Gönderen Konu: Arçelik Servis Rezilliği  (Okunma sayısı 768 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Avensis
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Arçelik Servis Rezilliği
« : Ekim 01, 2012, 15:13:54 »
Arkadaşlar başıma gelen bir hadiseyi sizinle paylaşmak istiyorum. 4-5 bin lira para verip satın aldığımız Arçelik buzdolabı henüz 19. ayını doldururken birden bozuluverdi. Dolap soğutmuyordu. Olabilir dedik ve servisi çağırdık. Servis kompresörünün bozulduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi. Bütün yiyeceklerimizi komşumuzun dolabına doldurduk. Bugün 8. gün dolmasına rağmen dolabımız gelmedi. Servisi aradık ve aldığımız cevap: "Elimizde parça yok, parça gelmesini bekliyoruz." şeklinde oldu.

8. gün ve ellerinde parça yok! Bu nasıl bir servistir? Bu nasıl bir marka anlayışıdır? Tomarla para alırken yüzümüze gülen Arçelik firması servis konusunda bizi mağdur etmiştir. Kim bilir daha kaç gün bekleyeceğiz!!! Arçelik alacakların dikkatine...

Toyota Club Türkiye

Arçelik Servis Rezilliği
« : Ekim 01, 2012, 15:13:54 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Arçelik Servis Rezilliği
« Yanıtla #1 : Ekim 01, 2012, 15:21:09 »
arçelik artık bir çok beyaz eşyasını koreli firma olan lg ye yaptırıyor ,özellikle pahallı serilerinin birçoğu lg marka o yüzden parçası koreden gelecektir ,aldığınız buzdolabıda pahallı olduğu için az satılan bir modeldir onunda yedek parçasını stok yapmamışlardır. bu olay arçelik gibi büyük bir firmaya yakışmıyor doğrusu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Arçelik Servis Rezilliği
« Yanıtla #2 : Ekim 01, 2012, 15:25:35 »
Hasan selam,  mağlesef günümüzde her firma bu şekilde eskisi gibi müşteri menuniyeti diye birşey kalmadı,  hadi seninki buzdolabı ben geçen kış DemirDökümle tartıştım hemde 10 15 defa,  kombimde bir arıza fardı F04 hata kodu veriyordu, kombiyi kapatıp açınca 1 2 saatliğine düzeliyordu. servisi defalarca aradım hep birini gönderiyorlar ancak benim gözxümün önünde olmazsa parçayı değiştirmem diyor,  yahu adama inan gel evimde konakla arkadaşım ekmeyini suyunu vericem dedim ne yaptım ettim yok değiştirmiyorlar bozuk parçayı en son genel merkezlerini aradım günlerce telefonlaşma kavgalar gürültüler sonunda başka biri geldi parçayı değiştirdi ama bu tam 2 ay sürdü ve o parçada bozuk çıktı sonra birdaha parça bekledim vs vs  (bu arada bende teknisyenim adamlara bozuk parçayı bile gösterdim şu diye, servis elemanı abi söküp fabrikaya göndereyim ama onlarda değiştirmez test için çalıştırdıklarında çalışırsa değiştirmezler diyor birde.)


hadi bunları geçtim  zoruma giden telefonda defalarca belirttim aylardan aralık ocak falan kar kıyamet,  3 aylık kızım var soğuktan hasta olacaktı bu şerefsizler yüzünden. en çok buna sinir oldum .



haa unutmudan bu işler bitince servis memnuniyeti için bir bayan aradı ağzıma geleni saydım.

arkasından garantiniz bitiyor uzatmak istermisiniz şukadar TL diye biri aradı eeee artık dayanamadım verdim veriştirdim aklıma gelen ne var ne yok saydım,  sen şükret seninki buzdolabı ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Avensis
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Arçelik Servis Rezilliği
« Yanıtla #3 : Ekim 01, 2012, 15:32:13 »
Bizim buzdolabıda güya 7 yıl garantili. 7 yıl garantili olsa ne olacak? 8 gün olmuş buzdolabı servise gideli ve daha parçası bile gelmemiş düşünebiliyor musunuz? Bu resmen savsaklıktır! Bu resmen rezilliktir ya. Eve misafir gelip gidiyor vermeye soğuk suyumuz bişeyimiz yok. Kahvaltıya misafirimiz geldi börek-poğaça alıp ikram ettik. Rezil olduk arçelik yüzünden sinirlenmemek elde değil. Yani 8 gün olmuş ve hala parça bekliyoruz diyor. Eh ben bir daha arçelik alır mıyım... Her yerede yazıyorum bu yaşadığım durumu. Herkesede anlatıyorum. İş öyle değil böyle olur..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Arçelik Servis Rezilliği
« Yanıtla #4 : Ekim 01, 2012, 17:06:17 »
Malesef bir çok firmada durum bu . Bunu arçeliği savunmak için söylemiyorum ben 4 yıl önce arçelik marka bir şey almaya tövbe etmiş birisiyim zaten . Ülkemizde müşteri memnuniyeti diye bir şey yok illa memnun olmak istiyorsanız tüketici mahkemelerinde sürünmeniz gerekiyor güzellikle hiç bir firma müşterisini memnun etmiyor . Fakat istisnalar mutlaka vardır .


Hasan selam,  mağlesef günümüzde her firma bu şekilde eskisi gibi müşteri menuniyeti diye birşey kalmadı,  hadi seninki buzdolabı ben geçen kış DemirDökümle tartıştım hemde 10 15 defa,  kombimde bir arıza fardı F04 hata kodu veriyordu, kombiyi kapatıp açınca 1 2 saatliğine düzeliyordu. servisi defalarca aradım hep birini gönderiyorlar ancak benim gözxümün önünde olmazsa parçayı değiştirmem diyor,  yahu adama inan gel evimde konakla arkadaşım ekmeyini suyunu vericem dedim ne yaptım ettim yok değiştirmiyorlar bozuk parçayı en son genel merkezlerini aradım günlerce telefonlaşma kavgalar gürültüler sonunda başka biri geldi parçayı değiştirdi ama bu tam 2 ay sürdü ve o parçada bozuk çıktı sonra birdaha parça bekledim vs vs  (bu arada bende teknisyenim adamlara bozuk parçayı bile gösterdim şu diye, servis elemanı abi söküp fabrikaya göndereyim ama onlarda değiştirmez test için çalıştırdıklarında çalışırsa değiştirmezler diyor birde.)


hadi bunları geçtim  zoruma giden telefonda defalarca belirttim aylardan aralık ocak falan kar kıyamet,  3 aylık kızım var soğuktan hasta olacaktı bu şerefsizler yüzünden. en çok buna sinir oldum .



haa unutmudan bu işler bitince servis memnuniyeti için bir bayan aradı ağzıma geleni saydım.

arkasından garantiniz bitiyor uzatmak istermisiniz şukadar TL diye biri aradı eeee artık dayanamadım verdim veriştirdim aklıma gelen ne var ne yok saydım,  sen şükret seninki buzdolabı ;)

Abi gerçekten kaşınmışlar ama . Benim aracımın da bir sorunu var servis 1 ay sonra ilgileneceğiz dedi . Merkezi de aramıştım biz size döneceğiz dediler 2 hafta oldu dönen yok. 2 hafta sonra servisin süresi doluyor eğer bana kem küm ederlerse merkezi arıcam sizin yaptığınızı yapacam ağzıma geleni kendilerden esirgemiceğim .