0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
araçlar ucuz fazlasıyla...
corollaya bir arkadaşımın kuzeni talip oldu ve şu an ankara yolunda önden 300 lira kapora havale etmiş ve ilan verilen numaraya ulaşılamıyor kapalı.Arkadaşım bana bu olaydan bahsettikten sora isim soyad ve belirtilen ilçe ve ili google da arattırdım civic ilanı çıktı.piyasanın nerden baksan 8 bin lira altına verilmiş ilanlar ve hatasız boyasız diyor dizel otomatiklerde 125 beygir yok sanırım corollada o dikkatimi çekti.Birde 2 ilandada verilen km'ler birbirine çok yakın sanırım arkadaşımın kuzeni dolandırıldı.Bu konuyu araç arayan arkadaşlar böyle durumlara düşmesinler diye açtım.
kesinlikle kapora göndermek büyük saçmalık zaten sunrooflu corolla türkiyede yok bence geri dönsün zararın neresinden dönülürse kar birde ankaraya gidip benzin yakmasın boşuna
Geçmiş olsun..Şuan linkte bir şey görünmüyor..Aracı görmeden kaparo vermek ne kadar mantıklı bilmiyorum..site yönetimi böyle bir ilanı nasıl onaylamış onuda merak ettim..Araç değerlerinden kazası belası olmadan dediğinize göre 7-8 bin düşükmüş..Nasıl şüphelenmemiş buda garip..Dediğiniz gibi en azından miktar çok değilmiş..