.
Peki enjektörden olma olasılığı nedir?

Enjektörden olma olasılığı daha az gibi görünüyor zira egzostunuzdan duman atma olayından bahsetmemişsiniz.
EGR temizliğini ve Turbo bağlantı borularını yetkili servisinizde kontrol ve bakım yaptırmanızı tavsiye ederim.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 14 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #14 : Ekim 03, 2012, 22:21:52 »
Teşekkür ederim tamamdır bakalım uygun zamanda bunları servise sorup yaptıracağım. Sonuçlarında buraya yazacağım inş

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 14 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #15 : Ekim 04, 2012, 00:39:11 »
Şunu belirtmeyi unuttum. Araç radyatör suyunu eksiltiyor aşağıdan akan bir su gözükmüyor ama radyatör suyunu ilave etmek gerekiyor yoksa kısa sürede dibine kadar kuru kalıyor dibini görüyor.
+
Başka bir sorun daha var bu araçda geçenlerde boğaz köprüsü yolunda ilerlerken yanık kokusu aldım solda bulunan aynaya baktığımda arka tekerden duman geliyordu hemen durdum ve baktım lastikten geliyor koku leş gibi balata kokusu hemde anladığım kadarıyla balata yapışık kaldı sonra yine devam ettim şuan sıkıntı yok. Niye öyle bişey yaptı anlamadım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 99 Avensis 2.0 Manuel L/B idi...
    • 2011 1.6 comfort corolla...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #16 : Ekim 04, 2012, 01:35:11 »
Fiyatı nedir peki? Set olarak mı değişmesi gerekiyormuş tamir takımı falan yokmu  bu aracın herşeyide bağlı zaten debriyaj balatası bile 850 tutuyormş.

Pardon bu debriyaj seti dediğiniz baskı balatamı oluyor?Şayet oysa servis baskı balatanında değişmesi gerektiğini söyledi oda sertmiş ve yukarda kavrıyormuş ben orjinali böyledir diye düşünüyordum ama yok abi baskı balatada istiyor bu araba dedi. Ama gerçekten bitikmi bilmiyorum
araba debriyaja basıldığında kendini 3 binde sınırlıyor dedin. servis de baskı değişmesi gerekiyo demiş, bence baskıyı değiştirince sorun düzelecek. yakından alakalı bi durum. anlattıklarınızdan bu çıkıyo. birde diğer arkadaşın paylaştığı tecrübe de var. karar sizin...
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa...
Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var." deme.
Derdine dönüp "Benim çok büyük bir rabbim Var.' De....
Mevlâna                                                                                                                                                                                                        2011 1.6 comfort corolla...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '20
  • 2017 kere teşekkür etti
  • 2538 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #17 : Ekim 04, 2012, 13:07:45 »
Şunu belirtmeyi unuttum. Araç radyatör suyunu eksiltiyor aşağıdan akan bir su gözükmüyor ama radyatör suyunu ilave etmek gerekiyor yoksa kısa sürede dibine kadar kuru kalıyor dibini görüyor.

Su eksiltmesi konusu işin içine girince iş değişir. O durumda motorunuzda gerekli parçalar için rektifiye olması gerekir gibi olur.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 14 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #18 : Ekim 04, 2012, 23:36:14 »
Tahliye dendir demişti usta ona tahliyesi değişecek dedi su eksiltiyor deyyince. Bazı parçalar derken geniş kapsamlımı bunlar?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Renault Kangoo 2 Kesilme sorunu Yardım.
« Yanıtla #19 : Ekim 05, 2012, 01:01:18 »
Fiyatı nedir peki? Set olarak mı değişmesi gerekiyormuş tamir takımı falan yokmu  bu aracın herşeyide bağlı zaten debriyaj balatası bile 850 tutuyormş.

Pardon bu debriyaj seti dediğiniz baskı balatamı oluyor?Şayet oysa servis baskı balatanında değişmesi gerektiğini söyledi oda sertmiş ve yukarda kavrıyormuş ben orjinali böyledir diye düşünüyordum ama yok abi baskı balatada istiyor bu araba dedi. Ama gerçekten bitikmi bilmiyorum

tek fiyatını bilmiyorum fakat 60 bin rutin bakımı (triger seti değişimi dahil) + debriyaj baskı balata = 2300 tl fatura ödemişler. ben de hayırlı olsun dedim.