Hasan selam, mağlesef günümüzde her firma bu şekilde eskisi gibi müşteri menuniyeti diye birşey kalmadı, hadi seninki buzdolabı ben geçen kış DemirDökümle tartıştım hemde 10 15 defa, kombimde bir arıza fardı F04 hata kodu veriyordu, kombiyi kapatıp açınca 1 2 saatliğine düzeliyordu. servisi defalarca aradım hep birini gönderiyorlar ancak benim gözxümün önünde olmazsa parçayı değiştirmem diyor, yahu adama inan gel evimde konakla arkadaşım ekmeyini suyunu vericem dedim ne yaptım ettim yok değiştirmiyorlar bozuk parçayı en son genel merkezlerini aradım günlerce telefonlaşma kavgalar gürültüler sonunda başka biri geldi parçayı değiştirdi ama bu tam 2 ay sürdü ve o parçada bozuk çıktı sonra birdaha parça bekledim vs vs (bu arada bende teknisyenim adamlara bozuk parçayı bile gösterdim şu diye, servis elemanı abi söküp fabrikaya göndereyim ama onlarda değiştirmez test için çalıştırdıklarında çalışırsa değiştirmezler diyor birde.)
hadi bunları geçtim zoruma giden telefonda defalarca belirttim aylardan aralık ocak falan kar kıyamet, 3 aylık kızım var soğuktan hasta olacaktı bu şerefsizler yüzünden. en çok buna sinir oldum .
haa unutmudan bu işler bitince servis memnuniyeti için bir bayan aradı ağzıma geleni saydım.
arkasından garantiniz bitiyor uzatmak istermisiniz şukadar TL diye biri aradı eeee artık dayanamadım verdim veriştirdim aklıma gelen ne var ne yok saydım, sen şükret seninki buzdolabı
